Taunusdrivers Beuntoko: Het reilen en zeilen van mijn Oldtimer Fordjes. >>Terug in de tijd... naar het jaar 1998<<

Van harte!
Echte kerels maken meiden! [sub]ik heb er zelf drie.[/sub]
Geniet er van, want voor je het weet vragen ze de sleutels van je ford:)

miss een beetje laat maar van uit brabant van harte gefeliciteerd met jullie dochter

Allemaal bedankt voor de reacties! We genieten nog steeds van ons wondertje:cool:

Vorige week zaterdag had m'n vriendin boodschappen gedaan met de Mondeo, en op de terugweg hoorde ze ineens een raar geluid bij de ophanging wegkomen...

Bleek de veer linksvoor gebroken(n) Is een kwaaltje van de Mondeo's, dus wist al wel dat het er een keer aan zat te komen...

De Mondeo de schuur in, en begonnen met t loshalen... De veer was bovenin gebroken, en klemde niet meer in het taatslager bovenin....

Dus na wat gezweet het ding er uiteindelijk tussenuit gekregen.....

20150408_213409.jpg

Een paar bouten zaten echt muurvast, en zoals met elke moderne auto natuurlijk geen ruimte om fatsoenlijk wat los te halen....

Dan opzoek naar veren, zijn er in allerlei prijsklasses, van €25,- tot €117,- per stuk:eek: Ben er maar ergens tussenin gaan zitten. Dan komen de taatslagers er nog bij, dus al met al tikt dat ook weer flink aan...

Afgelopen zaterdag wilde ik alles weer in elkaar zetten, maar de veer moest behoorlijk op spanning voordat ik alles weer op de veerpoot kon monteren. En voelde niet goed, en was er behoorlijk klaar mee ondertussen...

Dus de hele pruttel maar ff weggebracht, en maandagavond zitten de nieuwe veren om de veerpoten. Kan ik ze er weer onder martelen....

Kwam er ook achter dat de waterpomppakking wat lekt, denk dat ik dat ook maar uitbesteed. Alles wat ik aan dat ding moet doen, is gewoon een strijd..... En ben er wat dat betreft wel klaar mee(n)

Laat mij maar lekker met de ouwe meuk rondrijden, en daarvan zijn de onderdelen tenminste nog goed betaalbaar vergeleken met de Mondeo....

De Mondeo blijft gewoon;) Verder een fijne auto, moet alleen de werkzaamheden vant ding voorlopig gewoon uitbesteden.... Dan kost het maar een paar centen....

Vorige week nog wat dingetjes aan de TC2 gedaan.

Het voorscherm had nog de verkeerde kleur, dat is nu een stuk beter:) Had 2 knikkerbussen in kleur laten maken, kosten ervan vallen nog wel mee:cool:

20150418_150200.jpg

20150418_153527.jpg

Er zitten nog wel wat oneffenheden in, maar de rest vd auto is ook niet in concoursstaat. Het ging mij erom dat het weer wat beter oogt.

Verder ontbraken de sierstrippen tussen wielranden en achterbumper, deze heb ik er ook weer opgezet. Paar klemmetjes gemaakt dat het weer netjes vastzit.

En nog een laatste verfraaiing:)

20150422_210015.jpg

Verder lekker mee toeren, en op den duur opzoek naar een nieuwe eigenaar....

Afgelopen weekend met een kameraad ook nog de distributieriem van de witte Sierra vervangen, wist niet wanneer die vervangen was, en ik rij ook al ruim een jaar rond met t ding.
Verder kwam ik erachter dat de witte Sierra nog wat lekkage in de kofferbak heeft(n) Kofferbakrubber is goed, denk dat er ergens een paar gaten vd spoiler de lekkage veroorzaken. Dus die gaat er nog een keertje af om te kijken wat eronder zit.....

Over een maand komt de groene Taunus weer tevoorschijn, dan istie 40, dus belastingvrij:) Wil hem voor de tijd verder op orde hebben.
Afgelopen week nog wat onderdeeltjes besteld om de V6 achteras verder klaar te maken, en een nieuw kofferbakrubber is ook onderweg:cool:
Als hij dan weer goed bedrijfszeker is, kan ik rustig met de Granada's beginnen.

Zodan, even een kleine update tussendoor.

Morgen gaat ik de achteras van de TC1 wisselen, heb de achteras klaarliggen.

