Muddy Bandit
Wegverkenner
Phoenixrot74 zei:Die zouden ze in Nederland moeten neerzetten langs de snelwegen als alternatieve geluidswand...
Niet doen.... krijg je een hoop bermtoerisme van.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Phoenixrot74 zei:Die zouden ze in Nederland moeten neerzetten langs de snelwegen als alternatieve geluidswand...

Goedendag zei:Wat is dit voor een auto
sdi3s zei:Goedendag zei:Wat is dit voor een auto
Doel je op de Jeep Wagoneer?
Bennie 940 zei:@ Geodendag. Oe, die mazda 929. Staat die ook bij De Timp in Dieren?
Wat die middelste ooit geweest is dat weet ik niet. Het lijkt op een saab 900 combi met tandemas!
![]()
KP62 zei:Ouch, zonde van die Laurel, aan de knik in de C-stijl te zien lijkt ie me niet meer te redden
Weet je daar wat meer over?
KP62 zei:Klopt, daar doelde ik eigenlijk ook op met de C-stijl
Andere vraag, deze auto is sowieso economisch total los verklaard, maar mag je er nog wel mee rijden dan?
Oke de verlichting werkt natuurlijk niet meer naar behoren en in het slechtste geval is de achteras scheef.
Maar als je dat nou provisorisch oplapt zou je toch gewoon door de apk moeten komen?
Veilig is anders natuurlijk, maar gewoon een idee![]()
Afrika.D. Elzinga zei:KP62 zei:Ouch, zonde van die Laurel, aan de knik in de C-stijl te zien lijkt ie me niet meer te redden
Die is te koop.
Vind hem nog vrij duur voor een auto met toch flinke schade.
stoterstangen90 zei:Afrika.D. Elzinga zei:KP62 zei:Ouch, zonde van die Laurel, aan de knik in de C-stijl te zien lijkt ie me niet meer te redden
Die is te koop.
In Afrika zijn ze niet zo dol op automaten.stoterstangen90 zei:Afrika.D. Elzinga zei:KP62 zei:Ouch, zonde van die Laurel, aan de knik in de C-stijl te zien lijkt ie me niet meer te redden
Die is te koop.
Timo1990 zei:Een Opel Kadett/Vauxhall Viva/weet het niet precies:
dan knopen ze er toch een handbak achter.KP62 zei:In Afrika zijn ze niet zo dol op automaten.stoterstangen90 zei:Afrika.D. Elzinga zei:KP62 zei:Ouch, zonde van die Laurel, aan de knik in de C-stijl te zien lijkt ie me niet meer te redden
Die is te koop.
Mooie vonds! Wat zullen ze waard zijn?
D. Elzinga zei:Mooie vonds! Wat zullen ze waard zijn?
Ben ook wel benieuwd, op deze wijze kosten ze CATC alleen maar geld. Ijzerprijs bieden en exporteren naar Afrika lijkt me een leuke handel, daar vinden ze het ook vast niet erg dat de staat na twee jaar stilstaan wat minder is.
steven_86 zei:Er is ook een franse site die een vergelijkbaar topic heeft als dit topic met zo'n 275 pagina's alleen ik kan hem nu niet meer vinden, kan iemand een linkje plaatsen?