SchaalmodellenTopic || Deel 13

JW01 (vanaf een Appel) zei:
Dat soort dames zijn zeldzaam! (y)

I know... :D Tijdens een avondwandeling wedstrijd "wie het eerst weet welke merk/type auto je tegemoet komt rijden" zullen niet veel vrouwen ooit doen. Ik hoop alleen dat ik ooit sneller als 'r ga zijn met karten :T

:D

Laat ik de nieuwe pagina maar beginnen met een foto:

2012-11-09084314.jpg

Op de vorige pagina stonden er ook al foto's van hoor! :D
Jullie weten vast wel van welk merk hij is.:p
Nog 4 foto's:

2012-11-09084243.jpg

2012-11-09083953.jpg

2012-11-09084438.jpg

2012-11-09084109.jpg

Heb ook nog een Peugeot 404 in 1:18, zal ik ook eens meer foto's van maken. Een foto van het interieur staat al op pagina 18. :T

Lijkt me ook. Dus nog even betalen, adres doorgeven en een paar dagen wachten. :LOL:

De 612 Scaglietti China Tour-modellen heb ik ook allebei en van de 599 GTB Panamerican 20.000 miles had ik tot nu toe alleen de rode

41ga3EdDJSL._SL500_SS300_.jpg

41czSyp7CUL._AA300_.jpg

En nu dus ook deze compleet...
41SXlZifSWL._SL500_SS300_.jpg

41pAQ6TLtKL._SX300_.jpg

best mooie modellen. (ook al heb ik ze nog nooit gehad)

Ik heb een doos op mijn kubelwagen laten vallen, omdat ik nog geen plaats in de vitrine had. Nu zijn 3 wielen afgebroken:cry::cry:
IMGP3393.jpg

En verdere aanwinsten van de NAMAC:
IMGP3395.jpg

Sunstar 1:12, Die golf had ik al, maar leuk om te laten zien hoe groot hij is. Erg mooie details (Je kunt de wielen eraf schroeven etc.)
IMGP3391.jpg

IMGP3379.jpg

IMGP3386.jpg

En dan verder nog:
IMGP3397.jpg

IMGP3453.jpg

vitrine-overzichtje:
IMGP3398.jpg

Weet iemand nog een 1:18 Minichamps VW Kubelwagen??? (Kleur maakt niet uit, bij de leger-uitvoering, wel graag een doos)
of een 1:18 Otto Golf GTI G60 (rood)

grtz,
ewald

Stefan-V6 zei:
Voor een auto waar een doos op gevallen is ziet hij er nog redelijk uit (behalve die wielen dan).

De punt van de doos viel precies midden in het interieur, en daar is hij nog wel stevig. Ik verplaatste een stapeltje met modelauto's, en toen kieperde de hele stapel om. Goedkope modellen in die dozen, hij viel op goedkope modellen. En de enige dure is kapot:cry: (Ik had mijn vorige voor €150 verkocht)
Hij ziet er op zich ook nog wel netjes uit (Buiten die wielen), alleen of het te repareren is. Ik heb er nog niet rustig naar gekeken. Maar ik vrees, dat ik of een nieuw model ga kopen, of een nieuw onderstel. (wat eerder komt)

om ernaar te kijken heb ik nu andere dingen aan het hoofd. Ik had een estorilblauwe e36 m3 van UT binnengekregen. Hij zou in vitrinestaat zijn, met originele doos. Zit er een doos van een andere ut om, En het hele model zit in elkaar gelijmd. De deuren willen niet meer open. En een lijmvlek op de voorruit:cry:. En ik ben bezig met een Golf country te maken.

Die groene Scirocco en rode Golf mkI GTI heb ik ook. Staan hier naast elkaar :)
Die Kever van 1:12 wil ik ook wel! Ik heb wel een T1 in die schaal, een Kever daarbij zou wel mooi zijn!

Barri zei:
Die Kever van 1:12 wil ik ook wel! Ik heb wel een T1 in die schaal, een Kever daarbij zou wel mooi zijn!

Weet je hoelang ik naar die groene heb gezocht???:( Ik heb de rode al, en de zilveren heb ik gehad. Maar dat kleurverschil staat mij bij de zilveren niet aan. (daarom verkocht)
Is die mk1 gti van jou van Solido, of Norev? (of chrono, sunstar of vitesse maar die hebben volgens mij geen rode gemaakt)

En van die Kever
Ik heb hem op de namac bij deze winkel gekocht (Samen met de gti) Modellisimo
Alleen nu komt er een tientje verzendskosten bij.

Stefan-V6 zei:
Nou, die M3 verkopen met dezelfde leugens of platslaan ;) En ik denk dat een nieuw onderstel goedkoper is.

