Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klassieke Snoek zei:ik ga heel binnenkort naar Frankrijk en wil graag een paar slooperijen bezoeken.
MVG
Lada 111 zei:Klassieke Snoek zei:ik ga heel binnenkort naar Frankrijk en wil graag een paar slooperijen bezoeken.
MVG
Leuk ik kijk nu al uit naar je verslag.
Kan ik ook verzoekplaatjes indienen?![]()
Darkhorse zei:Geen foto, maar een oproep: wie weet er een witte Renault 5 (Campus) te liggen op een sloperij, bij voorkeur in de regio Haarlem?
opel-omega zei:Haha ja zoiets. De velg hoeft niet meer. (mijn vader niet zover kunnen krijgen) En nu hebben we een andere auto waar ze niet oppassen![]()
Klassiekerrijder zei:Zelf gebruiken als stoere tuinslanghaspel? Daar heb ik zelf een Porsche 911-wiel voor...
opel-omega zei:Een Vauxhall Omega en een Vauxhall Astra cabrio. Jammer. Die Astra staat alleen wel erg raar op de trailer. De schade achterop zat wel niet het enige zijn![]()
opel-omega zei:
Klassieke Snoek zei:kan wel maar dan moet je zegen waar ik heen moet om iets moois te vinden![]()
the Fox zei:opel-omega zei:
De eigenaar van al die auto's verdient wat mij betreft een dreun voor zijn kop. Autoliefhebbers van dat kaliber mogen ze wat mij betreft laten afzinken.
"Liefhebbers plegen er een moord voor.." aldus de reporter. Een mogelijke dader zou de vorige eigenaar van de piekfijn gerestaureerde Buick kunnen zijn. En dan geef ik 'm niet eens ongelijk.
Mielcitrofiel zei:Rij je zelf ook in een Citroën DS? (Snoek)
Taunusdriver. zei:@ Dennis:
Zou de sloper voor de lambo ook 8 tientjes en vrijwaring aftikken
Kijk maar eens op mobile en autoscout naar schade auto's van de sportmerken......
Prachtige jump van het busje! Testrijder zijn lijkt me trouwens slecht voor de rug.Pedigreepaul zei:
XBXG zei:Een Citroën Visa 11 RE uit 1986...
Sjon1991 zei:XBXG zei:Een Citroën Visa 11 RE uit 1986...
De gril van deze Visa hangt binnenkort aan de muur van m'n nieuwe kamer![]()
XBXG zei:Dit is autosloperij Rooie Ben op de Osdorperweg in Amsterdam, vlakbij Halfweg: link naar Street View.