Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Idranor zei:Ga morgen ook even naar GAOS, als ik er aan denk zal ik die Alto's even bekijken.
Arievectra zei:Motorkap
Voor ruit
Bumpers
Spatschermen voor L+R
Geheel interrieur incl. compleet dashboard
Uitlaat van voor tot achter
Benzine tank
Bladveren achter
Met al deze onderdelen hoop ik 'm weer een beetje in originele staat te krijgen![]()
Idranor zei:Erg leuk interieur trouwens, beigebruin, stoelen deels soort skai, zag er erg sympathiek uit.
Idranor zei:Leuke foto's! Grappig dat er een nog een schaap rondhobbelt op dat brake stuk grond.
Stif zei:Nou Ja in ieder geval een 304 break zo te zien een van de laatsten dus ongeveer 1980
929V6 zei:Stif zei:Nou Ja in ieder geval een 304 break zo te zien een van de laatsten dus ongeveer 1980
Hoe zie je dat nu? Ik kan nooit een 204 en 304 Break uit elkaar houden aan de achterkant.
Stif zei:Tja das een goeie.
Dit was het eerste dat in mij opkwam, tweede is dat ik mensen kende die vroeger ook deze 304 kleur hadden, dat kenteken begon met FD-
Eerder zielig dan grappig, eigenlijk.Idranor zei:Leuke foto's! Grappig dat er een nog een schaap rondhobbelt op dat brake stuk grond.
vanBee zei:en de 2/304 stond nog op een andere foto met iets meer zichtbaar - nadere inzichten?
![]()