Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die afweging heb ik met bepaalde modellen ook regelmatig omdat ik verschillende schalen heb. Kleinste serie bij mij is 1/100. Maar ik probeer altijd te denken of ik het de prijs waard vind om het aan te schaffen en of de kwaliteit mooi genoeg is voor die prijs. Zo heeft Herpa een, in mijn geval, F40 in 1/87 waar de kleppen voor en achter open kunnen. Dat is op die kleine schaal best bijzonder.Zo'n reeks heb ik van de Dyane in 1:43, 1:24 en 1:18, in dezelfde kleur. Er is ook een 1:87, maar die kost meer dan de 1:24.
Was voor mij ook nieuw om een dergelijke trekhaak te zien op een 1:18 auto.Gave Panda-modellen! Ik heb een paar 1:43s met trekhaak maar op een 1:18 had ik het nog niet gezien.
Moderator
Al vind ik de afwerking van KK tegenvallen. Ik heb zelf op de gok voor (gelukkig) niet al teveel ooit twee Ferrari’s gekocht, maar afwerking is niet van geweldig niveau en de koplampen zijn na verloop van tijd wit uitgeslagen dus geen KK meer voor mij.Prachtig rijtje Panda’s! Is ie er ook in 1:12?
Die trekhaak is inderdaad bijzonder. Heb ik nog nooit gezien op een schaalmodel.
Deze wat verouderde site toont zelfs een schaalmodel van een Seat Panda!
![]()
Schaalmodel Fiat - Panda 45 1980 - Blauw 1/18 | Kk Scale
Fiat - Panda 45 1980 - Blauw op schaal 1/18 (Kk Scale) kopen? Meer dan 13.000 schaalmodellen en modelbouw artikelen.www.miniaturendekimpe.be
En de 3d printer aanslingeren? juist voor dat soort dingen zijn ze ontzettend handig.Die onderste heb ik een tijd geleden van internet opgeslagen. Was er maar iets te vinden. Verschillende zoekopdrachten uitstaan en gemaild naar diverse bedrijfstakken.
En hier kun je suggesties doen bij OttoMobile
Solido heb ik eigenlijk ook geen hoge pet van op. Solido is een aantal jaren geleden van eigenaar gewisseld en er was in het archief niks meer te vinden over hun oude modellen. Ik stelde een tijd geleden een vraag over reserveonderdelen maar ze waren niet bepaald behulpzaam.Voor de liefhebbers van modellen van Solido. Om aan hun suggesties door te geven moet je hier klikken.
Van Kyosho heb ik zelfs nooit een reactie gehad. Inmiddels heb ik via verschillende fora en YouTube wel de info gevonden die ik zocht, maar toch jammer.Weet wel dat ik bij Kyosho ze niet kan bestellen voor mijn Mini Van helaas.
Precies. Al zit ik zelf ook wel eens na te denken om een 3D-printer te kopen en dat te leren. Ik denk dat als je op Europees niveau kijkt of zelfs wereldwijd dat de (doel)groep die naar onderdelen zoekt misschien best nog wel eens redelijk kan zijn. Als je ziet dat webshops als deze al kunnen blijven bestaan, dan zal de vraag naar specifiekere onderdelen zoals voor jouw MINI er ook wel meer zijn. De zin om te ondernemen in zoiets zit er bij mij wel, maar heb lichamelijk door mijn beperkingen niet altijd de energie om wat te doen.Blijf de hoop houden dat ik het onderdeel ooit ga vinden. Maar zou prettig zijn dat ze op zijn minst reageren en nog beter dat het te verkrijgen is.
Als-ie er is heb ik 'm nog nooit gezien. Ik heb 'm wel in 1:43Weet iemand of er een schaalmodel bestaat van de AC Aceca in 1:18? De Dinky Toy en 1:43 kan ik wel vinden.
Als-ie er is heb ik 'm nog nooit gezien. Ik heb 'm wel in 1:43
![]()
Mooie modellen, die Panda en DAF 66! Beide in mijn verzameling, dus de kans dat ik ze kan waarderen is ook vrij groot...
Overigens is mijn Panda wel netjes binnen de lijntjes gekleurd
![]()