SchaalmodellenTopic || Deel 13

Nee, ik vind het ook raar dat hij niet meer antwoord. Maar als hij een bod van mij goedkeurt, is het model over 20 min weg. Zonder gezeur etc.
En volgens mij is hij best wel druk (Ik had nog niet betaald afgelopen zaterdag, en de volgende klant stond er al weer). Misschien gewoon nog een keer een mailtje sturen? Of heb je dat al gedaan?

Snel foto's gemaakt van twee nieuwe aanwinsten.

De 1/18 R8 GT van Kyosho en de 1/18 Bentley Continental Supersports van Welly.

Betere en meer foto's volgen :)

2nw0e9k.jpg

2qiwvmb.jpg

Hoe is de afwerking van die Bentley, ziet er op het oog best goed uit. Heb zelf ooit een van Minichamps gehad (cabrio versie) maar deze doet er niet veel voor onder :eek:.

Goedendag zei:
Nee, ik vind het ook raar dat hij niet meer antwoord. Maar als hij een bod van mij goedkeurt, is het model over 20 min weg. Zonder gezeur etc.
En volgens mij is hij best wel druk (Ik had nog niet betaald afgelopen zaterdag, en de volgende klant stond er al weer). Misschien gewoon nog een keer een mailtje sturen? Of heb je dat al gedaan?

Nee, heb 't maar zo gelaten. Graag of niet, denk ik dan.
Maar heb de blauwe 599 die ik hier genoemd heb inmiddels weer te koop, de blauwe kleur vind ik in het echt toch meer storend dan op de foto's. Jammer, maar dat is het risico van kopen op Marktplaats.

JW01 (vanaf een Appel) zei:
Goedendag zei:

Maar heb de blauwe 599 die ik hier genoemd heb inmiddels weer te koop, de blauwe kleur vind ik in het echt toch meer storend dan op de foto's. Jammer, maar dat is het risico van kopen op Marktplaats.

Kan ook. Ging het om dure modellen? (misschien heb ik er wel interesse in)

Ik krijg trouwens weer kubelwagens binnen:D Kan ik eindelijk de kapotte vervangen. En ik heb gelijk beide kleuren. (2 van elk, nu)
images

IMGP2696.jpg

(de 1e is een foto van i.net)

Goedendag zei:
Goedendag zei:

Kan ook. Ging het om dure modellen? (misschien heb ik er wel interesse in)

MP-link per PM. :)

Wrangler zei:
Hoe is de afwerking van die Bentley, ziet er op het oog best goed uit. Heb zelf ooit een van Minichamps gehad (cabrio versie) maar deze doet er niet veel voor onder :eek:.

De afwerking is echt goed, wel geen tapijt... Zowel het interieur als het exterieur zijn prima afgewerkt.

Zojuist is met het afstoffen van mijn Ferrari-collectie de 456M gesneuveld. :cry:

Een deur eruit en de motorkap in duizend stukjes.
Model stond wel bekend als niet heel stevig, maar als het bij je eigen exemplaar gebeurt is toch wel heel vervelend. :(

Was die inderdaad. De beige 1:18.
Zit erover na te denken om nu op basis van een Bburago eentje te (laten) maken. Die zit veel beter in elkaar.

Na de Bentley en de Audi in maart... werd is april al aardig druk geweest op verzamelgebied!

wXMiBYP.jpg

oHIvo5D.jpg

ArQUtTS.jpg

xSa08fS.jpg

Ik verkoop nu ook wel aardig:D Ze gaan als warme broodjes over de toonbank. Vooral naar het buitenland.

@JW01: Veiling...

Auto-fan zei:
Hier in Nederland loopt het ook wel toch? ;)

Alles staat op ebay. Sommige malloten kopen daar hele partijen, ik kan vandaag een partijtje van 12 stuks naar mexico stureno_O
En inderdaad, in NL loopt het ook wel. dan moet ik alleen eerst een hoop nog even op marktplaats zetten.

Haha, dat weet ik. Maar vind het wel genoeg als ik er 1 van je koop. :p

Nieuwe aanwinsten:

1/18 Porsche 901 coupé van CMC
0zdSDFv.jpg

1/18 Audi Q7 Facelift van Kyosho
H8LT8KL.jpg

Heb vandaag, na lang wachten ook weer een nwe binnen. De laatste die ik zocht voor mijn jeugdsentiment film en serie wagens, waaronder Starsky and Hutch, Christine, Blues Brothers, Dukes of HAzar en nu ook dus het A-team busje, een GMC Vandura !