Gisteravond de Mondeo weggebracht voor reparatie van de waterpomp. Deze lekte, dacht dat het door de afdichtring kwam, maar de pomp zelf was op.

Gelukkig niet zelf mee aan het stoeien geweest, de pomp is van aluminium, en het blok van staal. Dat is na 11 jaar wel goed ingevreten op elkaar.....
Hij heeft gelijk de auto even nagelopen voor de apk, die loopt er met 4 weken uit.
Kwam weinig schokkends tegen, alleen de remmerij achter moet vervangen worden. Voorzijde kan nog, maar wordt ook wat minder. De mondeo heeft de laatste tijd vaak langere tijd stilgestaan, en veel korte stukjes gereden dus dat komt niet als een verrassing.

De remschijven en remblokken achter zijn zelf nog prima te vervangen, dus dat ga ik zelf doen:eek:

Jaja, vandaag is het eindelijk zover:)

Mijn Taunus is 40 geworden vandaag!!!

Heb hem nu 9 jaar in bezit, en heeft al veel meegemaakt:)

Trekhaak eronder, 5bak eronder gehangen, nieuw laagje lak en gelijk een 2.0 motor erin, achteras gewisseld, prijzen gewonnen, nieuwe bumpers etc etc etc

En het verveelt nog steeds niet:)

Taunusdrivert.jpg

Had hem dit jaar geschorst, aangezien ik geen zin had om voor een paar maanden mrb te betalen:)

Helaas kan ik er nog niet mee rijden:cry:

Vorige week heb ik de achteras gewisseld, en ga morgen de boel ontluchten en de handrem nog ff afstellen.

20150514_141807.jpg

20150514_161951.jpg

En toen ook nog een shootje gedaan met z'n jongere broertje:)

20150514_130506.jpg

20150514_130517.jpg

20150514_130556.jpg

Wel leuk om de "evolutie" te zien:cool:

Gefeliciteerd! Grappig, een van mijn BMW's heeft als kenteken DH-40-nogwat, bijna t zelfde als jouw blauwe! Nog een jaar of 3, dan is die ook belastingvrij.

Danku,

De blauwe is van januari '79. Dus idd nog ruim 3 jaar. Dat gaat hij bij mij wss niet meemaken.

Mijn Granada's zijn van '76, dus als die volgend jaar klaar is, komt me dat prima uit:D
Steek de belastingcenten liever in de auto zelf, en aan brandstofo_O

Inderdaad, volslagen belachelijk! Een beetje wegenbelasting moeten betalen omdat je op de weg rijdt... Schande!

Mooi plaatje hierboven met die Tauni. (y)

Haha, een beetje belasting betalen is opzich niet erg, moet iedereen.

Ik betaal voor de witte Sierra de volle pond aan mrb. Vind ik al mooi genoeg.

De blauwe Taunus heb ik in de kwartaalregeling, maar met het brandstofverbruik van 1:8, betaal ik op zo'n manier ook al genoeg belasting.

Voor de groene had ik in gedachten dat ik hem voor dit jaar schors, kost me 2 tientjes, en hou ik de rest "in de pocket". Die centen heb ik uitgegeven aan de remmerij vd achteras, en nog wat ander grut.

Als ik uiteindelijk het lijstje aan evt belastingbetalers opsom:

- Sierra volle mep
- TC2 kwartaalregeling
- TC1 kwartaalregeling
En evt volgend jaar de Granada ook nog in de kwartaalregeling.

Tis allemaal €100,- , of meer, per kwartaal, dus tel maar uit. Geef het geld liever uit aan de auto zelf, of aan de benzine :)

Ja maar ja, niemand verplicht je natuurlijk om vijf auto's te bezitten. :D
Persoonlijk heb ik veel meer moeite met de verzekering. Natuurlijk vind ik het goed dat zoiets verplicht is, maar daar krijg ik helemaal niets voor terug en het geld wordt enkel gebruikt om te investeren en zelf rijker te worden. Met belasting draag je tenminste nog iets bij aan de maatschappij.
Leuk is het geen van beide, ik erken het volledig.

Elco zei:
Met belasting draag je tenminste nog iets bij aan de maatschappij.

Aan falende ICT-projecten en een Fyra. Nee, dank je. Doe mij maar een verzekering.

Zelfs dat draagt bij aan de maatschappij. Kijk naar wat een ramp als Enschede heeft bijgedragen aan de toekomst.

Komend weekend is er wederom de FordFreaks meeting!

