Jay DoubleYou
Petrolhead
Dat moet niks uitmaken, toch? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Goedendag zei:Nee, ik vind het ook raar dat hij niet meer antwoord. Maar als hij een bod van mij goedkeurt, is het model over 20 min weg. Zonder gezeur etc.
En volgens mij is hij best wel druk (Ik had nog niet betaald afgelopen zaterdag, en de volgende klant stond er al weer). Misschien gewoon nog een keer een mailtje sturen? Of heb je dat al gedaan?
JW01 (vanaf een Appel) zei:Goedendag zei:Nee, ik vind het ook raar dat hij niet meer antwoord. Maar als hij een bod van mij goedkeurt, is het model over 20 min weg. Zonder gezeur etc.
En volgens mij is hij best wel druk (Ik had nog niet betaald afgelopen zaterdag, en de volgende klant stond er al weer). Misschien gewoon nog een keer een mailtje sturen? Of heb je dat al gedaan?
Nee, heb 't maar zo gelaten. Graag of niet, denk ik dan.
Maar heb de blauwe 599 die ik hier genoemd heb inmiddels weer te koop, de blauwe kleur vind ik in het echt toch meer storend dan op de foto's. Jammer, maar dat is het risico van kopen op Marktplaats.
Goedendag zei:JW01 (vanaf een Appel) zei:Goedendag zei:Nee, ik vind het ook raar dat hij niet meer antwoord. Maar als hij een bod van mij goedkeurt, is het model over 20 min weg. Zonder gezeur etc.
Nee, heb 't maar zo gelaten. Graag of niet, denk ik dan.
Maar heb de blauwe 599 die ik hier genoemd heb inmiddels weer te koop, de blauwe kleur vind ik in het echt toch meer storend dan op de foto's. Jammer, maar dat is het risico van kopen op Marktplaats.
Kan ook. Ging het om dure modellen? (misschien heb ik er wel interesse in)
Wrangler zei:Hoe is de afwerking van die Bentley, ziet er op het oog best goed uit. Heb zelf ooit een van Minichamps gehad (cabrio versie) maar deze doet er niet veel voor onder.
Auto-fan zei:Hier in Nederland loopt het ook wel toch?![]()
PascalD zei:V8, die andere wagens mogen ook op de foto![]()
-V8- zei:Model kwam een tijd terug uit als enige in deze schaal, en moest toen over de 100 euro kosten, omdat er geen andere fabrikant was.
Welke ferrari's zoek je?JW01 (vanaf een Appel) zei:Ferrari's? :TMaar ook weinig ruimte.![]()
Goedendag zei:-V8- zei:Model kwam een tijd terug uit als enige in deze schaal, en moest toen over de 100 euro kosten, omdat er geen andere fabrikant was.
Dat is de HW Elite,
Is wel wat anders he. Hotwheels lijkt idd. op Bburago, mondo motors, maisto etc.
HW Elite, Lijkt meer op Autoart en Kyosho
.......]
JW01 (vanaf een Appel) zei:Als die 308 GTS in 1:18 is, ja graag.![]()

Goedendag zei:edit: @pascal: Volgens mij zitten er geen daihatsu's tussen. Maar als ik ze tegen kom zal ik het je zeggen. Misschien moet je eens bij Diapet modellen gaan kijken. Dat zijn vooral japanners
PascalD zei:Goedendag zei:edit: @pascal: Volgens mij zitten er geen daihatsu's tussen. Maar als ik ze tegen kom zal ik het je zeggen. Misschien moet je eens bij Diapet modellen gaan kijken. Dat zijn vooral japanners
Ik heb er inmiddels bijna 100...dus kans dat ik iets vind wordt steeds kleiner. Maar zal zeker even kijken.