Guest
ik heb in mijn verzameling een ford expedition uit 2001 staan, zie je niet zo veel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Van UT-models bedoel je???kelvin100nl zei:ik heb in mijn verzameling een ford expedition uit 2001 staan, zie je niet zo veel
-CB- zei:Ok ik heb hier een otto models golf 1 cabrio, gelim. 3000 stuks. Dit model is nieuw en in een ongeopende doos. Dit waren de laatste paar die Otto heeft gemaakt (heb een set gekocht).
Ik wil deze graag ruilen tegen een Kyosho Supra (liefst rood of zwart) indien deze in mint conditie is met doos. Dus mocht iemand interesse hebben, dan hoor ik het graag.
i4S zei:Ik denk dat niemand die zomaar ruilt, denk dat je kan reken op een bijbetaling in ieder geval.
Geeteezes zei:@ goedendag
Misschien een domme vraag, maar hoe heb je die 'parkeerplaats' gemaakt waar o.a de Audi A4 en de Nissan GT-R op staan?
i4S zei:Alleen is de detaillering 9/10 keer ook een stuk minder.
Kolenbrander zei:Dat is zo, maar de 500 is volgens mij helaas niet uitgebracht (ook in 1:18 niet) door een wat mooier merk. Hij is er bijvoorbeeld niet van Autoart, Kyosho of Minichamps.
JW01 (vanaf een Appel) zei:Kolenbrander zei:Dat is zo, maar de 500 is volgens mij helaas niet uitgebracht (ook in 1:18 niet) door een wat mooier merk. Hij is er bijvoorbeeld niet van Autoart, Kyosho of Minichamps.
Helaas niet. Maar als je een beetje handig bent in het aanbrengen van extra details, kan een model daar erg van opknappen.