Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Factory zei:Mijn collectie is te koop. Heeft iemand van jullie er misschien belang bij?
https://vernieuwd.marktplaats.nl/verkopers/8875039.html
Rond de 70 1:18 en nog wat 1:24 en kleiner.
Nissan GT-R zei:he, ik zou er misschien wel een paar willen hebben, is ook lekker dichtbij.
zou je me per PM willen toesturen wat je nog hebt staan aan Ferrari?
355, 458?, F40, renault F1?, alles van Renault mag je me wel sturen in een PM, ook met schaal.
eveneens de modellen van Ferrari.
ik heb er misschien wel belangstelling voor.
Joël D. zei:Welk merk is die EVO VII?
JW01 (vanaf een Appel) zei:Nissan GT-R zei:he, ik zou er misschien wel een paar willen hebben, is ook lekker dichtbij.
355, 458?, F40, renault F1?, alles van Renault mag je me wel sturen in een PM, ook met schaal.
Welke Ferrari's zoek je?
Joël D. zei:"Prijs tussen 10 en 30 euro."
Dus ik dacht 25 Euro.![]()
Frank zei:- De Mitsubishi heeft voorop de motorkap wat lakschade. De blanke lak lijkt een beetje weg gevreten...
Nissan GT-R zei:JW01 (vanaf een Appel) zei:Nissan GT-R zei:he, ik zou er misschien wel een paar willen hebben, is ook lekker dichtbij.
Welke Ferrari's zoek je?
de 458 italia, 1:18, de F430 scuderia 1:18, de F40/50/60, 1: 18 en de FF 1:18, als die al leverbaar is
Carbol zei:Is sowieso erg moeilijke markt momenteel. Beetje verzadigd. Ik heb zelf ook wel miniaturen staan die eerst snel te verkopen waren, maar nu niet meer.
JW01 (vanaf een Appel) zei:Zo eentje?
![]()
Archiebald zei:Wat een gave vitrines Mercedes-Freak. Mag ik je vragen waar je deze vandaan hebt?