Jay DoubleYou
Petrolhead
Ook gaaf! Ik zie ook wel eens bouwpakketten van Ferrari-motoren voorbij komen. Leuk, maar voor mij motorisch niet te doen.Leuke klus! Ik heb nog een 1:4 boxermotor van een Volkswagen T1 staan om in elkaar te zetten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ook gaaf! Ik zie ook wel eens bouwpakketten van Ferrari-motoren voorbij komen. Leuk, maar voor mij motorisch niet te doen.Leuke klus! Ik heb nog een 1:4 boxermotor van een Volkswagen T1 staan om in elkaar te zetten.
Project is een groot woord. Kost twee uurtjes om in elkaar te zetten.Mooi project Twix!
Welke schaal verzamel je? Mijn collectie is voornamelijk gericht op Ferrari en Ferrari-gerelateerde modellen. Van HotWheels heb ik modellen in 1/18 en 1/64.Zijn hier ook mensen die Hot Wheels verzamelen? Ik ben er pas mee begonnen. Ik vind de modellen die op echte auto’s gebaseerd zijn leuk, niet de fantasie of cartoon auto’s.
1/64 verzamel ik.Welke schaal verzamel je? Mijn collectie is voornamelijk gericht op Ferrari en Ferrari-gerelateerde modellen. Van HotWheels heb ik modellen in 1/18 en 1/64.![]()
De realistische zitten er ook wel tussen, voor 2 euro, zoals een Audi Quatrro, Porsche 911.De Hotwheels 1:64s die in de winkels liggen zijn meestal van die fantasiedingen, de realistische modellen gaan voor prijzen die ik er niet voor over heb. Ik heb wel links en rechts wat Matchbox- en Majorette-modelletjes in 1:64 gekocht voor rond de euro per stuk.
Ik verzamel ook 1:64, ik moet zeggen ik vind Matchbox net wat mooier, maar Hotwheels heeft ook echt leuke modellen uitgebracht.Zijn hier ook mensen die Hot Wheels verzamelen? Ik ben er pas mee begonnen. Ik vind de modellen die op echte auto’s gebaseerd zijn leuk, niet de fantasie of cartoon auto’s.
Doet me er aan denken dat ik ook nog ergens een doos met een 1:4 van de Toyota 18R-G heb staan.Leuke klus! Ik heb nog een 1:4 boxermotor van een Volkswagen T1 staan om in elkaar te zetten.
Ophalen zou ik doen als iemand in de buurt woont, en bij verzenden sowieso de verzendkosten in rekening brengen bij de klant. Dat is normaal op Marktplaats. Een bod of vraagprijs is altijd excl. verzenden. Die Bburago 3200 vraag ik me af hoeveel je daarvoor krijgt. Ik denk rond de 15 euro, de Mercedes weet ik niet. Wel zou ik als referentie ook eerst maar kijken wat een ander vraagt voor hetzelfde model zonder doos, en dan qua prijs daar ergens tussenin gaan zitten.Ik heb een vraagje, ik heb modellen die ik wil verkopen. Maar ik heb geen idee wat een beetje de waarde er van is, of ongeveer.
![]()
Een Maserati van Bburago, schaal 1.18
en deze van Autoart, ook 1.18
![]()
Beide zijn in goede staat en zonder doosje. Marktplaats is denk ik de beste plek om te verkopen toch? EN dan ophalen of zouden jullie ook verzenden ?