Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
JW01 (vanaf een Appel) zei:Zoals eerder gemeld heb ik een Ferrari Testarossa van Pocher in de schaal 1/8.
Nou heb ik een adresje gevonden die me onderdelen kan leveren, dus de komende dagen kan ik na een paar jaar eindelijk beginnen met het uit elkaar halen en weer stukje bij beetje opnieuw opbouwen. Heb er echt zin in. Wel spannend wat ik tegen ga komen, maar dat zie ik dan wel weer.
JW01 (vanaf een Appel) zei:JW01 (vanaf een Appel) zei:Zoals eerder gemeld heb ik een Ferrari Testarossa van Pocher in de schaal 1/8.
Nou heb ik een adresje gevonden die me onderdelen kan leveren, dus de komende dagen kan ik na een paar jaar eindelijk beginnen met het uit elkaar halen en weer stukje bij beetje opnieuw opbouwen. Heb er echt zin in. Wel spannend wat ik tegen ga komen, maar dat zie ik dan wel weer.
Nog steeds niks kunnen doen...![]()
JW01 (vanaf een Appel) zei:JW01 (vanaf een Appel) zei:JW01 (vanaf een Appel) zei:Zoals eerder gemeld heb ik een Ferrari Testarossa van Pocher in de schaal 1/8.
Nog steeds niks kunnen doen...![]()
En weer bijna 5 maanden verder zonder resultaat.![]()
Goedendag zei:Ook geen slecht nieuws, de Lotus Omega komt in 1:18 uit.
Auto-fan zei:Otto kennende is die 300+ euro ook niet nodig.![]()
JW01 (vanaf een Appel) zei:Gisteren contact gehad met de modelbouwshop die adverteerde met de 8.32, maar hij schijnt niet veel af te gaan wijken van wat we hier zien. Portieren kunnen niet open en de spoiler is niet te bewegen. Nou ja, dan wacht ik maar op een betere versie.![]()
Goedendag zei:Joh het is Resin...
Goedendag zei:@j.ko: Ik vermoed dat BOS-Models hem wel een keer gaat uitbrengen. (sub.merk van Otto, die hebben ook de Volvo 240 uitgebracht)
Guus Leferink zei:Ik zie dit topic eigenlijk pas voor het eerst
Voor iemand welke interesse heeft heb ik een 1:8 Pocher - 1932 Bugatti 50T Surprofile
Ik ben er ooit eens aan begonnen, maar ik kan me er gewoonweg niet toe zetten om ermee verder te gaan
Alleen het onderstel zit gedeeltelijk in elkaar gezet, je kunt dus prima overnieuw beginnen en hem echt mooi maken.
Carrosserie, interieur enz zit nog in de verpakking
Voor een fles wijn mag je hem in Enschede op komen halen ( stuur maar een PM )![]()
j.ko zei:Goedendag zei:@j.ko: Ik vermoed dat BOS-Models hem wel een keer gaat uitbrengen. (sub.merk van Otto, die hebben ook de Volvo 240 uitgebracht)
Thanks! Ik kan nergens een site van BoS vinden (alleen aanbod op ModelCarWeb), dus ik heb een mail naar Otto gestuurd met de vraag of zij of BoS iets zien in productie van een serie Volvo's 480. Ben benieuwd...
Guus Leferink zei:1/43 – Minichamps – Ferrari 512 TR – zwart
1/43 – Minichamps – Ferrari Mythos – geel
1/43 – Minichamps – F1 Ferrari 412 t2 – nummer 27, Jean Alesi
Joël D. zei:Volgens mij is die alleen gemaakt in 1:43 door BBR,en zijn er maar 20 van gemaakt.
https://www.ebay.nl/itm/FERRARI-P540-SUPERFAST-2010-APERTA-540-PCS-BBRC32A-1-43-/140567909814?pt=LH_DefaultDomain_146&hash=item20ba8015b6