Guest
Gisteren even bij GAOS geweest, nog wat stukken gehaald van de 305en en de Ritmo. Ik was laat en het begon al donker te worden, had ook niet veel tijd. Dus helaas niet uitgebreid rondgekeken. Maar ik zag wel dat er 2 Fiesta's 1 lagen, waarvan eentje zelfs nog met de stalen/chromen bumpers. Die zag er nog erg fraai uit, daar is voor de liefhebber wel wat te halen!
Het zou bij toeval kunnen maar ik weet het niet, ben er al een poosje niet geweest. GAOS heeft ze volgens mij wel maar er zijn er hier die je dat misschien beter kunnen vertellen.
Radar zei:Idranor zei:Radar zei:zo..dat lijkt me geen grote sloperij, maar wel met veel oudere wagens nog...
welke sloperij is dit?
Zo te zien Autodemontage Weteringbrug. Heb daar afgelopen jaar nog een 305 break uit elkaar gehaald. Ze hebben daar welvaker interessante oudjes staan. Op het veldje met occassions staat oa een overgroeide en in verregaande staat van ontbinding verkerende Morris Minor, station met houten achterkant. Tussen de occassions staan wel enkele winkeldochters die inmiddels rijp zijn voor de sloop...
oke....zijn daar ook oudere Volvo 343 modellen te vinden?
Het zou bij toeval kunnen maar ik weet het niet, ben er al een poosje niet geweest. GAOS heeft ze volgens mij wel maar er zijn er hier die je dat misschien beter kunnen vertellen.