Jay DoubleYou
Petrolhead
Dat is ook wel weer waar.Klopt. Maar vooral de Kyosho vindt ik erg prijzig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is ook wel weer waar.Klopt. Maar vooral de Kyosho vindt ik erg prijzig.
Hangt van zoveel dingen af…, de staat van het lakwerk, schades en andere gebreken… moeilijk te zeggen. Zakelijke verkoper of particulier maakt ook uit voor de vraagprijs. Prijzen op eBay neem ik in ieder geval altijd met een korreltje zout in ieder geval.Gisteren nog iets betaald die per post onderweg is. Een Smart Crossblade 1:18. Op de doos staat Smartware. Maar wie is dan nu de fabrikant? Minichamps of Kyosho?
Denk dat ik een nette prijs heb betaald aangezien er momenteel een op Marktplaats staat met een vraagprijs van € 160. Wat vinden jullie een realistische prijs?
Ik herken wel wat je zegt. Daarom heb ik een tijd geleden al de stap gezet om mijn 1/24 modellen weg te doen.Precies. We worden ouder en wijzer. Maar moet wel zeggen als ik destijds geen verbouwing had gehad er nu nog heel veel Daihatsu"s stonden. Ook al heb ik er geen spijt van. De diverse schalen en bijna 200 stuks maakte het tot een drukke vitrine. Met de 1:18 oogt het rustiger.
Zonlicht is een probleem voor alle modelauto's. Niet alleen de ruiten maar ook de banden en bestickering kan worden aangetast. Mijn modellen staan in een kamer waar de gordijnen alleen open gaan als ik er ben.
Moderator
Hier gelukkig wel nog. En zelf besloten dat ik het dan wel beperk tot 1 vitrine ondanks het feit dat er 3 langs die muur passen.Ik heb overal in huis veel zonlicht en dat hou ik graag zo. Maar je ziet inderdaad dat dit de modelauto's aantast. Jammer.
M'n vader heeft een aantal modellen in de serre op een plankje, maar de helft heeft nu melkglas ruiten.
Ow, en in de woonkamer mogen geen schaalmodellen meer hier...![]()
Ja, zonlicht is funest voor schaalmodellen helaas. Zowel de ruiten als de lak houden er niet van. Zelf heb ik ze ook zoveel mogelijk uit de zon gezet.Ik heb overal in huis veel zonlicht en dat hou ik graag zo. Maar je ziet inderdaad dat dit de modelauto's aantast. Jammer.
M'n vader heeft een aantal modellen in de serre op een plankje, maar de helft heeft nu melkglas ruiten.
Ik weet vooral dat ze er zitten. Heb zelf ook familie in Emmen en zodoende winkelen we daar dan wel eens, maar vooral bij Van Uffelen. Fijne winkel en mooie kleding. Bij Deco Noord ga ik denk ik ook nog wel slagen om mijn kamer wat meer Mancave-waardig te maken.Ja zeker, Je kent ze? (uiteraard ja, want anders zeg je niet Deco Noord...)
Ik ben er een tijdje geleden ook al naar binnen gelopen. Toen heb ik de onderstaande Indian gekocht (Van zulk soort heb ik er nu een stik of 5) . Daardoor wist ik van de gitaren. Ik heb er nog heel veel meer moois gezien en het is maar goed dat ik geen ongelimiteerd geld heb, want ik had die winkel leeggekocht. En dan overdrijf ik maar een heel klein beetje.Ik weet vooral dat ze er zitten. Heb zelf ook familie in Emmen en zodoende winkelen we daar dan wel eens, maar vooral bij Van Uffelen. Fijne winkel en mooie kleding. Bij Deco Noord ga ik denk ik ook nog wel slagen om mijn kamer wat meer Mancave-waardig te maken.![]()
Deze enige die ik kan vinden is DEZE in Veendam (21 km vanaf Tynaarlo) Ik ben er alleen niet zeker van of dit een winkel is of alleen maar een webshop. Ik zou eerst even bellen als je er heen wilt.Zit momenteel in Tynaarlo. Komen binnenkort wat foto's van aankopen in Assen en Borger. Morgen ga ik naar Groningen. Zit daar nog een winkel waar ze 1:18 verkopen?