SchaalmodellenTopic || Deel 13

Heb de beschikking over een lettertype zoals op echte platen ook wordt gebruikt... :)
456.jpg

GAIK-logo moet wat scherper.
En daarna printen op decalpapier. Veel mooier resultaat en blijft beter zitten dan met plakband.

Daar kan je kentekens uit elk land maken en zelf combinaties invullen.

lpgenI.php

;)

Die 50 Dollar is voor het echte kenteken zelf.

Goedendag zei:
kelvin100nl zei:
ik heb in mijn verzameling een ford expedition uit 2001 staan, zie je niet zo veel
Van UT-models bedoel je???
Ik heb er een te koop staan waar het wiel vanaf is :(
mooi model is dat. met gestoffeerd interieur.
Welke kleur heeft die van jou???

Sorry voor de late reactie maar de mijne is nog puntgaaf in de kleur beige Metaillic in de XLT uitvoering, op de rommelmarkt gekocht voor twee tientjes(y)

kreeg trouwens een tijdje geleden een paar modellen in mijn hand gedrukt:
Een Opel Calibra 1:24 van Gama in het Lichtblauw,
Een zwarte Opel Corsa B GSI van Gama,
Een vuurrode Opel Calibra 1:43 van Schuco,
Een zwarte Mercedes Benz C180 Coupé van Welly
en als laatste een Enzo Ferrari van de HotWheels 2003 series.

Stuk voor stuk leuke aanwinsten al lijkt de Opel Corsa achteraf (met slechte kwaliteit) zwart te zijn gespoten:(

kelvin100nl zei:
Goedendag zei:
kelvin100nl zei:
ik heb in mijn verzameling een ford expedition uit 2001 staan, zie je niet zo veel
Van UT-models bedoel je???
Ik heb er een te koop staan waar het wiel vanaf is :(
mooi model is dat. met gestoffeerd interieur.
Welke kleur heeft die van jou???

Sorry voor de late reactie maar de mijne is nog puntgaaf in de kleur beige Metaillic in de XLT uitvoering, op de rommelmarkt gekocht voor twee tientjes(y)

Dat is netjes. Ik heb mijn zwarte eddie bauer verkocht voor €5.00 (Maar dat was in een enorme partij)
Die jij hebt had ik verkocht voor €35.00. Ik blijf het mooie modellen vinden.

Ik heb deze staan. Die is echt enorm:eek:
Schuco MB 322L in 1:18
dsci0892.jpg

tis hier rustig:cry:
Laat ik het hier gaan opfleuren met mijn aanwinsten.

Endele weken geleden:
Beide golf Rallyes. Het klopt dat ik al een zwarte had. Maar die had iets schade vanaf fabriek, en nu kun je hem nog voor een redelijke prijs krijgen. Dus die gaat weer de verkoop in.
Ik vind trouwens de rode het mooiste.
foto's
DSCI0776.jpg

DSCI0777.jpg

DSCI0778.jpg

DSCI0779.jpg

DSCI0780.jpg

DSCI0781.jpg

DSCI0784.jpg

DSCI0782.jpg

DSCI0783.jpg

DSCI0794.jpg

DSCI0785.jpg

DSCI0786.jpg

DSCI0787.jpg

DSCI0788.jpg

DSCI0789.jpg

DSCI0790.jpg

DSCI0791.jpg

DSCI0792.jpg

DSCI0793.jpg

DSCI0795.jpg

DSCI0796.jpg

DSCI0797.jpg

DSCI0798.jpg

DSCI0799.jpg

DSCI0801.jpg

DSCI0800.jpg

donderdag:

Ik heb ook weer een update :D :dance:
En het is de Volkswagen Caddy in 1:18.
Een zeldzaam model. En zeer gedetailleerd.
Laatjes kunnen open. Schuifdeuren, opklapbare achterbank, tankdopje kan open.