11262499_700681516721528_2880074935541910039_n.jpg

Dus de voorbereidingen om een deel van mijn wagenpark er neer te zetten zijn alweer begonnen!

Vandaag de caravan weer opgehaald, vrijdag ben ik een dagje vrij, dus kan ik de auto's ff schoonmaken en er later op de dag het spul alvast neerzetten:D

Hopelijk kan ik dan de TC2 en/of de mk1 Sierra 1.6 er nog slijten aan een liefhebber. Heb ik weer wat ruimte, en geld om in de Granada te steken.

Het wil vrij mooi weer worden, dus hopelijk worden de voorspellingen werkelijkheid!

Iedereen die tijd/zin heeft, kom gerust een kijkje nemen!

Zodan, we zijn weer thuis.

Een supermooi weekend gehad, met supermooi weer! Ik zie eruit als een zongedroogde tomaat :eek:o_O

Vrijdagmiddag de caravan en 3 auto's neergezet. Onze Fordvrienden uit Engeland en België waren al gearriveerd. Ook van een Duits forum waren er al een paar met hun Granada's aangekomen.

Zaterdagochtend moest ik nog werken, dus zaterdagmiddag als de wiedeweerga weer naar de FordFreaks, met auto nummer 4:)

De Granada's zijn thuisgebleven, opzich niet erg, want er stonden er genoego_O

Uit alle windstreken kwamen de liefhebbers deze kant opan, en ook leuk om het verhaal achter hun auto te horen!
Elk jaar zijn er naast de "vaste klanten" toch steeds weer andere mensen die op de meeting komen, dus elk jaar weer leuk!

Heb nog wat onderdeeltjes verkocht, en wat andere zaken weergekocht.
Helaas nog geen auto verkocht, wel had een kennis van me, tevens de eerste Nederlandse eigenaar van mijn TC1, mogelijk wat interesse in de TC2.
Misschien komen we tot een deal, misschien niet!

Nja, genoeg geouwehoer, foto's!

DSC_2869_zps8wfuytj4.jpg

DSC_2868_zpsbb6jzhd3.jpg

DSC_2883_zpsk3ylpdy4.jpg

DSC_2870_zpsuzlqcleb.jpg

DSC_2874_zpswt22idsx.jpg

DSC_2875_zpshlo0xthf.jpg

DSC_2885_zpsa2b2xuhw.jpg

DSC_2889_zpshsnuh2pb.jpg

DSC_2882_zpsmos0aq03.jpg

Special Effects!
11377285_10205396812014602_1361397603781686903_n_zpsgycerax2.jpg

20150607_125720_zpsqu5hytkr.jpg

Kameraad van me is Fordloos, dus die had mijn TC2 geleend, en daar de caravan van z'n zusje achter geknoopt:D

20150607_135435_zpsecdbnp30.jpg

Al met al een supermooi weekend gehad, supermooi weer, en de nieuwe locatie is goed bevallen!

Ondanks dat er een mooie opkomst was, miste ik toch zeker nog een tig aantal Fordjes die hier in de buurt ook rondrijden. Hopelijk komen die volgend jaar weer!

Misschien over een paar maanden naar Zonhoven (België), maar dat moeten we tzt maar ff bekijken!

De standaard Fordjes met originele wielen of doppen, zijn mijn favoriet. Kwam vanmiddag een Capri tegen, 1e generatie in een adembenemende groenmetallic kleur in Leersum met geweldige wieldoppen eronder. Kwam deze ook van deze meeting vandaan toevallig?

Die is niet bij ons geweest, de Capri club had dit weekend in Beekbergen ook wat georganiseerd.

Standaard oldies zijn er ook zat, vooral hier in de buurt, dus wat anders is niet verkeerd;)

Kreeg nog een aanbod voor een '77er Granada mk1 combi..... Orgineel, onverprutst, wat roestplekjes, maar geen rotte boot. Nieuw voorschermpje erop, nieuwe laklaag en dan heb je een pracht van een auto....

Maar verstand won het momenteel van de rest:eek::T

Deze week weer wat totaal onverwachts gebeurdo_O

Ik heb een '83er Sierra XR4I gekochto_O:eek:

De auto is van 20-5-1983, en is de eerste 3 jaar van Ford A'dam geweest.

