Audi80Coupe
Net ingestapt
Ik ben op zoek naar onderdelen voor een Swift MK1, dus het zal mooi zijn als daar iets van te vinden is. Ze zijn nogal zeldzaam geworden...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Fuego 81 zei:
gearhead zei:Zo'n lexus is inmiddels ook al een jaar of 20 oud. Sloopmateriaal begint het te worden.
Fordfreak zei:Ik ga zaterdag naar een grote sloperij in Blokker (ben naam ff kwijt), staan voornamelijk jaren '90 auto's en nieuwer, maar zoekt er iemand nog iets? Dan wil ik wel ff kijken of er wat staat.
Radar zei:Fordfreak zei:Ik ga zaterdag naar een grote sloperij in Blokker (ben naam ff kwijt), staan voornamelijk jaren '90 auto's en nieuwer, maar zoekt er iemand nog iets? Dan wil ik wel ff kijken of er wat staat.
ja...ik zoek verder niets van onderdelen, maar als je kentekenbewijsjes deel 3 tegen komt..wat op de voorruit van de auto vroeger moest zitten....
zou je ze dan mee willen nemen voor mijn verzameling? thnx alvast !
gjd zei:Radar zei:Fordfreak zei:Ik ga zaterdag naar een grote sloperij in Blokker (ben naam ff kwijt), staan voornamelijk jaren '90 auto's en nieuwer, maar zoekt er iemand nog iets? Dan wil ik wel ff kijken of er wat staat.
ja...ik zoek verder niets van onderdelen, maar als je kentekenbewijsjes deel 3 tegen komt..wat op de voorruit van de auto vroeger moest zitten....
zou je ze dan mee willen nemen voor mijn verzameling? thnx alvast !
https://www.deooyevaar.nl/
Stap niet in de Hondenschijt!!
Die lopen er `s nachts namelijk
the Fox zei:Fuego 81 zei:205je
Er werd blijkbaar niet eens de moeite genomen om de bruikbare onderdelen er af te halen.
Staat daar nou een Lexus LS rechts achter? Gevalletje van brand zo te zien.
ik volg dit topic nu al zo lang zei:Dujardin
Fuego 81 zei:the Fox zei:Fuego 81 zei:205je
Er werd blijkbaar niet eens de moeite genomen om de bruikbare onderdelen er af te halen.
Staat daar nou een Lexus LS rechts achter? Gevalletje van brand zo te zien.
Onderdelen van een 205 zijn er genoeg; er is weing vraag meer naar; dan krijg je dat.
Just23 zei:Mag ik vragen hoe je aan die getallen komt? En bestaat dit voor elke auto? Zou t graag voor mijne willen weten
Fuego 81 zei:Allemachtig wat veel oud moois daar bij Eindewege, ddrman
Sommige auto's zijn al 's voorbij gekomen. Het kenteken van de B-Kadett is nog geldig; wie gaat hem redden?
De Taunus ligt er al 12+ jaar of in ieder geval sinds 2005, die is ook bij VWE niet meer bekend.
Staat er op die blauwe Simca 1000 "Raad het bouwjaar"? Ergens tussen '69 en '78 lijkt me. Dat kan vast preciezer.
ik volg dit topic nu al zo lang zei:Dujardin
Zolang er een geldig kenteken op zit, kun je het altijd proberen.
Op sommige foto's komt wel wat bruikbaars voorbij en o.a. bij Gaos in Emmeloord heb je grote kans.![]()
the Fox zei:Ik heb even wat naspeuringen gedaan over de 205, omdat ik het zo'n leuk wagentje vind. De aantallen nemen rap af.
Meer dan 80% van de 205'jes is dus al verdwenen (113.077 stuks). Het wordt tijd om ze te gaan koesteren.
Dujardin zei:ik volg dit topic nu al zo lang, maar slopers willen zeker auto's die ze op het terrein hebben, niet meer verkopen, toch?
Want ik zoek eigenlijk altijd wel een leuk en goedkoop autootje dat een tweede kans verdiend,...
Maar ik weet dat de dichtstbijzijnde slopers bij mij (de kok autodemontage en naastgelegen kamper-sloop) nooit verkopen
jullie nog ervaring? of ergens bijzondere wagentjes tegen gekomen?
Wie weet wat de toekomst brengen zal. Mijn ouders hebben een rode 205 1.8 diesel gehad en mijn vrouw een zwarte 1.1 benzine. Er zijn dus liefhebbers in de familie.Fuego 81 zei:the Fox zei:Ik heb even wat naspeuringen gedaan over de 205, omdat ik het zo'n leuk wagentje vind. De aantallen nemen rap af.
Meer dan 80% van de 205'jes is dus al verdwenen (113.077 stuks). Het wordt tijd om ze te gaan koesteren.
Goed speurwerk! Wie belet jou het koesteren van je eigen 205? Anders verkoop je toch gewoon de Kever![]()

Just23 zei:Bedankt!
Ga even opzoeken hoeveel er nog van de Astra F zijn. Eerste liefde blijft altijd he![]()
Fordfreak zei:Mijn plannen waren enigzins gewijzigd, dus niet in Blokker geweest, maar nog een rondje gemaakt bij Rutte in Velserbroek.
Heb zomaar wat foto's gemaakt zal ze binnenkort even plaatsen.
@radar, heb 1 kopie deel 3 gevonden op een Mitsubishi van '94, dus deze mee genomen. Wist eigenlijk niet of het je om bepaalde merken jaren etc. gaat.
Radar zei:@ Goedendag: jammer dat het nog niet gelukt is...maar ik hoop dat je snel nog een keer er komt...zal je net zien dattie snel weggaat....
Goedendag zei:Radar zei:@ Goedendag: jammer dat het nog niet gelukt is...maar ik hoop dat je snel nog een keer er komt...zal je net zien dattie snel weggaat....
Ik kon hem er wel vanaf halen. Maar ik vind dat je dat eerst moet vragen. Het is gewoon iemand anders zijn auto etc. Ik vind eigenlijk ook dat het gewoon bij die auto hoort. (hij staat bij de verkoopauto's). ook al denk ik niet dat hij ooit weer de weg op komt.