Guest
dat zo iets vandaag de dag op de sloperij terecht komt..... Onbegrijpelijk!
Groeten Arco
Groeten Arco
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Muddy Bandit zei:Eigenlijk best apart om de overeenkomsten te zien hoe de diverse automodellen uiteen vallen.
Het valt mij op dat de amerikanen uit de jaren '55-'65 veelal eerst doorknikken bij de A-stijlen, maar dat b.v. de duitsers van die bouwjaren weer al het plaatwerk eerst laten zakken.
929V6 zei:Lijkt me idd een Austin A60 Cambridge.
Radar zei:ja dat was wel te verwachten....hopend dat je er dan nog iets aan hebt...hoef je het in ieder geval niet meer te demonteren!

Realsteel zei:Opel Omega en pa . Je vader kan zich waarschijnlijk ook nog herrineren dat bij de A60 het kofferdeksel doorloopt tot op de achterbumper , alle grote farinas van BMC hadden zo'n grote klep . Kijk nu nog eens naar die foto en je ziet dat deze fiat een vast achterpaneel heeft en een korte klep. Misschien heeft Arco (Classicfinds) ook een foto van de voorkant, hoewel de grill en koplampen al voor het grootste gedeelte vergaan waren is nog goed te zien dat deze voorzijde totaal anders is als Austin P.S giessentovenaar bedankt voor je hulp met plaatsen van m'n Engeland fotos
D. Elzinga zei:Van enkele auto's op die derde foto is het wel zonde![]()
Merci! Da's helaas momenteel wat ver uit de buurt.Stif zei:ps beste Klassiekerrijder de porsche is genomen bij de ooyevaar, vlak bij Hoorn nh
Stif zei:Wat is die groene, op die interesantste foto van 2800i
Van rechts naar links boven op kever d-kadett, golf 2, golf2, en dan?
ginkelvanmichiel zei:'t is jammer dat sloperijen het niet meer toestaan kentekenplaten mee te geven... anders had ik al een grote collectie pre-gaik platen gehad denk ik![]()
Beetje raar verhaal. Ze kopen een enigszins beschadigde Kadett die tussen de bezichtiging en de koop nog even door de eigenaar in elkaar wordt getrapt. Daarna volgen de ontwikkelingen elkaar wel erg snel op. Binnen een dag besluiten ze 'm toch te gaan slopen omdat er een deuk in het dak zit. Dat dak lijkt mij juist het minst grote probleem. Ik zou mijzelf even wat meer bedenktijd hebben gegeven om te voorkomen dat de emotie de ratio verdringt.D. Elzinga zei:
the Fox zei:Beetje raar verhaal. Ze kopen een enigszins beschadigde Kadett die tussen de bezichtiging en de koop nog even door de eigenaar in elkaar wordt getrapt. Daarna volgen de ontwikkelingen elkaar wel erg snel op. Binnen een dag besluiten ze 'm toch te gaan slopen omdat er een deuk in het dak zit. Dat dak lijkt mij juist het minst grote probleem. Ik zou mijzelf even wat meer bedenktijd hebben gegeven om te voorkomen dat de emotie de ratio verdringt.D. Elzinga zei:
Maar ja, ik hoef 'm niet op te knappen. Wel zou ik in ieder geval op het forum hebben geïnformeerd of er mensen zijn die 'm wél zouden willen /kunnen redden. Positief punt van het verhaal is dat de onderdelen goed terecht gaan komen. En elke poging om een klassieker te redden moeten we natuurlijk toejuichen, ook als de afloop minder rooskleurig is dan we hadden gewenst.
de bovenste staat op me werk spuit regelmatig al het chroom in met vet echt sonde reed goed toenthe Fox zei:Deze was al eerder gepost, maar ik plaats 'm nog een keer om aan te geven dat er nog wel onderdelen te vinden zijn.
![]()
![]()
![]()
![]()
de bovenste staat op me werk spuit regelmatig al het chroom in met vet echt sonde reed goed toen