Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
J.R. Riviéra zei:Wat een leuk topic! beetje de nederlandse versie van forum-auto.comOok leuk dat hier liefhebbers zijn van Franse klassiekers zoals Simca en de Renault Dauphine
ddrman zei:weet iemand zo'n karretje op de sloop ik zoek zo'n spatbord
![]()
omdat de mijne door een klapband is gescheurd (zie foto) wie o wie kan me helpen
the Fox zei:Verdorie, ik was juist op zoek naar een donor dak van een Autobianchi A112 en juist alleen dat deel van de auto is niet meer bruikbaar![]()
Idranor zei:the Fox zei:Verdorie, ik was juist op zoek naar een donor dak van een Autobianchi A112 en juist alleen dat deel van de auto is niet meer bruikbaar![]()
In tegenstelling tot de rest van de carrosserie?![]()
D. Elzinga zei:Die A112 intrigreert me diep sinds ik tijden geleden ervan al foto's zag opduiken in dit topic... als ik een grote tuin zou hebben zou ik hem kopen en neerzetten als ornament![]()
929V6 zei:Idranor zei:the Fox zei:Verdorie, ik was juist op zoek naar een donor dak van een Autobianchi A112 en juist alleen dat deel van de auto is niet meer bruikbaar![]()
In tegenstelling tot de rest van de carrosserie?![]()
Het portier ziet er nog verrassend gaaf uit moet ik zeggen.
the Fox zei: