Gillendgelesimca
Net ingestapt
Het lijkt net of je link niet werkt Matrancho...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
gillendgelesimca zei:Hoi MuddyBandit, Ik ben ook nog bezig met 1 in Bussum... Misschien beter?
Of een verslavingTagora zei:Matrancho: ik kijk regelmatig op leboncoin.fr, dat is een hobby geworden.
DDCNL_Pascal zei:Ik zou het niet weten. En zoals in het sloperijtopic ook al werd aangegeven is het een Nederlandse wagen en zatten de platen er een tijd geleden nog op. Wellicht is hij nog met kenteken af te halen. Ik ben geen technicus, dus kan niet beoordelen of het rendabel is om de wagen op te knappen. De laatste keer dat ik hem zag, zag hij er nog redelijk uit.
simca ti zei:@gillendgelesimca:je hebt een pbtje.
@simca ti ;Sorry, maar wat is een pbtje?![]()
En zo leer je elke dag weer wat bij over hoe het forum werkt.gillendgelesimca zei:Juist, gevonden en gelezen!!
Simca ti ,je hebt en pbtje terug!![]()
the Fox zei:Het zou super zijn als (delen van) de Samba gered gaan worden. Simcat, maak je er melding van in dit forum?
the Fox zei:@ Muddy Bandit: ik heb gisteren jouw restauratieverslag gelezen. Allemachtig, wat een karwei was dat. Petje af voor het doorzettingsvermogen en de creativiteit. Ik denk dat je met recht kan zeggen dat jouw Rancho beter is dan een fabrieksnieuw exemplaar.
gillendgelesimca zei:Ik wordt gek! Ik denk dat ik mn huidige 1100 maar om ga bouwen tot een rancho!!![]()

gillendgelesimca zei:Hahaha, die "gillendegelesimca"! Moet het toch op zijn minst een "Pick-up" zijn. Maareh, dat is jouw gele Simca niet...
Simcat
Ja, ik weet het.Het is zelfs zo dat ik 2 weken geleden nog een zo'n "Rancho" had. Voor een appel en een ei, zeg maar... Op de neus stond ipv Matra Rancho, Fourgenette. Dat was wel grappig. ook op kenteken was het een Fourgenette.
Deze auto was echter zo verschrikkelijk verrot( A stijl bestuurderskant, dorpels gestuucd met polyester, langsbalken midden onder, wielkasten achterbovenin, voorbumper"krom"...) dat de moed mij al na 5 minuten in de schoenen, nee, uit mijn schoenen was gegleden...![]()
929V6 zei:Afgelopen zaterdag even wezen neuzen op de sloop in Dongen:
![]()
![]()
Ik had idd ook wel onderdelen eraf willen halen, maar ik mocht de wagen alleen teruggeven in dezelfde staat waarin ik hem gekocht had, anders geen geld terug...( ik had 'm van de sloop gekocht)ginkelvanmichiel zei:sorry dat ik het zeg... maar weer zo'n oen die meteen de auto naar de sloop brengt, terwijl er ook nog BRUIKBARE onderdelen aan zitten.
Precies hetzelfde is gebeurt met mijn oude Dyane, die door de laatste eigenaar naar de sloop is gebracht om 750 euro slooppremie op te vangen![]()