Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Norev Jet-Car
Schuco
Ixo
Kess
Schuco
Ixo
Kess
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En iedereen die bij mij thuis komt is onder de indruk van mijn 100 Ferrari’s.Geen idee hoeveel het er in totaal zijn, de Japanse modellen rond de 600.
Van de honderd zijn denk ik 85 1:18. Voor de rest zijn het Shell-modelletjes in 1:38, verder 4x 1:12 en 3x 1:8. Had eerder ook nog een aantal 1:24 modellen, maar die heb ik verkocht om ruimte te maken.Ja, maar 100 1:18s zijn even wat lastiger neer te zetten. Dat vind ik ook indrukwekkend.
Ik had ooit 300+ 1:18s. Goed verkocht.
Leuk! Als ik de ruimte had zou ik dat denk ik ook wel doen. Zelf heb ik (uiteraard) de meeste 1:18 F1-Ferrari’s van Michael Schumacher wel.En net de kampioensauto van Max betaald van 2024. Heb ze zo alle 4 van Spark in 1:43.
Het grappige voor mij is dat het de traditionele Subaru-kleuren zijn, maar dat je dat eigenlijk nooit ziet op een Forester. Die zijn vrijwel altijd grijs of groen.Leuke Forester!
Maar dat komt denk ik ook omdat de Forester nooit officieel als STi geleverd is in Nederland.Het grappige voor mij is dat het de traditionele Subaru-kleuren zijn, maar dat je dat eigenlijk nooit ziet op een Forester. Die zijn vrijwel altijd grijs of groen.
Ik zag toevallig gisteren een Forester in die kleur rijden, dus het is wel geleverd hier. Mogelijk de eerste blauwe die ik zag.Maar dat komt denk ik ook omdat de Forester nooit officieel als STi geleverd is in Nederland.
Ik heb nog geen vaste wagen. Ik wissel regelmatig tussen Scania, Volvo en Mercedes. Vandaag had ik een Scania en dat heeft ook mijn voorkeur.Leuk! Is dat ook jouw vrachtwagen? Zag het in de vlog van Martijn Kuipers ook al eens voorbijkomen dat er miniaturen waren.