Foto's:
DSCI1427.jpg

DSCI1428.jpg

DSCI1429.jpg

DSCI1434.jpg

DSCI1433.jpg

DSCI1432.jpg

Ik zie net dat het interieur een beetje paars is uitgevallen door de flitser. In rl is dit echt helemaal niet zo. Ik zal morgen ff nieuwe foto's maken.
DSCI1431.jpg

DSCI1430.jpg

Golf met motorschade o_O: Nee dat kan niet. Morgen maar ff een bentley oid erbij pakken :D [/sarcasm] het is gewoon een

gisteren:
Nu alleen nog de Rode otto Golf 2 GTI
Het mooist van deze golf zijn de velgen en de kleur. (vergeleken met de 16s)
Ik vind dat de rode het beste van beide heeft.

Foto's
DSCI1436.jpg

DSCI1437.jpg

DSCI1444.jpg

DSCI1443.jpg

DSCI1442.jpg

DSCI1441.jpg

DSCI1440.jpg

DSCI1439.jpg

DSCI1438.jpg

Overzicht van mijn vitrine. Hier staat de nieuwste aanwinst ook bij. Let niet op de wagoneer en de Land rover. De onderste plank moet ik nog ff netjes opstellen.
DSCI1445.jpg

ook gisteren (vandaag gepost)
Volgende update:
Een Golf 1 GTI Oettinger van Otto.
Ik vind de golf 2 mooier. (Maar dat is een kwestie van smaak.) Maar dit is ook gewoon een geweldig mooi uitgevoerd model. Helaas wiebelt hij iets. :evil:
foto's
DSCI1449.jpg

DSCI1448.jpg

DSCI1447.jpg

DSCI1452.jpg

Vandaag was het ook kofferbakverkoop bij ons in de buurt. En daar had ik ook nog een model meegenomen. Die volgt morgen.

tis hier echt rustig:cry:

Mijn nieuwe update. Ik was er al een tijdje naar op zoek. omdat ik te eigenwijs was om er meer dan een tientje voor te betalen. Ik wist dat dat zou gaan lukken. Omdat hij op de modelautobeurs in apeldoorn ook overal zoveel kost. Dat is nu dus ook gelukt. ondanks dat hij niet helemaal schadevrij is (Hele kleine krasjes op sommige plaatsen, en een hoekje van het rode van het achterlicht af. De detaillering is een heel stuk minder dan de otto's, maar hij is dan ook al 15 jaar oud. Zie je toch hoeveel de modelautoindustrie vooruit is gegaan. Als ik er nog een vind ga ik die zilver of zwart spuiten.
Foto's:
DSCI1457.jpg

DSCI1458.jpg

DSCI1461.jpg

DSCI1460.jpg

Het overzichtje. De golf 1 sportline cabrio valt helemaal weg achter de golf 2 gti 16s. Normaal zie je ze van een hoger oogpunt, maar nu zat ik op mijn bed. Op de 2e rij is het hele rijtje compleet op de golf 6 na. Tussen de 4 en 5 staat de caddy (bestelwagen gebaseerd op die uitvoering) en tussen de 1 en 2 de golf 1 cabrio (cabrio is ook tijdens de leverjaren van de golf 2 geleverd.) op de onderste plank de rallyes en andere modellen. Misschien worden er soms een paar gewisseld.
DSCI1465.jpg

Nu komen er waarschijnlijk een tijdje geen updates meer. Maar ik kan niets zeggen over wat er op de markt komt. Als ik een rode golf 2 gti g60 tegenkom dan koop ik hem natuurlijk. En misschien komt er een Corrado (ik weet er een te koop te staan.)

Sinner_ zei:
Goedendag zei:
Vandaag was het ook kofferbakverkoop bij ons in de buurt.

Mooi model zeg, die GTi 16S. Kofferbakverkoop langs het kanaal neem ik aan?

