Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klassiekerrijder zei:Zijn een Ka en een Sharan al zo weinig waard dat je ze maar kunt laten wegrotten?
ForzaFerrari zei:Oe, zie ik daar het achterlicht van een Volvo 480 op Volvo-foto? Zo'n mooi model, jammer dat 'ie daar is geëindigd...
D. Elzinga zei:Slooppremieslachtoffer.
§anitarium zei:Die Dett?
Overigens vind ik het ook vreemd om die S40 daar te zien...
XBXG zei:En wat Volvo's.
![]()
en met z'n voeten in het waterMielcitrofiel zei:Die man staat letterlijk met z'n handen in z'n haar...
XBXG zei:Wat Volvo's.
![]()
stoterstangen90 zei:@S120LS heb jij adressen van sloperijen in CZ?
2 jaar geleden mij mottig lopen zoeken, maar geen gevonden. Wellicht dat ik nog die kant opwil.
XBXG zei:Dat zijn dingen die je gewoon in je zak steekt. Als ik ze nog eens tegenkom op een sloperij zal ik ze voor je bewaren.
Wat een sukkels. Over pakweg 5 tot 10 jaar is dat spul goud waard. Dat zie je ook op oldtimerbeurzen in NL. Sloperijen die in eerdere jaren de auto's netjes hebben gedemonteerd en de onderdelen keurig hebben opgeslagen, slaan nu munt uit hun zorgvuldigheid.S120LS zei:Tegenwoordig plukken ze de oude binnengekomen wagens niet eens kaal, ze drukken ze met nette interieurs, chromen bumpers en andere bruikbare dingen direct plat. De kans dat je iets bruikbaars op de sloop tegenkomt is erg klein.