SchaalmodellenTopic || Deel 13

Update: Vandaag op MP een zwarte 458 Spider (met beige interieur) in schaal 1:64 gekocht.
photo+1.JPG

Is bij al die 1:64-modelletjes zo. Ook bij de California en de F430 Spider. Als ik dat ga doen ben ik bang dat 't rommelig wordt dus dan laat ik 't liever zo. Maar ben 't wel met je eens. Zou mooier zijn.

Natuurlijk is het waarschijnlijk baggerkwaliteit, maar het kost dan ook bijna niets, en toch zijn het leuke modellen, want leuke klassiekers, in de Wibra-folder van deze week:

2r6cgnq.png

Update: Na lang geduldig wachten krijg ik deze week mijn 1:18 Elite 458 Spider en 308 GT/4 binnen! :LOL:
Dan is het wachten tot januari op de f12berlinetta. (Ja, ik heb het al een aantal keren gepost, maar blijft leuk! :))

Mijn collectie is te koop. Heeft iemand van jullie er misschien belang bij?

https://vernieuwd.marktplaats.nl/verkopers/8875039.html

Rond de 70 1:18 en nog wat 1:24 en kleiner.

Je advertentie promoten is op dit forum (en in alle andere topics ook) helaas niet toegestaan.
Kun je beter neerzetten dat meer info per PM mogelijk is. :D

Factory zei:
Mijn collectie is te koop. Heeft iemand van jullie er misschien belang bij?

https://vernieuwd.marktplaats.nl/verkopers/8875039.html

Rond de 70 1:18 en nog wat 1:24 en kleiner.

Je mag hier geen advertenties plaatsen.
Maar toch... Zie je mail :p

grtz,
Ewald

he, ik zou er misschien wel een paar willen hebben, is ook lekker dichtbij.
zou je me per PM willen toesturen wat je nog hebt staan aan Ferrari?
355, 458?, F40, renault F1?, alles van Renault mag je me wel sturen in een PM, ook met schaal.
eveneens de modellen van Ferrari.
ik heb er misschien wel belangstelling voor.

Nissan GT-R zei:
355, 458?, F40, renault F1?, alles van Renault mag je me wel sturen in een PM, ook met schaal.

Welke Ferrari's zoek je?

JW01 (vanaf een Appel) zei:
Nissan GT-R zei:

Welke Ferrari's zoek je?

de 458 italia, 1:18, de F430 scuderia 1:18, de F40/50/60, 1: 18 en de FF 1:18, als die al leverbaar is

Nissan GT-R zei:
Nissan GT-R zei:

Welke Ferrari's zoek je?

de 458 italia, 1:18, de F430 scuderia 1:18, de F40/50/60, 1: 18 en de FF 1:18, als die al leverbaar is

FF is al lang leverbaar.
Verder heb ik ze allemaal, maar niet te koop. Wel een Bburago F40... :p

De achterste schroeven van de 308 GT/4 Dino met geen mogelijkheid los kunnen krijgen. :confused:
Maar even mailen met JMB hoe we dat gaan oplossen... :(

Verder is het nu wachten tot januari als ik tussendoor niks leuks tegenkom...
X5474_060105T_w900.png

X5474_060104T_w900.png

X5474_060106T_w900.png

X5474_060107T_w900.png

Zo, ik zal hier ook eens een berichtje plaatsen.

Huidige collectie, wordt eigenlijk niets meer aan toegevoegd omdat de vitrinekasten volstaan. Misschien dat er in de toekomst een van de budgetmodellen word vervangen.

1. Atuoart Porsche Carrera GT
2. Autoart Toyota 2000gt
3. Kato Toyota Supra, zeer zeldzaam model. Om het mooier te maken ook nog de zeldzaamste kleur zilver :D
4. Tupperware Toyoa Supra, in de toekomst wordt deze vervangen door een Kyosho exemplaar.
5. BBurago Lamborghini Murcielago
6. BBurago Lamborghini Diablo
7. BBurago Ferrari 360 Modena
8. BBurago Maseratie 3200gt
9. BBurago Fiat 500
10. Otto Models 2cv Sahara 2e lichting 1000 pieces made
11. Shelby Collectibles Eleanor

Gezien hoe de modelautomarkt er momenteel voorstaat denk ik dat er weinig belangstelling is voor Bburago-modellen.
Merk 't zelf helaas ook. :(

Is sowieso erg moeilijke markt momenteel. Beetje verzadigd. Ik heb zelf ook wel miniaturen staan die eerst snel te verkopen waren, maar nu niet meer.

