stoterstangen90
Net ingestapt
Lag er nog wat Austin Montego spul?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
stoterstangen90 zei:Lag er nog wat Austin Montego spul?
Pedigreepaul zei:Ik zie op de site van de Nollen geen amerikaan, wel een Hanomag Henschell F20.. Of ik heb de verkeerde site..
![]()
In de Autoweek van paar weken terug stond volgens mij een volledig gerestaureerde Crown. Wel zonde.XBXG zei:De Crown staat op sloperij GAOS in Emmeloord, die 'm enkele weken had aangeboden voor zo'n 1000 euro. Het was toen inderdaad een slachtoffer van de slooppremie.
Is dat een engelse kentekenplaat?De warme bakker zei:Staat ook nog een mooie sierra erachter![]()
remko32 zei:Ik weet niet waar dit filmpje onder moet vallen, maar het doet erg veel pijn
https://www.youtube.com/watch?v=cJrXViFfMGk&NR=1
Geen idee wat het "doel" is om deze klassieker te testen op veiligheid.
XBXG zei:Toyota Celica 1989.
![]()
![]()
Muddy Bandit zei:Gezien de grote roestwolken die uit de auto komen lijkt me het onderstel ook al lang niet meer op de originele sterkte... zal wel weer zo'n amerikaans roestauratieproject zijn waarbij alleen het uiterlijk maar telt.
Maar is dat trouwens geen Impala i.p.v. een Bel Air?
Louwe_ zei:Kijk, dat zoek ik. Waar staat deze?
Zo te zien is de voorruit nog heel, hopelijk zit er ook een blauw interieur in met een goede bestuurdersstoel![]()
opel-omega zei:Weet je toevallig ook waar dit is? Ik ga deze vakantie naar Zweden![]()
opel-omega zei:Als de eigenaar nooit gevonden is..... Even 2 stuks op een trailer zetten en 1 goede van maken![]()
Hij staat bij GAOS in Emmeloord, net als deze Mitsubishi Eclipse uit 1995.
Ik ben in een aantal hallen wel eens geweest, maar een hal vol BMW's en Jag's kan ik me niet herinneren. Nu moet ik wel toegeven dat áls ik erheen ga, ik er uren rondloop. Ik woon in Haarlem dus ik kom er alleen als ik in de buurt ben. De volgende keer als ik er ben zal ik nog eens wat verder kijken.
Doet me denken aan die 'kunstenaar' die ter ere van zijn vijftigste verjaardag vijftig auto's van vijftig jaar oud verzamelde om ze vervolgens in een bos te laten wegrotten. Daar zaten ook keurig gerestaueerde exemplaren tussen.D. Elzinga zei:
Zouden ze daar niet gewoon wat recente Mexicokevers voor gebruikt hebben?the Fox zei:En wat te denken van de vele Kevers uit 1963 die zijn opgeofferd voor de Herbie films. De laatste Herbie film was er één teveel.