Dankje. Ik ben er ook heel erg blij mee. Ik ben er een jaar op zoek geweest naar een tegen een fatsoenlijke prijs. Ik heb hier €90.00 excl. verzenden betaald.
Idd. kofferbakverkoop langs het kanaal in apeldoorn. Deze golf stond op een kraampje tegenover het autohaas schadecentrum als je dat ook nog moet weten:p

Ik dacht al dat je hem daar vandaan had, had daar zelf ook een paar leuke modellen gezien. [size=x-small](stond zelf namelijk een paar plaatsen verderop)[/size] :D

ok. ik kan mij zo niet herinneren dat ik een getunede golf 4 heb gezien.
Heb jij die 404 pick-up aan de overkant ook gezien???

Goedendag zei:

Heb ik gezien, en nog een andere vage oude pickup. Kan er even niet op komen welk merk.. [size=x-small](stond een stukje verderop, wel aan dezelfde zijde als de 404)[/size]

Sinner_ zei:
Goedendag zei:

Heb ik gezien, en nog een andere vage oude pickup. Kan er even niet op komen welk merk.. [size=x-small](stond een stukje verderop, wel aan dezelfde zijde als de 404)[/size]

Die andere pick-up heb ik niet gezien. Maar die gast parkeerde de 404 in de kippenschuur, en hij deed er verder niets aan. Ik heb er nog wel 2 foto's van.

Die foto's gewoon even in dit topic ( https://www.autoweek.nl/forum/read.php?6,4871979,4944408#msg-4944408 ) posten, is altijd wel leuk. :)

A110-50 zei:
Mooie Volkswagen modellen! Leuke collectie;)

Dankje. Ik ben er ook heel erg blij mee.
Ik heb alleen een hoop andere modellen op mp staan. En welk model willen ze hebben???
De golf 1 Oettinger:(:cry:

Tijd voor weer wat foto's uit mijn verzameling:

Kijk ook eens op m'n site..... https://straatauto.weebly.com
Een leuke reactie in het gastenboek voelt voor mij als een klein cadeautje !

Opel Manta B CC GTE 1980 Neo (Limited Edition 1/300)
Opel Senator A 1978-1982 Opel car collection (Schuco)

WebVerbeterd1.jpg

WebVerbeterd2.jpg

Audi Coupé GT 1981 Neo Scale Models
Audi 200 Quattro 20V 1990 Neo Scale Models

WebBewerking2vanaud200engt400.jpg

WebBewerking2vanaud200engt320.jpg

BMW M5 (E28) Auto art
BMW 3 Series Touring 2006 ? BMW (dealer model by Minichamps)

WebBewerkingvan220bmwes.jpg

WebBewerkingvan100bmwes.jpg

Dodge Dart 270 1970 IXO models
Dodge Monaco 1974 Minichamps

WebBewerkingvan200dodges-1.jpg

WebBewerkingvan100dodges-1.jpg

Tatra 77 (black) 1934 IXO Museum
Tatra 77 (brown) 1936 Foxtoys (Ixo)

WebBewerkingvanTatr200.jpg

WebBewerkingvanTatr120.jpg

Mercury Club coupe 1949 Eagle Collection
Pontiac Torpedo Eight 1948 Conquest Models

WebBewerkingverbeterdvanpontmer120.jpg

WebBewerkingverbeterdvanpontmer210.jpg

Simca Précidence 1958 Altaya (Les Belles Anées Simca)
Simca Chambord 1958 Altaya

WebBewerkingvanchampre200.jpg

WebBewerkingvanchampre100.jpg

FSO Polonez 1500 (orange) DeAgostini ?
FSO Polonez (blue) 1978 ist models (IXO)

WebBewerkingvan100fso.jpg

WebBewerkingvan210fso.jpg

O dan ga ik ook maar weer verder met posten.

Het is de Revell VW Scirocco 1. Voor die prijs vindt ik het een heel mooi model. Zelfs met gestoffeerd interieur, etc.
Nu hoef ik qua sportieve golfjes alleen nog maar de Corrado en de nieuwe scirocco. De corrado komt nog. Maar de nieuwe scirocco niet :D Ding is zo lelijk dat ik het vitrinekastvervuiling vind.

