speedtouch
Wegverkenner
Kwam die tijd maar weer terug.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
kolkiewolkie zei:
XBXG zei:Wow! Prachtige foto's, Kolkiewolkie.![]()
kolkiewolkie zei:
D. Elzinga zei:In Amerika heb je een veel grotere kans echt oude autowrakken (modellen uit de jaren 50 of daarvoor) tegen te komen.

MWH zei:Een dag maar? Volgens mij zou ik daar een complete vakantie kunnen besteden!
Het getuigt wel van lef als je met een Simca 1000 tussen al die grote sloepen uit de jaren 60 en 70 durfde te rijden.XBXG zei:Wat een prachtige autosloperij!! Naast alle fantastische Amerikaanse auto's, valt ineens die Simca op. Nooit geweten dat er überhaupt Simca's in de USA hebben gereden...

Lijkt me een Lincoln Continental Mk4, ergens van 1961 tot 1965. Met al die jaarlijkse wijzigingen van de Amerikanen van die tijd kan ik het niet verder specificeren.powerflux zei:Weet iemand welk model de auto op P1040205 is?
VdP zei:"Ik vond op Tsjechische en Hongaarse sites nog wat foto's."
Dat zijn foto's van de brand bij de Jaguar fabriek (The Brown's Lane) in 1957. Op de foto's diverse Jaguar Mk7 / Mk9 en Mk1 2.4.
Klassiekerrijder zei:Als ik me niet vergis zijn toen ook wat XKSSen verbrand.![]()