Sloperijfoto's, deel 3

Wat Oostblokspul.

249skoda.jpg

@xbxg op welke sloperij liggen die eerste type voyager?
op de usa car sloperijen kom je die bijna niet meer tegen

@rzasa,

Ja ik ben wel S Meijer geweest,wat zoek je ??
Sloperij Muppet bij Wirdum is ook wel interessant ,staat oud spul en je mag gewoon over het terrein sneupen.
Bij S Meijer mag dat trouwens ook.

stefanberetta zei:
@rzasa,

Sloperij Muppet bij Wirdum is ook wel interessant ,staat oud spul en je mag gewoon over het terrein sneupen.

Niks hoor! Ik zag wat foto's in de AMK, en volgens mij staan er wel leuke auto's.

rzasa zei:
stefanberetta zei:
@rzasa,

Niks hoor! Ik zag wat foto's in de AMK, en volgens mij staan er wel leuke auto's.

Staat wel wat ouder spul,als je in de buurt bent wel eens de moeite waard.

Best gave wagens, die Pontiacs! Ik zag er vandaag nog een met van die aparte streepjes wielen!

Mielcitrofiel zei:
Best gave wagens, die Pontiacs! Ik zag er vandaag nog een met van die aparte streepjes wielen!
Het is maar wat je gaaf vind! Wat een lelijke auto's die nu echt helemaal niks meer waard zijn!

0LDTIMER zei:
Mielcitrofiel zei:
Het is maar wat je gaaf vind! Wat een lelijke auto's die nu echt helemaal niks meer waard zijn!
Lijkt me bijzonder om in een auto te rijden waar echt helemaal niemand jaloers op is.

the Fox zei:
0LDTIMER zei:
Mielcitrofiel zei:
Lijkt me bijzonder om in een auto te rijden waar echt helemaal niemand jaloers op is.
Haha, ja dan is zo'n pontiac denk ik wel geschikt!

Of deze auto
Een Heuze Pontiac Aztek!
Pontiac-Aztek-2002.jpg

the Fox zei:
0LDTIMER zei:
Mielcitrofiel zei:

Och, die ervaring heb ik elke dag als ik in mijn auto rijd. :p

Overigens vind ik de Pontiac TransSport wél een erg leuke auto. Maar mijn smaak qua auto's is dan ook een beetje anders dan normaal. o_O

XBXG zei:
the Fox zei:
0LDTIMER zei:
Mielcitrofiel zei:

Och, die ervaring heb ik elke dag als ik in mijn auto rijd. :p

Overigens vind ik de Pontiac TransSport wél een erg leuke auto. Maar mijn smaak qua auto's is dan ook een beetje anders dan normaal. o_O
Ik ben ook nog wel eens op zoek geweest naar Lumina APV's en Trans sports. Maar de Olsdmobile Silouette vind ik altijd nog de fraaiste versie.
800px-1st_Oldsmobile_Silhouette.jpg

Ik vind zo'n Trans Sport best een gave auto, m'n ouders hebben (al best een hele tijd geleden) eens op het punt gestaan er een te kopen, was een V6 met grijs leder op LPG. Was destijds als vervanger van hun Opel Kadett Caravan. Het werd overigens een Mercedes 310 Ex-ambulance:)

Ze zochten nooit auto's uit, maar keken vooral wat voor raars/moois er op hun pad kwam!

Op die eerste foto van die skoda en die yugo, zie ik links een lichtblauwe 4deurs sedan, er ontbreekt een linker voordeur....is dit een jag?

Stif zei:
Op die eerste foto van die skoda en die yugo, zie ik links een lichtblauwe 4deurs sedan, er ontbreekt een linker voordeur....is dit een jag?

Weet zo gauw niet wat je bedoelt, plaats de foto nog ff een keer!:)

Bedankt voor het plaatsen van de gevraagde foto! Inderdaad lijkt het een Jag te zijn! Ik zie rechtsboven ook nog een Montego, als ik me niet vergis!

Chevrolet Suburban in Nixdorf in Canada:

kvl1f.jpg

en het dashboard ervan:

313fvhx.jpg

Deze stond nog te koop:

20pwt3r.jpg

Een Fairlane 500:

11t4owk.jpg

en de laatste voor deze posting:

10oiluo.jpg

speedtouch zei:
Bedankt voor het plaatsen van de gevraagde foto! Inderdaad lijkt het een Jag te zijn! Ik zie rechtsboven ook nog een Montego, als ik me niet vergis!

Scroll eens een klein beetje omhoog... ;)

Wel grappig, er zijn vrij veel auto's met een op de besturuder gericht dashboard, deze is dus juist om de passagier het naar z'n zin te maken:)

weet iemand zo'n karretje op de sloop ik zoek zo'n spatbord
630639875large.jpg

p070510163101.jpg

omdat de mijne door een klapband is gescheurd (zie foto) wie o wie kan me helpen

@ hdi 110. Mooie fotos uit Canada. De blauwe stationcar op jou bovenste foto is trouwens geen Chevrolet maar een Dodge Royal of Lancer wagon uit 1959 ,De Fairlane 500 is uit 1957 en de auto op de onderste foto zonder neus is een Oldsmobile uit 1959 . Heb je daar trouwens nog meer fotos geschoten ?

Je kunt ook bij de betere automaterialenzaak 2 blikken spatbordjes halen, zijn niet zo gek duur.

Greetzz Renate.

Realsteel zei:
@ hdi 110. Mooie fotos uit Canada. De blauwe stationcar op jou bovenste foto is trouwens geen Chevrolet maar een Dodge Royal of Lancer wagon uit 1959 ,De Fairlane 500 is uit 1957 en de auto op de onderste foto zonder neus is een Oldsmobile uit 1959 . Heb je daar trouwens nog meer fotos geschoten ?

Dank je!

Van die Olds heb ik helaas geen andere foto's. Ik kon er 'met de lens niet bij' (70-200mm op 1,5 cropfactor)

Van de blauwe stationcar heb ik nog wel deze:
mslurk.jpg

en daar staat op de achterkant Suburban, vandaar dat ik dacht... Chevrolet.

Edit: het lijkt inderdaad een 1958-1959-er Plymouth of Dodge Suburban te zijn

En als extraatje nog:
3519xqv.jpg

en het dashboard van die Fairlane:

2yodds6.jpg

Gisteren met een vriend op de sloop geweest om wat onderdelen te halen voor zijn VW, stond nog een perfecte rode BX en een ietwat gare R4:

Afb211.jpg

Afb210.jpg

Afb212.jpg

Terug
Bovenaan