Daarna, in '86, is de auto verkocht, en van die man heb ik de auto gekocht:eek:

Daarom zit er een '86er kenteken op, en op de site vd RDW kun je dat ook zien:cool:

Zag hem voorbijkomen, weinig info, weinig goede foto's en de opmerking dat er werk aan zit...

Toch maar contact opgenomen, en uiteindelijk heb ik hem opgebeld, aangezien ik weinig vd foto's opaan kan...

Ik heb werkelijk nog steeds geen idee wat ik aan zal treffen, ik heb ondertussen wat foto's ontvangen.

unnamed_zpsvcrozjgx.jpg

20150605_134222_zpss5s3doml.jpg

20150605_134300_zpswkrkebfo.jpg

image_zpscthoffgv.jpg

Heb een half uur met de eigenaar aant kuierdraad gehangen, en zijn tot een deal gekomen.

De eigenaar kan sinds 2007 weinig meer wegens een medische misser:( en doet nu met pijn in zijn hart de auto weg....

Op de foto's kun je wel zien dat er werk zit bij de wielkastranden (en geen idee wat eronder vandaankomt.
Verder rondom het dakraam zit er rotterij. Verder LIJKT het wel mee te vallen. Zit ook nog eea aan onderdelen bij.

Heb nog geen idee wat ik ermee ga doen, als de kas te slecht blijkt, gaat hij voor onderdelen, anders rij ik er nog ff mee, en zie ik wel.

Komende paar weken nog geen tijd hem op te halen, dus we wachten nog rustig af:)

Haha wat goed :D (y) Mooie geschiedenis, jammer dat er geen kenteken van 83 op zit.

Als ik het goed zie, heb jij geen XR4-aanduiding in het achterste zijraam. En dan ben ik heel benieuwd naar jouw stuurwiel en pookknop.

Mocht die voor onderdelen gaan ... ;)

Tis idd een bijzondere geschiedenis...

Naamloos_zpsmpenktkm.jpg

Mocht hij voor onderdelen gaan, hoor je het Wouter(y)

Ken er nog meer met een XR4I, dus dat ist probleem nieto_O

Zal wel een kanon op wielen zijn:D

Volgens de eigenaar istie technisch goed. Ben benieuwd. Carrosserie heeft aandacht nodig maar ben benieuwd naar de staat ervan...
Heb de eigenaar een aardige poos gesproken en geloof hem wel op zijn woord, hij wil er iig niet slecht voor zijn. Hij wil dat de auto goed terecht komt, en anders iig de onderdelen. Als ik de foto's zo bekijk kan de staat nog wel meevallen. ..

Ga hem zowiezo rijdend ophalen, denk met m'n eigen Sierra. Zal de eigenaar wel waarderen denk ik.

Had dit jaar idd geen prijs bij de FordFreaks.

Maar dat hoeft ook niet. De kwaliteit wordt steeds beter. De maandag voor het forum was iemand nog begonnen zijn Granada weer wat te fatsoeneren.
Had het skaidak eraf gepeuterd, en de auto nog ff snel overgespoten:D Die kreeg een prijs voor "het snelst een auto fatsoeneren voor de Fordfreaks" :D

Was eigenlijk ook niet de bedoeling om de XR4I te kopen, maar voor de prijs kon ik het niet laten. Heb nu 6 auto's, en dat is eigenlijk al teveel.....

Eerst maar eens zien wat het allemaal is....

Marco, welkom bij de XR4i club ;) :D Gefeliciteerd met de aankoop!

Er zit zo te zien wel wat rottigheid aan, maar met jouw las-skills zal dat vast wel goedkomen.
Als je hem klaar gaat maken en je bent nog wat onderdelen nodig, stuur even een PB'tje. Gangbare dingen heb ik niet zoveel liggen, maar exotisch spul wel.

Haha, bedankt!

Zoals gezegd, was niet de planning, en heb eigenlijk teveel auto's. Dus moet eigenlijk snel wat auto's zien te verkopen... Wil deze eigenlijk (nog) niet op zo'n korte termijn kwijt:p

Vanmiddag met mijn broer en mijn witte Sierra naar Amsterdam gereden om de XR4I op te halen.

De eigenaar had me gevraagd een goede accu mee te nemen, want hij wist niet of de XR4I nog wilde starten.