Model kwam een tijd terug uit als enige in deze schaal, en moest toen over de 100 euro kosten, omdat er geen andere fabrikant was. Had ik er nooit voor gegeven, immers, Hotwheels is leuk voor speelgoed auto's maar schaalmodellen? Heb er nu (nieuw) 40 euro voor betaald.
Enkel de deuren kunnen open en de afwerking van het interieur is uiteraard matig.

foto is met mijn telefoon genomen.

20130517_132923_zps20d64f8c.jpg

-V8- zei:
Model kwam een tijd terug uit als enige in deze schaal, en moest toen over de 100 euro kosten, omdat er geen andere fabrikant was.

Dat is de HW Elite,
Is wel wat anders he. Hotwheels lijkt idd. op Bburago, mondo motors, maisto etc.
HW Elite, Lijkt meer op Autoart en Kyosho

Ik heb trouwens ook weer wat modelletjes opgehaald vandaag. 140 in 1:18, en zo'n 250 in 1:43o_O

Ik heb geen idee waar ik alles moet laten:) iemand die nog wat zoekt???

Ferrari's? :T Maar ook weinig ruimte. :)
Welke ferrari's zoek je?
Ik heb enkele zeldzame (308 GTS van HW Elite in rood). En verder een stuk of 15 gewone Hotwheels. In 1:43 weet ik het echt niet, dat zit allemaal in dozen gepakt

edit: @pascal: Volgens mij zitten er geen daihatsu's tussen. Maar als ik ze tegen kom zal ik het je zeggen. Misschien moet je eens bij Diapet modellen gaan kijken. Dat zijn vooral japanners

Goedendag zei:
-V8- zei:
Model kwam een tijd terug uit als enige in deze schaal, en moest toen over de 100 euro kosten, omdat er geen andere fabrikant was.

Dat is de HW Elite,
Is wel wat anders he. Hotwheels lijkt idd. op Bburago, mondo motors, maisto etc.
HW Elite, Lijkt meer op Autoart en Kyosho
.......]

mwoah, de mal is vrijwel hetzelfde hoor, enkel een paar antennes erop, wielen iets meer gedetailleerd dmv inkleuring center cap en bouten, license plate erop en achterdeuren die open kunnen. Vind dat die extra centen persoonlijk niet waard.

P1020958.jpg

ik ben op zoek naar een schaalmodel van de Seat Arosa 2 van Altaya...in schaal 1:43....in het geel..(liever rood, maar die is er niet)

wie kan mij hieraan helpen?

ff een letterlijke kopie van het modelautoforum over mijn laatste updates

Hier zijn de volgende updates.
Revell VW Golf IV GTI. Het blijft best een net model van Revell. Dit is de 3e rode die ik heb, (die andere zijn al lang weer verkocht). Ik was van plan om een geheel nieuwe te kopen. Maar deze zat in een "partijtje" :D die ik kocht. Die compleet nieuwe ga ik ook nog kopen. (gewoon omdat hij spotgoedkoop is)

Deze had ik in de vorige update al aangekondigd. Ik vind die ADAC uitvoering helemaal goed :D

En de laatste, vers uit de afwasmachine :!: (dat is een hele grote handelaar, die niets met 1:18 heeft. qua dinky's etc heeft hij er 9000 staan :confused:hock:, hij zei dat hij de modellen gewoon in de afwasmachine deed om ze schoon te maken. Geen idee of dat met deze ook is gebeurt)
Het is een mooi model van Autoart, wel iets totaal anders dan een Golf, Maar voor deze prijs kon ik hem niet laten staan.

Ik heb afgelopen vrijdag zo'n 400 modelauto's opgehaald. 140 1:18 modellen en 260 1:43 modellen. Natuurlijk zitten daar ook enkele Volkswagens tussen. Onder andere die rode Golf IV, een Norev Tiguan, en een Norev Touareg die getuned is door parotech :sick: Die laatste is alleen zo lelijk dat hij weer de verkoop in gaat.
Door deze partij ben ik 1:43 modellen gaan waarderen. En je kunt ze wat makkelijker opbergen. (gewoon een doos met 50 stuks onder je bed schuiven totdat je weer tijd hebt :D Daarvan ga ik enkele Volkswagen houden.

Ook heb ik de witte en rode Golfjes 2 CL van Norev besteld. Ook een aantal gewoon op bestelling.

