Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klinkt als een mooi setje!Zojuist de nieuwste Volvo 850 BTCC sedan besteld. Benieuwd of hij net zo mooi is als de station.
Nicht verfügbar
Leuk! Ik heb toevallig net gisteren de panda-zilveren Trueno van Hi-Story gekocht vanaf Rakuten:Deel van de achterstand ingehaald, er volgt meer
Hi-Story
![]()
Nice!Die heb ik ook. Volgens mij heb ik nu alle versies van de AE86, ik weet alleen niet of het facelift- of prefacelift-uitvoeringen zijn.
Mijn idee werd gelijk van tafel geveegd.Is de 33 Stradale nu al uitverkocht?
Mijn handen jeuken als ik dit zie! Lijkt me de perfecte donor voor een idee wat ik al een tijdje heb…
![]()
Pocher 1:8 Ferrari F40 Modelauto sportwagen vitrine hobby (m2418715076) — Modelauto's | 1:5 tot 1:12 — Marktplaats
De staat van het model kunt u aan de foto’s ontnemen.Zie ook mij andere Pocher modellen!Geen verzending, enkel ophalen in Beerze bij Ommen mogelijk!Iklink.marktplaats.nl
Ligt het aan mij of is dat model niet héél gedetailleerd?Mijn idee werd gelijk van tafel geveegd.‘Als het nou € 50,- was…’ Tsja, daar vind je ze niet meer voor…
![]()
En daar prikt ze niet doorheen?Dus ben helemaal happy als ze heelhuids in de vitrine zitten. En ik dus zoals ik mijn vrouw vertelt heb de modellen iets verder uit elkaar kan zetten![]()
Slim! Jij je glasplaatjes en zij een dagje Gent.Ik kreeg net weer een offerte van € 356 voor 3 geslepen platen. Maar heb gisteravond gereageerd op een oud Facebook groepbericht. Hij heeft er minimaal 3, moet ze wel in Gent ophalen. Ritje van 200 kilometer enkel. Maar de prijs maakt veel goed en gelijk een ongepland dagtripje.
Dus ben helemaal happy als ze heelhuids in de vitrine zitten. En ik dus zoals ik mijn vrouw vertelt heb de modellen iets verder uit elkaar kan zetten![]()
Ben je alsnog 400 euro kwijt.Slim! Jij je glasplaatjes en zij een dagje Gent.![]()
En een leuke herinnering rijker.Ben je alsnog 400 euro kwijt.
Ik had al een C1. De Aygo gaat er niet meer bij komen, de vraagprijzen zijn de 100 euro overstegen.![]()
Op de Kyosho- en BBR-modellen na is in principe alles tegen de juiste prijs te koop. Ik moet op den duur aan de rolstoelbus dus probeer mijn geld zoveel mogelijk bij elkaar te houden op dit moment. Aan de andere kant komt er steeds zoveel leuks voorbij op Marktplaats waar ik hebberig van word…Binnenkort kan ik weer foto's maken van de 2x 850 BTCC naast elkaar. Zoals jullie wellicht weten heb ik enkel de vitrine in de woonkamer en staat daar bijna altijd alles in. En verkoop ik om te rouleren. Maar niks gaat met verlies de deur uit.
Maar voor de 850 maak ik een uitzondering. De sedan heb ik er 2 van gekocht. En van de station komt nu mijn 6e exemplaar binnen binnenkort. Dit is voorlopig wel een blijvertje. En ook de 2e sedan zal voorlopig nog niet op Marktplaats komen.
Wat hebben jullie nog staan voor toekomstige verkoop?