1. Ik ben handelaar, en ik ben zuinig op mijn naam. Ook vind ik het ethisch niet kunnen om mensen op te lichten.
2. sla jij hem maar plat...
3. Ik heb er €70.00 voor gegeven. Beetje jammer om weg te gooien
4. het is niet alleen het onderstel. (ruit, doos, deuren, interieur alles dus)

Okay. Is al verkocht zag ik. Maar vroeger sloeg ik alle speelgoed/modelauto's die stuk waren altijd plat, vandaar mijn opmerking. ;)

Stefan-V6 zei:
Okay. Is al verkocht zag ik. Maar vroeger sloeg ik alle speelgoed/modelauto's die stuk waren altijd plat, vandaar mijn opmerking. ;)
Klopt daarom wijs ik die aan. Er staat er net weer een op met bieden vanaf €1.00
Ok, vandaar. Ik vond het al een rare opmerking. Nu wil jij zeker ook, dat ik mijn kubel kapot sla:cry:

Ik weet dat jij het als grap had bedoelt :D
Misschien kun je de kubel nog wel opknappen, maar het wordt wel lastig. En die M3 hebben ze opgeknapt, en daarmee volledig verkloot. Ik kan echt met al mijn kracht aan de deuren gaan hangen maar die gaan niet los. En dan had ik het schroefje van het scharnier er al uit:rolleyes:

@ Goedendag, ik zou gewoon de verkoper mailen dat je niet akkoord gaat met wat je hebt gekregen.....Stuur gewoon terug.

:eek:

Wrangler zei:
@ Goedendag, ik zou gewoon de verkoper mailen dat je niet akkoord gaat met wat je hebt gekregen.....Stuur gewoon terug.

:eek:

Dat heb ik ook direct gedaan. Ik heb er alleen niets meer van gehoord. En zomaar terugsturen doe ik niet. Dan ben ik het model ook nog kwijt...
Gelukkig heb ik de deuren open gekregen. Die lamlul heeft de deuren vastgelijmd omdat het dashboard een beetje scheef vast was geschroefd:confused:

Vanwege ruimtegebrek doe ik een paar modellen weg,

Norev Audi A6 Avant 1:18
Minichamps audi A4 1:18
Minichamps Audi A4 avant 1:18
Minichamps Audi TT Roadster 1:18

Bij de A6 lijkt de motorkap niet helemaal netjes gespoten (was al zo toen ik m uit de doos haalde) en zit het glaasje van de rechterkoplamp los (geen schade ofzo, moet gewoon gelijmt worden.)

Bij de A4 avant is een keer tijdens het schoonmaken de achterruiterwisser afgebroken, deze zit er nog wel bij!

zie onderstaande links voor markplaats advertenties:
Audi TT Roadster 1:18

Audi A4 avant 1:18

Audi A4 1:18

Audi A6 Avant 1:18

Prijzen zijn slechts richtprijzen en bieden staat vrij!

Gegroet,

Paul

Zonet ff een paar foto's geschoten met mijn nieuwste 1:18 model en de 2 die ik al had:

2013-03-09175622_zps2bb06b55.jpg

2013-03-09174151_zpse80718fb.jpg

2013-03-09174847_zps607fc41d.jpg

2013-03-09175557_zps74243d8f.jpg

En van mijn vitrine nu (heel erg leeg, ik weet het, maar er komen er meer bij! :) ):

2013-03-09171218_zps95bf0fbd.jpg

2013-03-09171941_zps4654f6b0.jpg

W123:

2013-03-09175405_zps84477836.jpg

Binnenkort misschien meer! :p

Uit Youngtimer Magazine:

Citroen XM Multimedia
_kgrhqvhjcufcmuq88edbqu1zylrmg_60_84.jpg

Mijn God, wat zou ik die graag willen hebben!!! :eek:

die 230e is best wel netjes. Jouw vitrine is best wel netjes. (zo leeg ook:eek:)

@rob: had dat gezecht, ik had er zo een voor je besteld.
Maar ze zijn nog wel te koop: op marktplaats
Wel snel zijn, want een kijkje op ebay geeft aan dat ze als warme broodjes over de toonbank gaan. En die otto's zien er gewoon erg netjes uit.

Goedendag zei:
Wel snel zijn, want een kijkje op ebay geeft aan dat ze als warme broodjes over de toonbank gaan. En die otto's zien er gewoon erg netjes uit.

Haha. Ja ik had ze al zien staan op MP. Ik vind 'm net iets te duur voor 'zomaar', hoewel ik 'm wel erg graag wil hebben. Wil niet iemand 'm ruilen voor wat modellen? Heb nog een BMW 507, Viper GTS, Impreza WRX, Impala politie en taxi, Jaguar X-type en nog een hoop liggen waar ik eigenlijk niets meer mee doe.

Rob076 zei:
Goedendag zei:

Haha. Ja ik had ze al zien staan op MP. Ik vind 'm net iets te duur voor 'zomaar', hoewel ik 'm wel erg graag wil hebben. Wil niet iemand 'm ruilen voor wat modellen? Heb nog een BMW 507, Viper GTS, Impreza WRX, Impala politie en taxi, Jaguar X-type en nog een hoop liggen waar ik eigenlijk niets meer mee doe.

