Sloperijfoto's, deel 3

Poosje terug stonden twee witte bij sloperij H. van de Berg in Eemnes.

3887417312_2dfafee810.jpg

Wat een prachtige foto's allemaal.
ik ga heel binnenkort naar Frankrijk en wil graag een paar slooperijen bezoeken.
hebben jullie nog een paar adressen van mooie slooperijen.

MVG

Klassieke Snoek zei:
ik ga heel binnenkort naar Frankrijk en wil graag een paar slooperijen bezoeken.

MVG

Leuk ik kijk nu al uit naar je verslag.

Kan ik ook verzoekplaatjes indienen? :)

kan wel maar dan moet je zegen waar ik heen moet om iets moois te vinden :D

Zoiets dus???

0009-2.jpg

En toen de dam weer af:)

DSC00556.jpg

Als je nog belang hebt bij een honingraatvelg laat het ff weten, heb er nog 1 liggen;)

Haha ja zoiets. De velg hoeft niet meer. (mijn vader niet zover kunnen krijgen) En nu hebben we een andere auto waar ze niet oppassen:(

Darkhorse zei:
Geen foto, maar een oproep: wie weet er een witte Renault 5 (Campus) te liggen op een sloperij, bij voorkeur in de regio Haarlem?

Ik zou even in Haarlemmerliede gaan kijken, lekker in de buurt en als het daar niet ligt hoef je ook niet verder te zoeken. :p

opel-omega zei:
Haha ja zoiets. De velg hoeft niet meer. (mijn vader niet zover kunnen krijgen) En nu hebben we een andere auto waar ze niet oppassen:(

Das jammer dan gooi ik hem bij het oud ijzer

Khad de auto toen gekocht voor 5 tientjes:) heb er mooi geld van kunnen maken:):)

Tsjah, kheb die velg al tig keer op marktplaats gezet.. voor kistje bier wilde niet, voor een netje droge worst ook niet en zelfs gratis was er niemand die reageerde....

Dus kheb m'n best gedaan;)

Een Vauxhall Omega en een Vauxhall Astra cabrio. Jammer. Die Astra staat alleen wel erg raar op de trailer. De schade achterop zat wel niet het enige zijn:)

opel-omega zei:
Een Vauxhall Omega en een Vauxhall Astra cabrio. Jammer. Die Astra staat alleen wel erg raar op de trailer. De schade achterop zat wel niet het enige zijn:)

Mijn collega heeft ook zo'n Astra Cabrio. Rijdt als een trein (2-litermotor), maar roesten wil 'ie ook wel!

opel-omega zei:
Leuke link:
Telegraaf- Autovisie

Wil ik nog wel eens heen!

De eigenaar van al die auto's verdient wat mij betreft een dreun voor zijn kop. Autoliefhebbers van dat kaliber mogen ze wat mij betreft laten afzinken.
"Liefhebbers plegen er een moord voor.." aldus de reporter. Een mogelijke dader zou de vorige eigenaar van de piekfijn gerestaureerde Buick kunnen zijn. En dan geef ik 'm niet eens ongelijk.

Klassieke Snoek zei:
kan wel maar dan moet je zegen waar ik heen moet om iets moois te vinden :D

Rij je zelf ook in een Citroën DS? (Snoek)

wat eeuwig zonde, die man met die 50 auto's uit 1950! Dat vind ik nu echt vernieling/verwaarlozing van het historisch erfgoed!
Buiten dat is het wél een heel erg mooi gezicht maar het doet toch wel pijn...

the Fox zei:
opel-omega zei:
Leuke link:
Telegraaf- Autovisie

Wil ik nog wel eens heen!

De eigenaar van al die auto's verdient wat mij betreft een dreun voor zijn kop. Autoliefhebbers van dat kaliber mogen ze wat mij betreft laten afzinken.
"Liefhebbers plegen er een moord voor.." aldus de reporter. Een mogelijke dader zou de vorige eigenaar van de piekfijn gerestaureerde Buick kunnen zijn. En dan geef ik 'm niet eens ongelijk.

