Taunusdriver
Wegverkenner
De werkzaamheden aan de auto's gaan gewoon door
Inmiddels zijn alle flexibele remslangen van de Granada vervangen en nieuwe remcilinders achterop.
Nieuwe remblokken waren ook geen overbodige luxe
Geprobeerd de boel te ontluchten, maar er zit nog steeds wat lucht in het systeem, dus moet ik nog mee verder.
Verder ook de hardyschijf vervangen, had er nog maar 1 op voorraad liggen, dus ook dat moet ik maar weer eens aanvullen.
Om hem te vervangen moet de aandrijfas even losgehaald worden, door de uitlaat heb je niet genoeg ruimte om hem bij de kruiskoppeling weg te duwen, en de uitlaat kan ook weinig omlaag.
Dus bij het differentieel losgehaald, en kun je hem erachter weg pakken.
Tevens was er nog een uitlaatrubber op z'n eind.
Zo al met al alweer aardig wat uurtjes inzitten, maar komt wel weer goed

Inmiddels zijn alle flexibele remslangen van de Granada vervangen en nieuwe remcilinders achterop.
Nieuwe remblokken waren ook geen overbodige luxe
Geprobeerd de boel te ontluchten, maar er zit nog steeds wat lucht in het systeem, dus moet ik nog mee verder.
Verder ook de hardyschijf vervangen, had er nog maar 1 op voorraad liggen, dus ook dat moet ik maar weer eens aanvullen.
Om hem te vervangen moet de aandrijfas even losgehaald worden, door de uitlaat heb je niet genoeg ruimte om hem bij de kruiskoppeling weg te duwen, en de uitlaat kan ook weinig omlaag.
Dus bij het differentieel losgehaald, en kun je hem erachter weg pakken.
Tevens was er nog een uitlaatrubber op z'n eind.
Zo al met al alweer aardig wat uurtjes inzitten, maar komt wel weer goed