De foto's

DSCI1504.jpg

DSCI1505.jpg

DSCI1506.jpg

DSCI1508.jpg

DSCI1507.jpg

Dit worden de volgende updates. Wie ziet ze het eerst.
00005080.jpg

JW01 (vanaf een Appel) zei:
Zijn het er twee? Zo ja, Golf II van Norev in schaal 1:18 en een Golf VI GTI?

Het zijn er 3. (rechtsonder die rode streep), Maar deze 2 heb je in ieder geval al goed.

Ik heb de Norev Golf II ook binnen. Het is een zeer mooi model. Leuk dat de deurtjes en vooral de motorkap open kunnen. Op de foto's lijkt het interieur veel te blauw. Maar dat komt door de flits. Wat wel een fout is van Norev is de antenne. Bij de meeste Golfjes 2 zit die op het dak. Maar bij de CL op het voorspatbord. Norev was te bang om het fout te doen, daarom hebben ze het maar gewoon allebei gedaan. Net als de velgen. Golf leverde op de GTI andere naafkapjes dan op de andere modellen. Die naafkapjes zijn moeilijk aan te komen. Maar Norev heeft bedacht dat het wel leuk zal staan als ze op een CL zitten :cry:
Maar goed. Dat zijn enkele kleine foutjes. Het valt niet echt op.

De foto's:
DSCI1577.jpg

DSCI1578.jpg

DSCI1580.jpg

DSCI1579.jpg

Nu moet ik nog 2 modellen binnen krijgen :dance:

Keurige details!

Had de Sirocco geen twee motoren?:confused:
(Nu we toch bezig zijn.... zoiets staat me bij;))

Update:

Weer twee modellen onderweg! De Abarth 500 695 SS Tributo Ferrari in 1/18 en 1/24 van Mondo Motors. Zojuist ook eentje in 1/43 van Mondo Motors gevonden, dus op deze ook een bod gedaan. Dan heb ik ze alle drie, en uiteraard allemaal in rood. (y)

Heb al eerder een gewone 1/18 500 gehad van Mondo Motors die ik ooit heb gekregen, maar deze heb ik aan een liefhebber gegeven die ook in het bezit is van een echte 500. Wilde zelf toch liever de Abarth Tributo Ferrari. :)

Niet echt een schaalmodel, maar wel onwijs leuk! Ik zie 'm al weken staan en vandaag toch maar aangeschaft voor 25 euro!

560626_3908770724191_1951518792_n.jpg

261929_3908772244229_397305940_n.jpg

Voor de beeldvorming, de schaal staat er niet op maar hij is groter dan 1:18.

Nice!

Van mijn kant ook weer een nieuw model. Van t weekend meegenomen uit Parijs:

98x2qs.jpg

Mooie Clio.
Zelf heb ik de Abarths ontvangen, de 1:18 was helaas beschadigd en er brak een spiegel af terwijl die nog in de doos zat, dus die gaat helaas terug. :cry: De 1:24 en 1:43 zijn wel goed.

De Ferrari 458 Spider komt over 4 weken, en 4 weken daarna de 308 GT/4. De f12berlinetta volgt in januari. :cool:

Jammer man! De tributo zaterdag zien rijden, leuk ding!

Heb je foto''s? :p

JW01 (vanaf een Appel) zei:
Eerlijk gezegd vind ik de afwerking en het materiaalgebruik hier en daar een beetje slordig.

Valt mee hoor, is natuurlijk 1:43. Ook is de kleur echt diep metallic rood, ook niet zo goed te zien:p Zal even betere foto's Googlen;)

mooie clio, die had ik ook wel gewild.
sowieso moet ik weer eens naar auto's uit de renault-familie op zoek.
zal binnenkort mijn omvangrijke verzameling ook eens tonen.
moet ze wel eerst even op de foto zetten

Terug
Bovenaan