Sluit mij hierbij volledig aan. Hij zal de wagens niet verkopen denk ik en ik betwijfel of er nog papieren zijn bij de wagens. Als je zo met de auto's omgaat, denk ik dat die papieren ook 10 jaar geleden zijn vernietigd :(

Wat erg!:(
Je kan nog zo goed verzekerd zijn, de emotionele schade is onbetaalbaar.
Ken iemand die een celica coupe (van dat eerste type) pittig had opgeknapt, na een avondje stappen dachten een groepje jongelui om maar even te gaan joyriden.............. De lantaarnpaal stond zowat tegen het dashboard aan.:(

@ Dennis:

Zou de sloper voor de lambo ook 8 tientjes en vrijwaring aftikken:):)

Kijk maar eens op mobile en autoscout naar schade auto's van de sportmerken......

Ha, zolang naar uitgekeken, en gisteren eindelijk bij GAOS geweest! En het was echt geweldig, wat een mooie sloperij.

Mijn GAOS foto's zijn te bekijken in het GAOS mapje: klik!

Indien gewenst ook te bekijken als slideshow: klik!

Ook nog bij 'Eendimport' in Kraggenburg geweest, staan ook wat wrakken tussen. Die foto's zijn hier te vinden: klik!

Taunusdriver. zei:
@ Dennis:

Zou de sloper voor de lambo ook 8 tientjes en vrijwaring aftikken:):)

Kijk maar eens op mobile en autoscout naar schade auto's van de sportmerken......

Als dat zo zou zijn is die eigenaar flink opgelicht:) Wat zou de sloper willen hebben voor de velgen?;)

Ik ben gisteren ook weer eens bij GAOS geweest. Ik was er zeker 2 jaar niet geweest, maar de meeste auto's herkende ik nog wel van vorige bezoekjes. Hetgeen GAOS uniek maakt, is dat auto's er soms veel langer dan 5 jaar blijven staan. Waar kom je zoiets nou nog tegen? :eek:

Een uiterst zeldzame Citroën Axel 12 TRS, gebouwd op 26 juni 1985 in Roemenië.

202axel.jpg

De luchtgekoelde flat-four GSA boxermotor:
203axel.jpg

205axel.jpg

206axel.jpg

207axel.jpg

En een Citroën GSA uit 1983. Een jaar of 4 geleden heb ik eens het typerende instrumentarium eruit gehaald. Deze doet nog steeds dienst als kunstwerk op mijn bureau. :T

dsc208gsa.jpg

dsc209gsa.jpg

dsc210gsa.jpg

Weet iemand toevallig nog ergens op een sloop een Alfa Spider zoals op de foto te staan?
Ik heb namelijk wat onderdelen nodig hiervan.

Alle tips zijn welkom.

Alvast bedankt!

spideraerodynamica.jpg

En de eerste de beste hollandse verkeersdrempel en de Golf IV TDI ragt zo z'n carter aan gruzelementen....

Volgens mij testen ze hier alleen maar of de airbag niet per ongeluk af gaat.

In Italië nog wat kiekjes van een sloperij gemaakt, zal ze later eens posten.

Tja er zijn ook mensen die een molentje in de tuin hebben.
Foto-QC6NPNAE-D.jpg
[/img]
apk verval in 1999!

Haha! Hij zat er ook al niet meer op. Iemand anders had hem er al afgesloopt en in de Visa gelegt.
Ik vond 'm te leuk om te laten liggen, evenals de gril van de Renault 4 die ook op die sloop lag:)

XBXG zei:
Dit is autosloperij Rooie Ben op de Osdorperweg in Amsterdam, vlakbij Halfweg: link naar Street View.

Daar heb ik nog een mooie herinnering aan. Op het deel rechtsvoor op het terrein kwam ik eens binnen in het kantoortje. Op dat moment zat meneer de sloper (weet niet of dit rooie Ben was) achter zijn bureautje met een accordeon, waarmee hij zijn eigen gezang begeleidde. Uiteraard nam hij de tijd zijn ballade af te maken alvorens hij vroeg waarmee hij me kon helpen. Geweldig! (y)

Terug
Bovenaan