Sanoma
Kilometervreter
Zo, sinds lange tijd weer een update! ongeveer 10.000 km verder sinds de aanschaf en even een quote uit een ander topic mbt de reperatie van de probleempjes:
Daarbij een gratis leenauto (Suzuki Swift, nieuw model) meegehad, dus dat was fijn.
Tot op heden verder geen bijzonderheden: even weer kijken hoe het met de olie gaat en wanneer ie weer een beurtje moet hebben.
Zal binnenkort nog even weer wat fotootjes plaatsen, want die zijn offline zie ik
Nu druk met vakantie naar Italië regelen: eerste twee weken van augustus
Vakantiecheck in de garage kan binnenkort en daarbij nog even Wegenwacht Europaservice afsluiten: dus daar hoef ik me dan geen drukte over te maken. Vooral omdat het ruim 1500 km rijden is
Alleen nog de route bepalen (door Duitsland en dan via Zwitserland of toch Oostenrijk?)... lastig in die periode en wegwerkzaamheden: en dan nog een hotelletje vinden! Dus als er tips zijn: ik hoor het graag!
Yes, mijn auto is klaar en kan 'm vanavond gewoon na sluitingstijd omwisselen!
Alle puntjes zijn gefixt... een klein geluidje wat ik rv hoorde bij 120 km/h konden ze niet vinden. Maar mocht dat erger worden, dan moest ik even terugkomen. Verder hebben ze netjes alles geregeld
Onvoldoende oliedruk motor-melding kwam door een gezakt oliepeil: er kon weer een litertje bij in. Dus mijn olieverbruik is ongeveer 1 liter op 8000 km... ik weet niet wat normaal is bij een 147? want ik weet dat ze wel een flinke slok olie lustenMaar goed: ze leggen even een flesje olie in de auto, dus dan heb ik in ieder geval wat op reserve mocht ie dorst krijgen
![]()
Daarbij een gratis leenauto (Suzuki Swift, nieuw model) meegehad, dus dat was fijn.
Tot op heden verder geen bijzonderheden: even weer kijken hoe het met de olie gaat en wanneer ie weer een beurtje moet hebben.
Zal binnenkort nog even weer wat fotootjes plaatsen, want die zijn offline zie ik
Nu druk met vakantie naar Italië regelen: eerste twee weken van augustus
Vakantiecheck in de garage kan binnenkort en daarbij nog even Wegenwacht Europaservice afsluiten: dus daar hoef ik me dan geen drukte over te maken. Vooral omdat het ruim 1500 km rijden is
Alleen nog de route bepalen (door Duitsland en dan via Zwitserland of toch Oostenrijk?)... lastig in die periode en wegwerkzaamheden: en dan nog een hotelletje vinden! Dus als er tips zijn: ik hoor het graag!