Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
carrob zei:Geweldig forum.Bekijk het regelmatig maar heb me nu maar aangemeld om mee te discussieren.
En om met de deur in huis tevallen: Ik ben aan het opruimen van een groot gedeelte van mijn collectie 1:18
Norev Fiat 500 rood
Norev Fiat 500 wit
AutoArt Maybach
AutoArt BMW M3 Geel
Dealer BMW 3 sedan antra
Dealer BMW 3 coupe antra
Dealer BMW 330i touring
Dealer BMW 6 coupe zwart
Dealer BMW 3 Cabrio
Dealer BMW X3 Donkerbl.met
Dealer BMW Z4 Grijs met.
Dealer BMW 5 sedan grijs met.
Dealer BMW Williams F1 Schumacher
Dealer BMW Williams F1 Montana
Minichamps Mercedes SL IAA nr 419/5000
Dealer Audi Avant A4
Minichamps Jaguar XK 2006 Groen
VRAAGPRIJS € 50,- per stuk NOREV € 30,-
Mocht iemand interesse hebben graag een PB
carrob zei:Wie zegt dat het 2e hands modellen zijn?
JW01 (vanaf een Appel) zei:Voor mij niet! Heb zelf aardig wat Ferrari's in die schaal staan. Die Shell-collecties van de afgelopen jaren zijn allemaal in die schaal geleverd!![]()
i4S zei:JW01 (vanaf een Appel) zei:Voor mij niet! Heb zelf aardig wat Ferrari's in die schaal staan. Die Shell-collecties van de afgelopen jaren zijn allemaal in die schaal geleverd!![]()
Die heb ik ook iddMaar dat zijn toch meer de 'speelgoed' modellen, itt 1/43.
JW01 (vanaf een Appel) zei:i4S zei:JW01 (vanaf een Appel) zei:Voor mij niet! Heb zelf aardig wat Ferrari's in die schaal staan. Die Shell-collecties van de afgelopen jaren zijn allemaal in die schaal geleverd!![]()
Die heb ik ook iddMaar dat zijn toch meer de 'speelgoed' modellen, itt 1/43.
Ho! Ferrari en speelgoed in een zin in een modelautotopic... GA JE MOND SPOELEN!![]()
Porsche Gek zei:Ferrari 575 Superamerica - Hotwheels Elite - Rood - Uitmuntende staat
JW01 (vanaf een Appel) zei:Porsche Gek zei:Ferrari 575 Superamerica - Hotwheels Elite - Rood - Uitmuntende staat
Ha oma!
Heb wel een 575 SuperAmerica, maar weet niet meer of het de Elite versie is.
(Heb geen ruimte om de dozen te bewaren, wordt erg lastig met een collectie van ongeveer 100 auto's!)
Porsche Gek zei:
Joël D. zei:"He dag dames,"
![]()
Porsche Gek zei:Joël D. zei:"He dag dames,"
![]()
Oh! Goh.. Haha.
Zie wel op eBay dat ik er ERG leuke prijzen voor kan vangen, voor veel van die auto's. EVO II voor 365$ bijv.. Carrera GT (witte/Autoart) voor 600$... Gouden business dit man.
Porsche Gek zei:Klinkt als een leuk lijstje!![]()
Die turbo (liefst met doos) heb ik evt wel interesse in.Porsche Gek zei:He dag dames,
Heeft 1 van jullie een idee wat ik voor deze modellen zou kunnen krijgen qua klinkende Euries?
Mercedes 190 E 2.5-16 EVO II - Grijs - Autoart - Uitmuntende staat
Porsche 996 GT3 RS - Blauw/wit livery - Autoart - Uitmuntende staat
Porsche 996 Turbo - Grijs - Autoart - Uitmuntende staat
Porsche 993 GT2 racelivery - Ut Models - Rood, grijze livery, gouden velgen - Uitmuntende staat
Ferrari 575 Superamerica - Hotwheels Elite - Rood - Uitmuntende staat
Oh, en een:
Mercedes CLS500 - Kyosho - Zwart - Uitmuntende staat.
Alvast bedankt!![]()
Je hebt pb.Porsche Gek zei:Ik heb geen idee of ik de doos voor de Turbo nog heb. Moet ik op zolder even kijken. Wat zou je er voor geven?