Ruilen moet je proberen. Gewoon mailen.
Van welk merk en welke schaal is die Impreza? Is dat een 1:18 Autoart?
Die impala's zijn toch van UT?

Ik doelde meer op dit topic ;)

En ja, die Impreza is van AutoArt (1:18, blauw, kikkeroog-model, gouden velgen) en die Impala's zijn volgens mij inderdaad van UT Models, maar pin me daar niet op vast.

Rob076 zei:
Ik doelde meer op dit topic ;)

En ja, die Impreza is van AutoArt (1:18, blauw, kikkeroog-model, gouden velgen) en die Impala's zijn volgens mij inderdaad van UT Models, maar pin me daar niet op vast.

ah zo, ik heb hem nu niet staan.
Is die impreza met of zonder doos, en is hij met bestickering? en die impala's?
Ik heb wel interesse in die 3 modellen.

Allen zonder doos, hoewel ik op zolder nog wel wat dozen heb liggen volgens mij. Heel misschien zit 'ie daar tussen.

Deze dus, maar dan in het blauw
139635298-1-18-autoart-subaru-impreza-wrx-sti-black-zeldzaam.jpg

En deze Impala's:
Chevrolet_Impala_PoliceTennesee_01.JPG

ImpalaTaxi1.jpg

bedankt voor de foto's. Die impala's zijn helaas van Maisto. Dus het houd verder op. Ik zal de impreza op mp (en als je het hebt ook ebay) zetten als ik jou was. Het is een redelijk zeldzaam model. Helaas wel iets minder waard dan de XM, maar je kunt er ong. €50.00 voor krijgen.

JW01 (vanaf een Appel) zei:
Dan lijkt me eBay een betere plek.

Soms wel soms niet. Dat hangt per model af. En als hij geen ebay account heeft, houdt het sowieso op. (het verkoopt erg moeilijk met 0 reviews)

Goedendag zei:
Barri zei:

Weet je hoelang ik naar die groene heb gezocht???:( Ik heb de rode al, en de zilveren heb ik gehad. Maar dat kleurverschil staat mij bij de zilveren niet aan. (daarom verkocht)
Is die mk1 gti van jou van Solido, of Norev? (of chrono, sunstar of vitesse maar die hebben volgens mij geen rode gemaakt)

En van die Kever
Ik heb hem op de namac bij deze winkel gekocht (Samen met de gti) Modellisimo
Alleen nu komt er een tientje verzendskosten bij.
Die rode Golf I GTI is van SunStar. De groene Scirocco heb ik volgens mij via internet gekocht bij Toms.

Overigens heb ik die T1 ook bij Modellissimo gekocht. Dat was in Essen of op de IAA. Was toen maar €129,- volgens mij. Ik heb 'm ook nergens goedkoper gezien. Die Kever vind ik redelijk goedkoop, €80!

Goedendag zei:
bedankt voor de foto's. Die impala's zijn helaas van Maisto. Dus het houd verder op. Ik zal de impreza op mp (en als je het hebt ook ebay) zetten als ik jou was. Het is een redelijk zeldzaam model. Helaas wel iets minder waard dan de XM, maar je kunt er ong. €50.00 voor krijgen.

Dat zou ook kunnen. Ik zit nu in de trein dus heb ze niet zo bij de hand. Mocht je nog op zoek zijn naar modellen (of interesse hebben), stuur dan even een PB'tje. Ik heb er namelijk nog een hele hoop die weg mogen. Helaas heb ik geen eBay-account, maar misschien dat ik de Impreza wel op MP zet. Het is wel een mooi model moet ik zeggen, maar ik heb er niet zo veel meer mee.

Ik heb zaterdag een modelletje bij WRH opgehaald (eigenlijk 3, RS4, Passat en Tipo61)

Dit is mijn eerste CMC, ook al heb ik hem voor de handel gekocht, toch even hier plaatsen. Die details:eek:
tankklepje kan open, en daaronder zit ook nog de benzineleiding. Een buigbare stang naar de snelheidsmeter, al de bedrading achter het dashboard. Je raakt er niet op uitgekeken. Zelf had ik liever een ferrari 250 gehad ofzo. maar dat heeft te maken met dat ik van straatauto's houd. En deze kon ik goedkoop krijgen

1:18 CMC Maserati Tipo 61 birdcage
576066_231690680305392_1742279527_n.jpg

hij is te koop, een link naar de advertentie op aanvraag

CMC en goedkoop? Hoe doe je dat? :)
Ben juist niet echt tevreden over WRH, hij reageert niet meer op mijn mails als ik een vraag heb.

relatief goedkoop, en ik kan er leuk aan verdienen, dus dan is het al snel goedkoop:)
Ok, bij mij antwoord hij gewoon altijd goed. Misschien helpt het dat ik maar 5km bij hem vandaan woon.

Terug
Bovenaan