Dit bleek niet het geval, en de eigenaar had nog graag de XR4I door de wasmachine gehaald en nog wat benzine in de tank gedaan. Dit getuigt toch wel van netjes wat verkopen(y)

Eenmaal aangekomen, de XR4I wat bekeken, accu erop, en hij liep gelijk:LOL:

Het is geen nieuwe, zie in Amsterdam je auto maar parkeerschadevrij te houden:cry: Dus linksvoor mist de kunststof wielkap, en de bijrijdersdeur heeft een deuk:(

Mijn o zo gevreesde beeld van een rotte bak, afgaande op de foto's kon ik snel vergeten. De body verkeert in eerste instantie nog in goede staat!
Linksachter een klein plekje, rechtsachter iets groter plekje. Ook het voorscherm rechtsvoor heeft wat rottigheid, en het binnenscherm linksvoor is al eens wat aan gelast.

Heb hem mee naar huis gereden, en het rijdt echt magnifiek! Wat een power:D Merkte alleen dat er ergens wat onbalans zit, óf de banden moeten gebalanceerd worden, of een velg is krom oid. Verder rijdt het super, genoeg power, schakelt goed, geen speling in de aandrijflijn en remt ook goed.

20150621_211157_zps1vxonxwv.jpg

20150621_211836_zpsitgmiu3a.jpg

Rechtsachter:

Rechtsvoor:
20150621_211214_zpspfujf7ph.jpg

Morgenavond maar eens wassen, en de reserve onderdelen maar eens inventariseren! Heb de set orginele XR4I velgen er ook bij, en nog een set winterbanden.
Zal morgen eens kijken wat voor velgen er nu onder zitten;)

Als je de kappen eraf haalt ga je meestal nog wel wat tegenkomen.
Er zijn bij reparaties vaak alu popnagels gebruikt om ze terug te zetten en dan gaat de boel roesten.

Toen bij mijn exemplaar de kappen eraf zijn gehaald, zijn er weer kunststof popnagels met alu kern teruggezet. Alleen zo hou je de roest in het gareel.

De V6 heeft inderdaad heerlijk veel power en een fantastisch geluid. Een Ashley of Sportex uitlaat is een absolute must!!

Vandaag had ik van een cursus een praktijkdag met aansluitend een examen in Ede.

Dus met m'n Sierra die kant opan. Mooi op tijd weg, mede ivm de files e.d.

Op de A12 stond wat file, dus langzaam tot stilstaand verkeer.
Tijdens files hou ik altijd in de gaten wat er achter me zit, mocht iemand niet opletten, en ik kan nog ergens heen, scheelt dat weer schade.

Maar helaas..... Ik stond op de linkerbaan weer stil, en de jongedame in een japans konijnenhok was bezig met de radio oid....
En ik kon echt geen kant op(n)

Zag het aankomen, dus had de voet al van de rem, knal, en de jongedame was ineens weer bij de les....

De vluchtstrook op, en heb ik even duidelijk mijn ongenoegen geuit, mede omdat ze gewoon niet op het verkeer letteo_O
Mevrouw was natuurlijk flink geschrokken, en al snel leek de schade wel wat mee te vallen, dus ik was ook weer snel rustig, tis gebeurd en hellig blijven heeft ook niemand wat aan.

20150622_084549.jpg

20150622_165830.jpg

20150622_165843.jpg

20150622_170021.jpg

Heb iig de kentekenplaat in de achterbumper staano_O

Er zit een Ghia bumper, en Ghia achterlichten in. Spul begint schaars te worden, maar heb wss al wel wat geregeld:cool:

Morgen maar eens naar de verzekering, mag die het verder uitvechten..... Laat me iig niet afschepen....

Taunusdriver. zei:
Haha, bedankt!

Zoals gezegd, was niet de planning, en heb eigenlijk teveel auto's. Dus moet eigenlijk snel wat auto's zien te verkopen... Wil deze eigenlijk (nog) niet op zo'n korte termijn kwijt:p

Vanmiddag met mijn broer en mijn witte Sierra naar Amsterdam gereden om de XR4I op te halen.

De eigenaar had me gevraagd een goede accu mee te nemen, want hij wist niet of de XR4I nog wilde starten.

Dit bleek niet het geval, en de eigenaar had nog graag de XR4I door de wasmachine gehaald en nog wat benzine in de tank gedaan. Dit getuigt toch wel van netjes wat verkopen(y)

Eenmaal aangekomen, de XR4I wat bekeken, accu erop, en hij liep gelijk:LOL:

Het is geen nieuwe, zie in Amsterdam je auto maar parkeerschadevrij te houden:cry: Dus linksvoor mist de kunststof wielkap, en de bijrijdersdeur heeft een deuk:(

Mijn o zo gevreesde beeld van een rotte bak, afgaande op de foto's kon ik snel vergeten. De body verkeert in eerste instantie nog in goede staat!
Linksachter een klein plekje, rechtsachter iets groter plekje. Ook het voorscherm rechtsvoor heeft wat rottigheid, en het binnenscherm linksvoor is al eens wat aan gelast.

