Jay DoubleYou
Petrolhead
Ligt voor mij niet naast de deur, misschien maar goed ook… 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet exact wat je bedoelt. Ik ben er een keer naar buiten gelopen met een factuur van €360.Wat een toffe aanwinsten! Ik ben een keer in die winkel geweest, kwam naar buiten met een tas vol nieuwe modellen...
Dat zeker, maar ook gevaarlijk. Zeker als je ze gebruikt voor de handel. Is bij mij één keer misgegaan (schade), sindsdien controleer ik de modellen toch altijd maar wel even voor ik ze doorschuif, ook al betekent dat wel dat ik ze moet openmaken. Dat was ook de enige keer dat ik eentje uit Japan kocht en ook nog 20 euro invoerkosten moest betalen.net nog een veiling van een 1:18 AX GTi verloren...het zoeken naar de leuke betaalbare pareltjes is net zo leuk.
CMC Ferrari’s zijn voor mij nog steeds een droom.Kyosho, CMC.
Zo evrn snel kijkend op mijn telefoon dacht ik dat het een echte auto was. Mooi ding!
Dat had ik met de foto van de achterkant.Zeker die foto van rechtsachter lijkt 100% echt.
Bedoel je deze: https://otto-models.com/en/july-2025-/1233-volvo-850-estate-btcc-1994-ot482.htmlEn besteld bij Otto zojuist de Volvo 850 Estate BTCC 1994 de OT482.
Maar 2 gedaan. Verwacht dat deze net zo gewild is als de gele Volvo.