Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ok inderdaad sond maar het zij zo heb je de spatlapen en roostertjes er niet af gehaaldstoterstangen90 zei:Wat foto's van mijn eigen sloperijbezigheden.
Tja, de 130 is niet meer.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
300EW124 zei:@ Radar: gaat het je alleen om de delen 3 ? Ik ben nav bovenstaande even gaan kijken in mijn archief want ik dacht dat ik er nog wat had, maar ik heb alleen 3 kentekenbewijzen setjes met deel 1, deel 2 en kopie deel 3 - geen deel 3 erbij dus.
tsov zei:Die Fiat 1100 lijkt me bij de sloperij aan de Heining in het Amsterdamse havengebied te staan. Google levert dit op:
Autosloperij de Sluis
Heining 41, 1047 AZ Amsterdam 020 497 2508 ‎
XBXG zei:tsov zei:Die Fiat 1100 lijkt me bij de sloperij aan de Heining in het Amsterdamse havengebied te staan. Google levert dit op:
Autosloperij de Sluis
Heining 41, 1047 AZ Amsterdam 020 497 2508 ‎
Klopt. Als je langs de Heining rijdt, is die Fiat écht niet te missen.
Laten we hopen dat de Fiat, of onderdelen ervan, nog gered zullen worden.
Edit: Op Google Maps staat ie er zelfs al (link). Hoe langs ie er al staat zou ik echter niet weten.
vanBee zei:@ XBXG en The Fox - mooie classic spots.
Onderstaand een deel van het achterterrein van een voormalige Volvo garage:
![]()
![]()
Ja ze staan er al echt lang ...
![]()
XBXG zei:Zijn dat luchthappers op het dak?
vanBee zei:@ The Fox
Ik evenmin, zie ook deze de buitenbeplating van de voordeur lag onder de naalden/bladeren (helaas niet goed zichtbaar op de foto) en die van LA zal wel snel volgen. Links trouwens een Amazone, dat was zo'n beetje het oudste (maar niet slechtste) wat er stond.
![]()
vanBee zei:helemaal links 504 cpe? andere 2 daar rechts van, vind ik moeilijk in te schatten, misschien een kever?[/quote
Ik zou zeggen, rechts van de 504 coupé een 404! Die aan de rechterzijde kan ik zo gauw niet herkennen!