Sloperijfoto's, deel 3

HarroZellef zei:
Mocht iemand nog een Stellar weten, heb ik altijd interesse, hoewel ik denk dat ik nu echt de laatste Nederlansche Stellar heb.
Dan staat die sloop-Stellar er eigenlijk alleen nog voor jou! Ik zou 'm even laten afdekken als ik jou was ;) .

HarroZellef zei:
Daewoo-Chevrolet zei:
XBXG zei:
Heel knap dat je die Hyundai herkent!!! Het is een model dat volledig van de aardbodem is verdwenen, maar bij GAOS staat er nog een.

Hier overigens de Charade automatic uit 1982. :cool:

1,5 jaar geleden stond er nog een Stellar te koop: https://www.autoweek.nl/forum/read.php?6,3181740,3829380#msg-3829380
Maar SB-65-XT staat niet meer in RDW :(
XB-74-JN, die ik eveneens 1,5 jaar geleden zag, bestaat gelukkig nog wel.

Je hebt trouwens wel megaveel foto's gemaakt op GAOS :eek: Na het zien van al die foto's krijg ik ook aardig zin om daar eens langs te gaan.

Beste Daewoo-Chevrolet, de SB-65-XT is helaas 3x over de kop gegaan (met mij er in...). Ik weet niet hoe je een foto plaatst, maar ik kan je ze wel e-mailen:). De XB-74-JN is sinds gister in mijn bezit. Mocht iemand nog een Stellar weten, heb ik altijd interesse, hoewel ik denk dat ik nu echt de laatste Nederlansche Stellar heb.

Jammer van de '87-er, maar hopelijk heb je het er zelf zonder al te veel kleerscheuren van afgebracht. Wel gaaf dat je weer een andere hebt gevonden. Heb je je al aangemeld bij Elk Merk Waardig (klik en klik)? :) Een paar jaar terug heb ik overigens in Montfoort nog een redelijk nette '88-er op de foto gezet, ik zal eens checken of die nog bestaat.

Zoekt en gij zult vinden. Een jaar lang elke week alle autosite's checken voor een Stellar en dan wordt je moeite beloond!

Als iemand mij kan vertellen hoe ik foto's kan invoegen, dan kan ik laten zien hoe de SB-65-XT eruit zag voordat er wildroosters van gemaakt zijn.

Foto's uploaden: https://www.autoweek.nl/uitleg_forum.php

Helaas is de Montfoortse Stellar ook al niet meer onder ons:

00001evr142669054.jpg

Volgens VWE had hij nog APK tot september vorig jaar, maar is hij in maart voor het laatst van eigenaar gewisseld. Zeer waarschijnlijk een slachtoffer van de sloopregeling dus.:(

jep, die stellar is weg :(

Datum eerste toelating 07-09-1988(22,4 jaar)
Datum aanvang laatste tenaamstelling 26-03-2010(10 mndn/5 dgn)
Datum eerste afgifte Nederland 07-09-1988(22,4 jaar)
Status kenteken Gedemonteerd

Bedankt 929V6, het Hyundai Stellar register telt nu 5 stuks, het exemplaar van HarroZellef lijkt het enige nog rijdende exemplaar te zijn, terwijl bij GAOS in Emmeloord nog een sloopexemplaar staat (de enige 1.6 van het vijftal) en bij Koenen in Susteren nog een exemplaar dat al vele, vele jaren in de buitenlucht staat en waarschijnlijk dus flink verrot is.

929V6 zei:
Je verzamelt dus ook kentekens van alle voormalige Stellars?

Nog niet, maar als je een stel Stellar's uit de Beeldbank paraat hebt stel ik dat zeker op prijs :)

@ Baur: Als je de foto van de Stellar nog opnieuw kunt uploaden die je twee jaar geleden bij Math Koenen hebt gemaakt (foto's werken niet meer), stel ik dat ook zeker op prijs!

in apeldoorn staat een renault 9 bij de sloop ik weet niet of hij te koop is of voor de sloop:cry:
morgen of vanavond plaats ik foto's

Hier de SB-65-XT na het ongeluk:

Overigens ben ikzelf zo uitgestapt en heb alleen een beetje spierpijn gehad...

De wielen eraf gehaald, de rest op laten knijpen. Had nooit verwacht nog een Stellar tegen te komen.
Hij reed overigens wel nog gewoon (alleen de koelvloeistof was eruit gelopen)

Zo, dat is een flinke rol geweest zeg. Gelukkig ben je er zelf goed vanaf gekomen. En zo zie je maar: een auto kun je vervangen, zélfs een Stellar.

Al blijft het natuurlijk zonde van de auto, want ik vind het echt een leuke auto. (y)

Ik heb de laatste paar dagen veel sympathie gekregen voor de Stellar, vooral die dikke bumpers vind ik gaaf! (y)

EDIT: Waar zijn die foto's van die verbrande loods gemaakt?

Wel enorm zonde van die Stellar. Gelukkig heb je niets aan het ongeval overgehouden.
Waren die dikke Amerikaanse bumpers en grote achterlichten overigens voorbehouden aan de 2.0, of aan de GSL-uitvoering? Of was het gewoon een facelift?

Audi80Coupé zei:
EDIT: Waar zijn die foto's van die verbrande loods gemaakt?

Hamburg. Een loods met daarin vele waardevolle klassiekers (Lohner-Porsche, Bugatti, Maserati, brilkevers, diverse Porsches waaronder een Gmünd en 550 Spyder), totaal ter waarde van 20 miljoen. Het gaat om de zogeheten Raffay collectie.

