Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Super! Zo'n Broadspeed is echt een totaal andere auto achter de voorruit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Leuk! Ziet er goed uitHet is de Mini Cooper Sport Platinum Silver van Solido artikel S1800608
Zoiets heb ik altijd al naar gezocht! Zal wel duur worden, maar dan heb je wel een 1 of 1.En hier kun je suggesties doen bij OttoMobile
Precies. Dus hoop dat er meer de Mini Van aanvragenOh, toch wel serieproductie? Maar dan moeten er wel meer mensen geïnteresseerd zijn in een bepaald model.
Ook gaaf, maar inderdaad alleen leuk als je een eigen bedrijf en wagenpark hebt.Hier kun je als zakelijke klant al bestellen voor iets unieks vanaf 100 stuks.
Klopt. Is ook wel een dure, maar wel kwaliteit. Forummer Ketellapper heeft daar zijn Bentley laten namaken.Of een model laten customizen kan ook.
Dat kan bij dit bedrijf.
Ik heb veel links in mijn favorieten staan. Ben degelijke bedrijven nu het mailen in de hoop dat ze mij kunnen helpen.
Ja. Meerdere.Hebben jullie ook dat je auto's koopt uit emotie en het budget groter is en je mogelijk ook meer betaald dan de economische waarde?
Oké! Kost wat, maar dan heb je ook wat. En op zich heb ik met deze Peugeot ook wel wat jij hebt met jouw modellen, als er een liefhebber voor is mag die tegen een goede prijs wel weer weg.Dat zijn de beste modellen. De 1:15 Daihatsu Teriossen (alle 4 de kleuren had ik) kon ook alles bewegen zoals tankklep, plank in de koffer ruim voor de dubbele bodem, hoofdsteunen er uit etc....
Zo heb ik naast mijn Ferrari’s nu ook de VW T1-busjes van mijn overleden broer(tje), pas geleden gekregen van mijn schoonzus.Er is een deel wat pas weg gaat als ik er zelf niet meer ben.
De Simca 1100 heeft nu extra betekenis gekregen nu mijn vader dinsdag overleden is. En in die wagen heb ik de eerste 10 jaar van mijn leven op de achterbank gezetten. De sleutel van de DZ-21-TR ligt al bij het model. En van de week haal ik ook de originele nummerplaat uit de garage om in mijn garage op te hangen. Mijn ouders kochten deze nieuw in 1979 ivm mijn komst en brachten hem in 1989 naar de sloop. Vandaar dat sleutel en nummerplaat er nog zijn.
Zo herinneren dergelijke modellen aan (overleden) familieleden.
Wat is de kwaliteit hiervan @Klassiekerrijder , en de details? Is het wat, en dan de onbeschofte vraag.. wat mag die ongeveer kosten.
Oh dan noem ik het voortaan ook gewoon zoMisschien lijkt het van dichtbij anders, maar eigenlijk vind ik het wel speels staan hoe de plaatjes in het midden uitkomen.
Een Mazda Roadpacer AP!
Zo heb ik een aantal jaren terug op een speelgoed/modelautobeurs een blauwe VW Corrado van Welly gekocht, exact zoals ik ‘m vroeger had. Niet dat ik er slapeloze nachten van had en ‘m echt heel erg miste, maar voor 2 euro kon ik die niet laten liggen.Ik heb wel eens iets verkocht of geruild waar ik later wat spijt van had, maar dat gebeurt gewoon. Je leeft ermee of je gaat op zoek naar wat je mist. Heeft ook wel eens een verbetering opgeleverd: model in een mooiere kleur of voor een veel lagere prijs.