@ just 23,
thanks, en gelukkig heb ik de plaats inderdaad, wrange is wel, toen ik de crx stripte woonde ik daar nog niet... anders had ik de complete wagen zo wegggezet...
@ de discussie hierboven
voor alles is wat te zeggen en iedereen heeft er zijn kijk op, gelukkig ook maar... wat ik hierboven op de foto's zie, vind ik ook jammer, maar ja, je kunt niet ALLES bewaren of redden... Ik kwam ook zeer vaak, zeg wekelijks, op de sloop, en ging vaak met rotgevoel naar huis, zo veel moois dat er lag... dat was voor mij de reden om gewoon 1 donor te kopen voor mezelf en dan niet meer gaan. Plus, dat was uiteindelijk goedkoper dan steeds voor losse delen te gaan shoppen. Maar wat kreeg ik toen? Oh, bel die maar, die heeft toch pas ene gesloopt, die heeft dat wel.... dat ging op den duur ook vervelen, want ze willen "allemaal" hetzelfde, een ( liefst) perfect, veel gevraagd onderdeel voor zo weinig mogelijk geld...en dan ook nog graag bij hen thuis langsbrengen....
Nu, ik heb bepaalde mensen en clubleden dan wel geholpen, omdat zij mij ook hielpen, en we tippen nu nog elkaar wel eens ( van daar en daar staat er ene of zo) maar de rest zoeken ze maar zelf uit, met alle respect. Want , zoals ik hierboven ook lees, uiteindelijk liep ik me het vuur uit de sloffen , en werd er van mijn behulpzaamheid geprofiteerd.
kortgezegd, ik ben blij dat ik m'n spulletjes heb voor de toekomst en kan al iets geruster naar de sloophonda's hier op dit forum kijken, in de wetenschap dat ik niet meer zo hoef te jagen of anderen "lastig te vallen".
Greetz!