Zonde zonde (n)

Ook jammer van die Stellar, zag er nog erg goed uit voor het ongeluk lijkt me.

Timo1990 zei:
Al een hele poos geleden (tweede week augustus :T ) ben ik bij Klaas Boer in Uithuizen geweest. Hierbij de foto's.

Stonden vooral veel XM's vond ik! Ook een Xantia Break in een erg mooie en zeldzame kleur, plaatwerk was smetteloos!

Deze kwam ik weer eens tegen, heb maar eens gebeld naar Klaas Boer.
Meneer die ik eerst aan de telefoon had dacht eerst dat hij al geexporteerd was, na navraag bleek dit dus niet zo te zijn.
Ze hebben de Corolla nog staan voor 500 euro. Hij word in ieder geval niet gesloopt, is al heel wat :D

KP62 zei:
Meneer die ik eerst aan de telefoon had dacht eerst dat hij al geexporteerd was, na navraag bleek dit dus niet zo te zijn.
Ze hebben m nog staan voor 500 euro. Hij word in ieder geval niet gesloopt, is al heel wat :D

Bedoel je de XM of de Corolla?

Top foto's The Fox(y) Vooral de derde van boven, super. Weet je heel toevallig ook waar dit is of niet.
Foto's gelijk ff opslaan op de computer:D

lytse jantsje zei:
Top foto's The Fox(y) Vooral de derde van boven, super. Weet je heel toevallig ook waar dit is of niet.
Foto's gelijk ff opslaan op de computer:D

Ja, dergelijke plaatjes spreken tot de verbeelding. De bussen zijn opgekocht door:

Avery's Aircooled Autoparts
1685 Schurman Way, Woodland, Washington 98674
U.S.A.

"As a VW wrecking yard, we buy parts cars. We recently acquired several VW's from a rural area of Washington State. These vehicles had been sitting untouched for nearly 30 years".

Prachtig die opel hierboven met van dat echte california roest d'r op.
Idd eengoed verzorgedesite met goede kwaliteit foto's.
Zie ik daar op de achtergrond een golfie 1 (yes).

the Fox zei:
Dacht ik al. Ben zelf ook Toyota man. Maar hou ook van luchtgekoelde VW's.
[/url]

Daar ben ik dan ook weer fan van :)
Mooie foto's!

Degene die die bus(jes) daar heeft achtergelaten zal daar nu wel spijt van hebben, die zijn nu een fortuin waard.

KP62 zei:
Ze hebben de Corolla nog staan voor 500 euro. Hij word in ieder geval niet gesloopt, is al heel wat :D

En verkocht aan een liefhebber via een ander forum (y) :D

Mooie foto's weer van die Franse Sloperij, zo'n Traction-met-boom-kunstwerk wil ik ook in de tuin!

KP62 zei:
Zonde zonde (n)

Ook jammer van die Stellar, zag er nog erg goed uit voor het ongeluk lijkt me.

Timo1990 zei:
Al een hele poos geleden (tweede week augustus :T ) ben ik bij Klaas Boer in Uithuizen geweest. Hierbij de foto's.

Stonden vooral veel XM's vond ik! Ook een Xantia Break in een erg mooie en zeldzame kleur, plaatwerk was smetteloos!

ik ... moet ... ruimte ... voor ... die ... corolla!

KP62 zei:
KP62 zei:

(y)Dat gaat dus helemaal goedkomen, tenminste, als ie niet gestript gaat worden.

zal er binnenkort ook weer wat foto's opgooien van een vrachtwagensloperij waar ik geweest ben. Moest je de foto's ook resizen of hoe zat dat ook alweer:confused:

lytse jantsje zei:
zal er binnenkort ook weer wat foto's opgooien van een vrachtwagensloperij waar ik geweest ben. Moest je de foto's ook resizen of hoe zat dat ook alweer:confused:

Het is wel prettig om de foto's op maximaal 800 pixels breed te houden.:)

929V6 zei:
lytse jantsje zei:

800 bij 600 neem ik aan dan? Er stond me iets van bij, maar ik denk, ik vraag het ff;)

the Fox zei:
KP62 zei:
KP62 zei:

(y)Dat gaat dus helemaal goedkomen, tenminste, als ie niet gestript gaat worden.

Oh dat zag ik over het hoofd. Toch niet het welbekende damesbrommersforum toch? ;)

Haha nee toevallig niet :rolleyes:
Via Toyota Automobiel Club Nederland (TACN dus)

lytse jantsje zei:
929V6 zei:
lytse jantsje zei:

800 bij 600 neem ik aan dan? Er stond me iets van bij, maar ik denk, ik vraag het ff;)

Bij een breedte van 800 en een normale HxB-verhouding is een hoogte van 600 wel gebruikelijk.

XBXG zei:
Dan gaan we meteen door met de volgende Mitsubishi's:

Een Starion uit 1987:

366mitsubishistarionsj1.jpg

367mitsubishistarionsj1.jpg

368mitsubishistarionsj1.jpg

369mitsubishistarionsj1.jpg

En nog één uit 1984:

432mitsubishistarionlk0.jpg

Hallo,

Vraagje waar staan deze auto'sik heb namelijk een aantal celica's en heb wel wat onderdelen nodig?

Alvast bedankt

Jermaine

Terug
Bovenaan