Guest
Nog mensen hier die zaterdag naar Namac-beurs in Houten gaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nissan GT-R zei:mooie clio, die had ik ook wel gewild.
sowieso moet ik weer eens naar auto's uit de renault-familie op zoek.
zal binnenkort mijn omvangrijke verzameling ook eens tonen.
moet ze wel eerst even op de foto zetten
HenkkkieSpenkie zei:Weet iemand nog een betrouwbare en uitgebreide site om online modellen te kopen?
Joris
HenkkkieSpenkie zei:@Goedendag, de impreza is van bburago
Verder:
Wat geven jullie gemiddeld aan zon auto uit? Dan weet ik of ik mn geld beter ergens anders in kan stoppen
HenkkkieSpenkie zei:@Goedendag, de impreza is van bburago
Verder:
Wat geven jullie gemiddeld aan zon auto uit? Dan weet ik of ik mn geld beter ergens anders in kan stoppen
zie je pbHenkkkieSpenkie zei:@Goedendag:
welke zijn dat
JW01 (vanaf een Appel) zei:Heb ik ook. Moet ook van een aantal dubbele modellen af, maar die krijg ik maar niet verkocht. Die ruimte die dan vrijkomt heb ik nodig voor nieuwe modellen. Heb zelf nu drie Ferrari's bij JMBmodels in bestelling staan, waarvan eentje al beschikbaar is en samen met de tweede over vier weken bij mij binnenkomt om verzendkosten te sparen. De derde komt in januari. Ik vind 't echter wel zonde om de dubbele modellen zomaar weg te doen voor een habbekrats, daarvoor zijn ze nog te goed. WIE HELPT MIJ ER VANAF???!!!!![]()
JW01 (vanaf een Appel) zei:@ Goedendag:
Het gaat om twee rode 1:18 modellen van HotWheels (geen Elite). De 599 GTB en de 575 Superamerica. Deze zijn inmiddels vervangen door rode Elite exemplaren van beide modellen omdat ik ze voor een mooie prijs kon krijgen icm een rode Elite 458 Italia. (die is zeldzaam!)
Verder heb ik een rode 1:18 288 GTO staan van Bburago. Deze is in iets mindere staat, dus hoef ik ook niet de hoofdprijs voor.
Ook heb ik nog een blauwe 1:18 246 GT Dino van Anson staan. Was gereserveerd voor WRH maar die laat niks meer van zich horen.
Dit model is volledig nieuw in doos en alleen eruit geweest om te controleren op schade. De HotWheels en Bburago heb ik ook in dozen, maar die horen bij de Elite-modellen.
Nissan GT-R zei:heb je misschien een adres voor me waar ik een ferrari 458 italia kan krijgen? JW?
ik wil wel nog een mooie bugatti veyron, en een 458 italia en spider.
Nissan GT-R zei:je verliest sowieso veel als het huis afbrand, dus dit kan er dan ook wel bij.
al zal ik er wel om treuren, het is namelijk al jaren dat ik ze verzamel, al als klein jochie van 6 dus 11 jaar geleden al.
maar goed, je verliest dan wel wat waar je uren en uren in hebt gestopt.
A110-50 zei:Daar zijn geen regels voor bij mijn weten. Welke schalen spaar jij?
Nissan GT-R zei:mooi, het is dat ik geen kalender gebruik maar anders.
JW01 (vanaf een Appel) zei:Zo zie je maar... foto's maken is niks van gekomen.![]()