Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Met belasting draag je tenminste nog iets bij aan de maatschappij.
Elco zei:Met belasting draag je tenminste nog iets bij aan de maatschappij.
Aan falende ICT-projecten en een Fyra. Nee, dank je. Doe mij maar een verzekering.
Taunusdriver. zei:Heb nog geen idee wat ik ermee ga doen, als de kas te slecht blijkt, gaat hij voor onderdelen, anders rij ik er nog ff mee, en zie ik wel.
Moderator
Taunusdriver. zei:Zal wel een kanon op wielen zijn![]()
Moderator
2800i zei:Gangbare dingen heb ik niet zoveel liggen, maar exotisch spul wel.
Taunusdriver. zei:Haha, bedankt!
Zoals gezegd, was niet de planning, en heb eigenlijk teveel auto's. Dus moet eigenlijk snel wat auto's zien te verkopen... Wil deze eigenlijk (nog) niet op zo'n korte termijn kwijt
Vanmiddag met mijn broer en mijn witte Sierra naar Amsterdam gereden om de XR4I op te halen.
De eigenaar had me gevraagd een goede accu mee te nemen, want hij wist niet of de XR4I nog wilde starten.
Dit bleek niet het geval, en de eigenaar had nog graag de XR4I door de wasmachine gehaald en nog wat benzine in de tank gedaan. Dit getuigt toch wel van netjes wat verkopen
Eenmaal aangekomen, de XR4I wat bekeken, accu erop, en hij liep gelijk
Het is geen nieuwe, zie in Amsterdam je auto maar parkeerschadevrij te houdenDus linksvoor mist de kunststof wielkap, en de bijrijdersdeur heeft een deuk
Mijn o zo gevreesde beeld van een rotte bak, afgaande op de foto's kon ik snel vergeten. De body verkeert in eerste instantie nog in goede staat!
Linksachter een klein plekje, rechtsachter iets groter plekje. Ook het voorscherm rechtsvoor heeft wat rottigheid, en het binnenscherm linksvoor is al eens wat aan gelast.
Heb hem mee naar huis gereden, en het rijdt echt magnifiek! Wat een powerMerkte alleen dat er ergens wat onbalans zit, óf de banden moeten gebalanceerd worden, of een velg is krom oid. Verder rijdt het super, genoeg power, schakelt goed, geen speling in de aandrijflijn en remt ook goed.
![]()
![]()
Rechtsachter:
![]()
Rechtsvoor:g
![]()
Morgenavond maar eens wassen, en de reserve onderdelen maar eens inventariseren! Heb de set orginele XR4I velgen er ook bij, en nog een set winterbanden.
Zal morgen eens kijken wat voor velgen er nu onder zitten![]()