Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Car-Nel
Rai's
Hi-Story
J-Collection
Rai's
Hi-Story
J-Collection
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb je trouwens PayPal? Dan kun je je geld het makkelijkst terugkrijgen als er iets mis gaat.Moest het even opzoeken omdat ik hem in een fractie van een seconde gezien heb en een bod deed. Zie nu ook dat hij nog altijd in Spanje ligt terwijl ik hem al de 2e betaald heb. Gelijk na winnen van de veiling.
1:18 Top Speed Bentley Continental GT Coupe orange flame TS0222
Ja heb paypall en helaas ook al de ervaring mee. Laatst had ik nog 2 Volvo's voor weinig gekocht en behalve een tracking nummer kwam er niks. De vervoerder gaf in de app aan niks te hebben ontvangen behalve de aanvraag van de verkoper.Heb je trouwens PayPal? Dan kun je je geld het makkelijkst terugkrijgen als er iets mis gaat.
Dat is prut! Ik heb het een keer bijna nodig gehad om hulp in te schakelen. Gelukkig kwam het alsnog goed toen ik bij de verkoper aangaf dat ik hem gerapporteerd had.Ja heb paypall en helaas ook al de ervaring mee. Laatst had ik nog 2 Volvo's voor weinig gekocht en behalve een tracking nummer kwam er niks. De vervoerder gaf in de app aan niks te hebben ontvangen behalve de aanvraag van de verkoper.
En 2 jaar geleden ook al eens door ebay geholpen toen de verkoper iets anders had gestuurd. Een Citroen toen ik een Simca besteld had. Kreeg geld terug en mocht die Citroen houden, die is toen gelijk verkocht.
Zo denk ik ook. Ik weet wat mijn maandelijkse kosten en lasten ongeveer zijn, en die zijn over het algemeen maandelijks wel redelijk gelijk, dan leer je ook vanzelf wat je maandelijks overhoudt. Ben daarin ook dankbaar dat ik geen financiële zorgen heb. Waar mijn leeftijdsgenoten en klasgenoten vaak snoep en Red Bull kochten of weet ik het wat, daar kocht ik modelauto’s van!Zolang ik er financieel niet van lijd vind ik het minder erg.
Ik heb wel eens gehad met een Ferrari California V8 van HotWheels Elite dat die verpakt was in van dat doorzichtige keukenfolie. Nu zijn de ruitenwissers bij dit model sowieso al een zwak punt, maar die lagen er wel mooi van af door de manier van inpakken. Daardoor heb ik intussen nu al 3 exemplaren van dat model gehad in mijn collectie.Liever zo ingepakt dan dat ze onherstelbaar beschadigd waren.
Ging mij er meer om dat het nu schadevrij is ontvangen. Helaas wel wat schoonmaakwerk. Maar altijd nog beter dan schade herstellen.Ik heb honderden zendingen uitgepakt die op een andere manier waren verpakt en toch schadevrij aankwamen.
Ik zie ‘m net voorbijkomen, mooie aanwinst!Moest het even opzoeken omdat ik hem in een fractie van een seconde gezien heb en een bod deed. Zie nu ook dat hij nog altijd in Spanje ligt terwijl ik hem al de 2e betaald heb. Gelijk na winnen van de veiling.
1:18 Top Speed Bentley Continental GT Coupe orange flame TS0222
Dat is nieuw voor mij!Ik weeg elk model omdat de glasplaten volgens de specificaties maar 5 kg per plank mag hebben.
Ja, bij de Milsbo staat het erbij. Dus heb een extra rij in mijn excel gezet.Dat is nieuw voor mij!Ik gebruik al ruim 20 jaar glasplaatjes, gelukkig is het tot nu toe altijd goed gegaan.
Ik heb bij de meeste plaatjes 5-6 auto’s in 1/18 op een rij, en dan ongeveer 12 glasplaatjes.