Ik heb ook een aantal andere merken die ik eigenlijk wil houden. Maar ik kan niet alles houden. Ik kan mijn eigen kamer niet meer inkomen als ik al de modellen daarin zet. Maar misschien houd ik er 1 als ik niet een heel erg goed bod krijg. Namelijk de oranje Mazda MX5 facelift versie van Gate. Ik heb hem al eens eerder gehad. En die had ik verkocht... Daar had ik wel even spijt van. enorm leuk model van een leuke auto, ondanks dat hij niet heel gedetailleerd is, kan hij nog prima mee.

Dit was het weer, even kijken wanneer ik de volgende update plaats, waarschijnlijk over een week, (of 2 :D )

Goedendag zei:
edit: @pascal: Volgens mij zitten er geen daihatsu's tussen. Maar als ik ze tegen kom zal ik het je zeggen. Misschien moet je eens bij Diapet modellen gaan kijken. Dat zijn vooral japanners

Ik heb er inmiddels bijna 100...dus kans dat ik iets vind wordt steeds kleiner. Maar zal zeker even kijken.

PascalD zei:
Goedendag zei:

Ik heb er inmiddels bijna 100...dus kans dat ik iets vind wordt steeds kleiner. Maar zal zeker even kijken.

Ik heb even voor je gekeken, en ze hebben de Mira Turbo geleverd.
!B933e6wEGk~$(KGrHqR,!l8Ey+jCy(PPBM7Bu-gQJg~~0_35.JPG

nou, op verzoek, mijn overige modellen

Plymouth Fury (Christine)

DSC00241_zps32631d68.jpg

R5

DSC00234_zps56d6ef47.jpg

Dukes Charger (clean version)

DSC00229_zps1717c285.jpg

DSC00019_zps92277904.jpg

R4

DSC00226_zps520be1eb.jpg

Eend

DSC00218_zps7c5c917f.jpg

DSC00018_zps71218272.jpg

Fiat 600

DSC00217_zps1d941302.jpg

DSC00039_zpse2ae0332.jpg

Eriba Puck

DSC00029_zpsefb9cc3d.jpg

Impala SS (protoype met de 502 V8 erin)
De Stormtrooper als geintje vanwege de reclame die ooit voor de Impala SS bedacht is

DSC00027_zps75a9f18f.jpg

deze dus:

Vader.jpeg

Dodge Monaco van de Blues Brothers met een Airstream trailer op de achtergrond

DSC00024_zps94a1a43b.jpg

1993 Chevrolet Caprice NYC Cab

DSC00023_zpsd0d5bb69.jpg

Henon Caravan

DSC00020_zps6fac905e.jpg

Chevrolet Chevelle SS

DSC00011_zps83005ec2.jpg

Ford Torino (Starsky and Hutch)

DSC00026_zpsd8474c36.jpg

Bestel Eendje

DSC00038_zps274e53c9.jpg

DSC00037_zps54324832.jpg

Tis niet veel, maar ben er blij mee en de vitrine kast is nu vol.
Vind het wel gaaf dat ik alle bestaande modellen in 1:18 qua caravans nu wel heb.

Idd leuke collectie ook leuk die attributen erbij, maakt het plaatje compleet (y).

Ben zelf nog aant opruimen, maar alleen voor normale prijzen gaat het weg...

Wil de vitrine ook kwijt, alleen zoek ik nog een oplossing voor een kleinere vitrine voor de modellen die ik nooit wegdoe...

Hallo jw01, heb je die Ferrari 599gtb en de 575 superamerica nog staan en zoja, wat kosten ze samen?.
Graag antwoord naar rjbogaard@online.nl

Hallo 'goedendag'

is de gele volkswagen van de ADAC strassenwacht misschien te koop, ik zal uitleggen waarom.

De mijne is twee jaar geleden vanuit de boekenkast (interne verhuizing ) naar en op de tafel gevallen. Vanaf de tafel is hij naar het raam gereden en zo, zonder afscheid te nemen en onder toeziend oog van zes man, van veertien hoog uit de flat naar beneden gedonderd.

Ben nog blij dat er niemand onder gestaan heeft anders zat ik dit nu nog niet te typen en moest ik nog vijf jaar zitten,(geintje )

Maar is hij te koop en voor hoeveel of weet je toevallig iemand die dit heeft??.

Antwoord graag naar rjbogaard@online.nl , alvast bedankt

Terug
Bovenaan