Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ddrman zei:wat staat er onder die ascona bij pieper
Stif zei:Beste XBXG vergeet je je camera niet zaterdag?
Succes!
Bennie 940 zei:Ik ben geen Tukker. Ik kom uit het overijssels Vechtdal. Ik ben chauffeur en kom elke dag wel in 't gooi, de veluwe, Achterhoek en Twente.
XBXG zei:Een arme Peugeot 404...
![]()
![]()
Mielcitrofiel zei:Toch lijkt me dat je dan zo'n 404 beter aan het onderdelenmagazijn kan schenken dan aan de sloperij... er zijn altijd nog wel onderdelen en details die andere liefhebbers kunne gebruiken of willen hebben...
Idranor zei:Nee dat mag zeker niet, apart.
XBXG zei:Stif zei:Beste XBXG vergeet je je camera niet zaterdag?
Succes!
Overal waar ik naar toe ga, gaat mijn camera mee.![]()
§anitarium zei:Wel vreemd, als het goed is krijgt de tenaamgestelde wel een boete. En ik neem aan bij niet betalen of niet keuren, regelmatig een herinnering of verhoogde boete. Of wordt zo'n boete maar eens in het jaar gestuurd? En bij betalen van de boete pas het volgende jaar weer opgemerkt dat er (nog steeds) geen geldige keuring is?
§anitarium zei:Wel vreemd, als het goed is krijgt de tenaamgestelde wel een boete. En ik neem aan bij niet betalen of niet keuren, regelmatig een herinnering of verhoogde boete. Of wordt zo'n boete maar eens in het jaar gestuurd? En bij betalen van de boete pas het volgende jaar weer opgemerkt dat er (nog steeds) geen geldige keuring is?
Is een loterij. Maar ze komen, naar mijn ervaring, steeds vaker. Ik heb hier ook wel eens een ongekeurde auto langs de weg staan.§anitarium zei:Wel vreemd, als het goed is krijgt de tenaamgestelde wel een boete. En ik neem aan bij niet betalen of niet keuren, regelmatig een herinnering of verhoogde boete. Of wordt zo'n boete maar eens in het jaar gestuurd? En bij betalen van de boete pas het volgende jaar weer opgemerkt dat er (nog steeds) geen geldige keuring is?
dat had iets te maken met de definitie van openbare weg. Volgens de belastingdienst zou een oprit, die niet van een afgesloten hek of slagboom is voorzien, gewoon openbare weg zijn. Dus ook achter je huis in de achtertuin zou je geen geschorste auto mogen plaatsen......§anitarium zei:Oja, dat zou kunnen natuurlijk: wel geschorst, niet verzekerd, geen APK. Dan mag de auto idd niet op de openbare weg staan, maar dan wordt de auto idd pas bekeurd als hij daadwerkelijk gezien wordt een BOA of agent.
@ Idranor: Als de auto niet op de openbare weg staat is het genoeg bij een schorsing. Waarom zou een auto ook daadwerkelijk niet vanaf straat gezien mogen worden bij een schorsing?
de eerste komt na 2 maanden, daarna is het een loterij.§anitarium zei:Maar als een auto niet geschorst is, komt de APK-bekeuring tegenwoordig toch automatisch binnen?
stoterstangen90 zei:de eerste komt na 2 maanden, daarna is het een loterij.§anitarium zei:Maar als een auto niet geschorst is, komt de APK-bekeuring tegenwoordig toch automatisch binnen?
Vroeger was het alleen een loterij. Gemiddeld komt ie 1 keer per half jaar. Voor dat geld heb je in de randstad geen stallingsplek.
Idranor zei:Die bij GAOS bedoel je? Als ik ga dan zal ik m'n best doen!
stoterstangen90 zei:de eerste komt na 2 maanden, daarna is het een loterij.§anitarium zei:Maar als een auto niet geschorst is, komt de APK-bekeuring tegenwoordig toch automatisch binnen?
Vroeger was het alleen een loterij. Gemiddeld komt ie 1 keer per half jaar. Voor dat geld heb je in de randstad geen stallingsplek.
![]()
Bennie 940 zei:Ik zal morgen eens kijken. Ik kom elke dag wel in Hengelo. Ik denk niet dat hij er meer ligt (ruim twee jaar), maar niet geschoten is altijd mis. Bedankt voor de tip.
Radar zei:Idranor zei:Die bij GAOS bedoel je? Als ik ga dan zal ik m'n best doen!
![]()
@ idranor...
mocht je morgen naar Chaos gaan...wil jij dan ook voor mij kijken voor kenteken delen 3? wellicht spot je er nog een paar voor me....
dat zijn die papiertjes van de voorruit van vroeger...
Idranor zei:Radar zei:Idranor zei:Die bij GAOS bedoel je? Als ik ga dan zal ik m'n best doen!
![]()
@ idranor...
mocht je morgen naar Chaos gaan...wil jij dan ook voor mij kijken voor kenteken delen 3? wellicht spot je er nog een paar voor me....
Huh wil je die papiertjes? Wat moet je daar nou mee! Maar als ze er zijn zal ik ze meenemen.![]()
Haha oké als ik ga zal ik er op letten. Hoorde dat t morgenochtend gaat regenen en dan wordt t lastig maar we zullen zien.Idranor zei:ja sorry...ieder zijn eigen gekke hobby he? haha....Radar zei:Idranor zei:Die bij GAOS bedoel je? Als ik ga dan zal ik m'n best doen!
@ idranor...
Huh wil je die papiertjes? Wat moet je daar nou mee! Maar als ze er zijn zal ik ze meenemen.![]()
ik heb er inmiddels 2700 ....
bedankt alvast!
Idranor zei:Nee dat mag zeker niet, apart. Overigens zie ik nog wel wat van die 404 te halen hoor behalve het glas. Ik zie nog mooi chroomwerk/bumper, lichtunits, misschien nog wat technische delen, wellicht dashboard. Weet ook niet precies waar vraag naar is.
Idranor zei:@XBXG: Naar welke sloperij ga je morgen, ik kan t niet helemaal terugvinden. Ik was zelf van plan morgen even naar GAOS te gaan, al weet ik nog niet of het helemaal gaat lukken qia planning. Ik mag morgen ook de geplaatwerkte restauratieRitmo weer ophalen.![]()
miketamara zei:hoi weet er iemand een sloperij met kevers
D. Elzinga zei:§anitarium zei:Wel vreemd, als het goed is krijgt de tenaamgestelde wel een boete. En ik neem aan bij niet betalen of niet keuren, regelmatig een herinnering of verhoogde boete. Of wordt zo'n boete maar eens in het jaar gestuurd? En bij betalen van de boete pas het volgende jaar weer opgemerkt dat er (nog steeds) geen geldige keuring is?
Betreffende Porsche is verzekerd, maar niet gekeurd. Misschien is hij geschorst, maar dan mag hij ook niet aan de weg staan. Helemaal in de huidige, zeer slechte staat (planten uit de motorkap, groen geworden, bekrast) zou hij toch moeten opvallen.
Ik neem aan dat het om deze 911 gaat? Zo heel slecht zag ie er vorig jaar niet uit namelijk...