Zo ik post hier even nog wat Talbot gerelateerde plaatjes van mn strooptocht op zoek naar onderdelen voor de Solara...
Hieronder nog wat foto´s van het rijdende restauratieobject, een rdw steekproefcontroleur heeft er ruim een half uur rondom heen staan springen volgens mn garagehouder, en kwam met allerlei tips over onderhoud, montage, specifieke Talbot dingen, de man kon de versnellingsbak in een uur demonteren en weer opnieuw monteren, was dus een ervaringsdeskundige, en heeft vroeger veel aan Solara´s gesleuteld. Er zouden ook veel nuttige tips bijzitten , dus misschien scheelt dit mij weer arbeidstijd en dus geld!!
Als 1e wat foto´s toen ik anderhalve week geleden in Belgie onderdelen voor de Solara ging scoren, t.w. een gebruikte uitlaat, achterklep, 2 motorkappen, voorbumper, achterbumper, en 2 voorschermen.
hij hangt lekker ver door...
karretje had 300 kg eigengewicht, en dus in totaal denk ik zo´n 400 kg erachter...
Hieronder nog wat foto´s van de slechte plekken onderaan de bodem van de Solara en de uitlaat...
bovenstaand is bij de bestuurderskant naast de kriksteun...
bestuurderskant achterzijde...
sportuitlaatje... hoe zou het nou komen dat dit zo gehorig is,.. snap er niets van...
bijrijderskant, je ziet, met name op de naden zijn de roestproblemen...
wielkast bijrijderskant vooraan
oppervlakkig algeheel plaatje...
Auto staat dus nu bij mn garage voor het technische verhaal, waarna hij hopelijk eind november opgeknapt gaat worden qua plaatwerk en overspuiten..