Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat pijpje is de remslang. Voor het demonteren van de vooras heb ik de remklauwen losgehaald, hoef ik de boel daarna niet te ontluchten. Maar de klauwen moet ik nog terugmonteren.Bijna klaar, zo kan ie weer even vooruit. Lekker bezig! Wat is dat pijpje in die kokerbalk, op die foto waar jouw groene ook op staat?
Ach, in vrijwel alle gevallen staan ze geschorst; dan wel zijn in het bezit van liefhebbers die 'm op gaan/willen knappen.Tsja... als ik dat soort foto's zie van een gevaarlijk verrotte oldtimer dan zeg ik apk gelijk weer invoeren voor de 50plussers.
Ben daar ook wel voorstander van, heb je toch een stok achter de deur.Tsja... als ik dat soort foto's zie van een gevaarlijk verrotte oldtimer dan zeg ik apk gelijk weer invoeren voor de 50plussers.
Dat doe je in dit geval dan wel heel letterlijkInmiddels weer een paar weken verder, en na de sneeuwpret pak ik de draad weer op.
Wel kans vanWe zien over enkele weken wel de foto van de nieuwe aanwinst![]()
Het is zekers een mooi model!Mooie model blijft dat toch de coupe!
Indrukwekkend werk verricht aan de 17m.
Ja kloptVelgen terugkopen? Ze waren dus al eens van jou? En dan nu met een auto erbij, haha!
De beuntoko was nog niet vol? Het is wel een mooi model zo'n coupe. Is dat velours stoel en achterbank bekleding?
Thanks!13-23-EP is een Ford 20M V6. Technisch is het een Taunus, maar zeker in de latere jaren stond dat niet meer op de auto en ging de wagen door het leven als 17, 20 of 23M. Er waren ook nog S en zelfs RS types.
De auto was er als 2 of 4 deurs sedan en als hardtop coupé.
Daarnaast bestond er ook nog een 12M en een 15M, echter waren dat heel andere en kleinere auto's met opvallend genoeg voorwielaandrijving, dit in tegenstelling tot de grotere M's , die achterwielaangedreven waren.
De 12 en 15M was er als 2 deurs coach, 4 deurs sedan, 2 deurs coupé en stationcar.
In 1970 werd het hele circus opgevolgd door de bekende TC1.
Ja hij is zekers leuk, en de basis is niet verkeerd. Eerst maar eens klaarmaken en mee rondtoeren.Verdikkeme, dit is weer een mooie Marco.
Goede kleur ook, een ford uit de jaren zeventig is in het bruin altijd een succes lijkt mij.