Carbol zei:
Is sowieso erg moeilijke markt momenteel. Beetje verzadigd. Ik heb zelf ook wel miniaturen staan die eerst snel te verkopen waren, maar nu niet meer.

Dat valt ook wel weer mee. Ik verkoop in ieder geval goed.

Ik heb eindelijk mijn verzameling golfjes compleet. Ik heb namelijk afgelopen dinsdag de Golf VI GTI van norev gekocht.

Hier zijn de foto's van de Golf 6 GTI. In tegenstelling tot de Golfjes 2 en de Golf 6 TSI, heeft deze wel gestoffeerd interieur.
IMGP1869.jpg

IMGP1870.jpg

IMGP1871.jpg

IMGP1872.jpg

En al de Vw'tjes (Golf 6 TSI van Norev en de Golf 4 GTI van Revell staan er niet bij)
IMGP1873.jpg

Mooie Golf VI GTI! (y)

Gisteren bijna een rode F355 GTS van UT Models kunnen kopen en ook wel mailwisseling gehad, wordt deze zonder reactie op mijn laatste mail verkocht!! :cry:

f355gts_rd.jpg

Hey, die Ferrari heb ik ook! Maar dan de Spider met beige interieur. Mooiste Ferrari die er is! (y)

Dat zou zomaar eens kunnen, geen flauw idee eigenlijk. Wel een van m'n favoriete modellen.

Heb me twee nieuwe vitrines aangeschaft...

Binnenkort mogen er 3 nieuwe modellen bij: de R8 GT van Kyosho, de RR Phantom en de VW Touareg, eveneens Kyosho.

NIS3P.jpg

SSYTi.jpg

seVvq.jpg

OsgWu.jpg

Jep, hoewel ik me niet kan herinneren dat het een US-spec was. En ook de wielen staan net iets mooier. Ze zitten in een koffer, wachtende op mijn beslissing wat ermee te doen, dus ik kan het niet even kijken. Wel een prachtig model, zeker voor Hot Wheels.

Archiebald zei:
Wat een gave vitrines Mercedes-Freak. Mag ik je vragen waar je deze vandaan hebt?

Van een verzamelaar uit Antwerpen. Hij stopte met verzamelen en ik ben ze dezelfde dag nog gaan halen ;)

Mijn eerste aanwinst van 2013...

De 1/18 Mercedes G-klasse W463 Mystic bruin van AutoArt

Betere foto's komen nog wel eens al de andere modellen toegekomen zijn.

ObfVq.jpg

Vo8FX.jpg

vFICI.jpg

Gaaf! Een van mijn favoriete Mercedessen. (y)

Wat mijn collectie betreft: Over een aantal weken komt de f12berlinetta, en daarna maar eens even kijken of ik ruimte kan maken voor een extra vitrine. :)

Kwam erachter dat ik al een tijdje geleden wat foto's had beloofd, maar dat ik die nog nooit geplaatst heb! Alvast een "sneak preview":

2012-11-29200437.jpg

2012-11-09084346.jpg

Wie herkent ze?:)

Ik ben vandaag even naar Toms geweest met mn vriendin... Uiteraard niet zonder er wat te kopen :)

Zij heeft deze vitrine gekocht, de bodem was eerst donker (rood) hout, maar deze heb ik Carbon gewrapped. Past beter bij de auto vind ik.

2uf4qwp.jpg

2qsnp94.jpg

5ez6yt.jpg

En ik heb deze 1:18 Golf 1 Pirelli van Otto-models gekocht!

23j1jci.jpg

Even een beetje leven in dit topic brengen hoor! :) Ik ben namelijk langzamerhand al onze modellen op de foto aan het zetten, gewoon omdat ik het leuk vind en wie weet, misschien is het ooit nog een nodig ergens voor...

1:12 Tamiya Carrera GT:

1zd7s5i.jpg

2jdkxt2.jpg

29uwoz7.jpg

21nmyhx.jpg

kb7vc5.jpg

1:43 - Minichamps - Porsche 935 RS 3.0 - Groen - 1 v/d 3024

30sbwd3.jpg

vmvswl.jpg

15d5ag7.jpg

2dlrz39.jpg

rupukw.jpg