Archiebald
Wegverkenner
JW01 (vanaf een Appel) zei:Dat soort dames zijn zeldzaam!![]()
I know...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
JW01 (vanaf een Appel) zei:Dat soort dames zijn zeldzaam!![]()
Golf V6 zei:Waarom in vredesnaam een roze Porsche??![]()
Archiebald zei:JW01 (vanaf een Appel) zei:Dat soort dames zijn zeldzaam!![]()
I know...Tijdens een avondwandeling wedstrijd "wie het eerst weet welke merk/type auto je tegemoet komt rijden" zullen niet veel vrouwen ooit doen. Ik hoop alleen dat ik ooit sneller als 'r ga zijn met karten :T
Goedendag zei:Wow erg mooie foto die laatste.
Golf V6 zei:Waarom in vredesnaam een roze Porsche??![]()
Is een roze lamborghini ook goed? Schaal 1:18, en redelijk zeldzaam.
![]()
Stefan-V6 zei:Voor een auto waar een doos op gevallen is ziet hij er nog redelijk uit (behalve die wielen dan).
Barri zei:Die groene Scirocco en rode Golf mkI GTI heb ik ook. Staan hier naast elkaar
Die Kever van 1:12 wil ik ook wel! Ik heb wel een T1 in die schaal, een Kever daarbij zou wel mooi zijn!
Stefan-V6 zei:Nou, die M3 verkopen met dezelfde leugens of platslaanEn ik denk dat een nieuw onderstel goedkoper is.
Klopt daarom wijs ik die aan. Er staat er net weer een op met bieden vanaf €1.00Stefan-V6 zei:Okay. Is al verkocht zag ik. Maar vroeger sloeg ik alle speelgoed/modelauto's die stuk waren altijd plat, vandaar mijn opmerking.![]()
Wrangler zei:@ Goedendag, ik zou gewoon de verkoper mailen dat je niet akkoord gaat met wat je hebt gekregen.....Stuur gewoon terug.
![]()
Goedendag zei:@rob: had dat gezecht, ik had er zo een voor je besteld.
Maar ze zijn nog wel te koop: op marktplaats
Wel snel zijn, want een kijkje op ebay geeft aan dat ze als warme broodjes over de toonbank gaan. En die otto's zien er gewoon erg netjes uit.
Rob076 zei:Goedendag zei:@rob: had dat gezecht, ik had er zo een voor je besteld.
Maar ze zijn nog wel te koop: op marktplaats
Wel snel zijn, want een kijkje op ebay geeft aan dat ze als warme broodjes over de toonbank gaan. En die otto's zien er gewoon erg netjes uit.
Haha. Ja ik had ze al zien staan op MP. Ik vind 'm net iets te duur voor 'zomaar', hoewel ik 'm wel erg graag wil hebben. Wil niet iemand 'm ruilen voor wat modellen? Heb nog een BMW 507, Viper GTS, Impreza WRX, Impala politie en taxi, Jaguar X-type en nog een hoop liggen waar ik eigenlijk niets meer mee doe.
Rob076 zei:Ik doelde meer op dit topic
En ja, die Impreza is van AutoArt (1:18, blauw, kikkeroog-model, gouden velgen) en die Impala's zijn volgens mij inderdaad van UT Models, maar pin me daar niet op vast.
JW01 (vanaf een Appel) zei:Dan lijkt me eBay een betere plek.
Moderator
Die rode Golf I GTI is van SunStar. De groene Scirocco heb ik volgens mij via internet gekocht bij Toms.Goedendag zei:Barri zei:Die groene Scirocco en rode Golf mkI GTI heb ik ook. Staan hier naast elkaar
Die Kever van 1:12 wil ik ook wel! Ik heb wel een T1 in die schaal, een Kever daarbij zou wel mooi zijn!
Weet je hoelang ik naar die groene heb gezocht???Ik heb de rode al, en de zilveren heb ik gehad. Maar dat kleurverschil staat mij bij de zilveren niet aan. (daarom verkocht)
Is die mk1 gti van jou van Solido, of Norev? (of chrono, sunstar of vitesse maar die hebben volgens mij geen rode gemaakt)
En van die Kever
Ik heb hem op de namac bij deze winkel gekocht (Samen met de gti) Modellisimo
Alleen nu komt er een tientje verzendskosten bij.
Goedendag zei:JW01 (vanaf een Appel) zei:Dan lijkt me eBay een betere plek.
Soms wel soms niet. Dat hangt per model af. En als hij geen ebay account heeft, houdt het sowieso op. (het verkoopt erg moeilijk met 0 reviews)
Goedendag zei:bedankt voor de foto's. Die impala's zijn helaas van Maisto. Dus het houd verder op. Ik zal de impreza op mp (en als je het hebt ook ebay) zetten als ik jou was. Het is een redelijk zeldzaam model. Helaas wel iets minder waard dan de XM, maar je kunt er ong. €50.00 voor krijgen.