Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
929V6 zei:@HDI110,
Ik heb toch sterk de indruk dat er 3 letters op staan. Aan weerszijden van de letters is er bijna geen kaal chroom (of is het zamak?) te zien op het typeplaatje.
Baur zei:Vanavond bij iemand geweest die in zijn schuur een Bertone Berlinetta racer aan het restaureren was. Gr Jeroen
Als de Bertone klaar is kan hij wellicht aan de Viva beginnenKlassiekerrijder zei:Zonde van de Vauxhall, ook in Engeland inmiddels schaars.
JochemV zei:Jammer genoeg welMaar misschien dat D. Elzinga er nog wat aan heeft, of iemand anders in D-Kadett-land. Snel wezen dus! Ik woon zelf in Zwolle, dus mocht ik iets kunnen betekenen dan hoor ik het graag.
Spekky zei:En meteen maar even alle andere oudere op het terrein aanwezige donoren vastgelegd.
Timo1990 zei:Spekky zei:En meteen maar even alle andere oudere op het terrein aanwezige donoren vastgelegd.
Welke sloperij was dit?
stoterstangen90 zei:Van der feer in Lelystad.
rzasa zei:Wat Opel slopers: https://link.marktplaats.nl/455974259
the Fox zei:rzasa zei:Wat Opel slopers: https://link.marktplaats.nl/455974259
Ik zie ze liever als opknappers. Een tijdje terug is een Opelcollectie in vlammen opgegaan. Ik denk dat de getroffen eigenaar hier graag eens zal rondneuzen om te zien of zijn sterk ingekrompen collectie weer aangevuld kan worden.
Stif zei:Niet echt op een sloperij, maar ze staan er wel verlaten bij, de snoek is zelfs niet eens meer bekend bij de RDW.
De peugeot 504 coupe staat zeker al sinds 2000 stil.
Verder nog een 404, een Peugeot J9 camper (links).
En achter de 404 staat een heuze Peugeot 205 1.9 GTI
De 2 Xantia's zijn natuurlijk iets minder interresant..alhoewel die ook pittig uitdunnen
[/img]![]()
gjd zei:Dat snap ikIk vindt het alleen jammer dat hiermee gesjoemeld wordt
Als een auto geëxporteerd is kan ie ook altijd weer terug hoor. 10 jaar een auto schorsen is duurder dan de auto exporteren, en bij opnieuw ingebruiknemen het ding ter keuring aanbieden bij de RDW. Je zou het sjoemelen kunnen noemen. Ik vind het geen probleem.Just23 zei:gjd zei:Dat snap ikIk vindt het alleen jammer dat hiermee gesjoemeld wordt
Hoe zou er gesjoemeld mee kunnen worden dan? Geëxporteerd is toch geëxporteerd...