Heb hem mee naar huis gereden, en het rijdt echt magnifiek! Wat een power:D Merkte alleen dat er ergens wat onbalans zit, óf de banden moeten gebalanceerd worden, of een velg is krom oid. Verder rijdt het super, genoeg power, schakelt goed, geen speling in de aandrijflijn en remt ook goed.

20150621_211836_zpsitgmiu3a.jpg

Rechtsachter:

Rechtsvoor:g
20150621_211214_zpspfujf7ph.jpg

Morgenavond maar eens wassen, en de reserve onderdelen maar eens inventariseren! Heb de set orginele XR4I velgen er ook bij, en nog een set winterbanden.
Zal morgen eens kijken wat voor velgen er nu onder zitten;)

Mocht je er andere onder zetten en deze zijn 17", laat het dan even weten, misschien is het wel wat voor m'n RS2000.

Zo hé wat weer een veranderingen hier, idd jammer van de schade maar misschien kan je hier nog wat aan verdienen!
Toffe bak je "nieuwe" witte sierra.(y)
Laat de zomer maar komen!

Tis idd jammer, maar komt vast wel goed... Morgen of overmorgen ff een schade indicatie laten maken, en dan kan het papier naar de rechtsbijstand...

@ FordFreakk:
De velgen zijn 16 duims, en hou ze denk ik nog zelf. 1 velg achter is zo krom als een hoepel, viel me met ophalen al wel op, ze hebben wel eens een stoepje gepakt....
Heb nu de XR4I velgen eronder, is iig beter voor de aandrijflijn:D

Begint me steeds meer te jeuken de XR4I voorlopig niet weg te doen, en hem aldoende weer wat verder op te lappen:rolleyes::rolleyes:

Tis idd jammer, maar het had erger gekund....

De onbalans kwam idd bij de velgen weg. De velgen zijn verder nog wel netjes, dus ff afwegen of ze het richten nog wel of niet waard zijn.

Het dakraam vd XR4I zat ook vast, deze heb ik gisteravond weer gangbaar gemaakt.

Het rubber van het dakraam is vergaan, en het frame is wat verrot. Het plaatwerk zelf ziet er bij het dakraam ook nog wel netjes uit, wat vliegroest, maar meer niet:D

Nu heb ik van een mk2 Sierra nog wel een knap dakraam liggen, maar is niet bruin getint. Dus heb wat lijntjes uitgegooid in het Banger/rodeo wereldje, en heb al wat aanboden gehad, maar die moeten natuurlijk eerst de schuur of zolder overhoop halen:eek:

Effe afwachten dus!

Morgenmiddag ga ik ff langs een schadebedrijf met de Le Mans, ben benieuwd wat voor bedrag het ongeveer zal zijn. Ghia bumpers zijn schaars, en op internet worden ze verkocht voor €150,- á €200,- per stuk verkochto_O
Dan nog spuitwerk, en het herstellen van het achterpaneel....

We gaan het meemaken....

Zodan, weer eens een updateje.

Opzich weinig gedaan de laatste tijd, maar toch wat dingetjes terecht geknooid.

De XR4I heb ik ff snel gepoetst, daar knapte hij al mooi van op!

20150709_205733_zpslnkv7sco.jpg

20150709_205006_zps280l9zya.jpg

Verder nog een vracht aan rekeningen en bonnen tegengekomen, die zaten verstopt in het vakje in de hoedenplank:eek:

20150711_131443_zpsg1tfoust.jpg

Moet dat nog ff doorspitten wat het allemaal is.

Verder nog een fotoshootje van de 3 Sierra's op een rij:)

20150711_143809_zpsw63ohtxa.jpg

20150711_143731_zpsdgjfooda.jpg

20150711_143717_zpsdt2zzhup.jpg

20150711_143700_zpshptsa0w0.jpg

20150711_143626_zpse6ltuqcu.jpg

Bij de laatste foto goed zichtbaar dat ondanks dezelfde basis, dat er 3 verschillende voorbumpers zijn, en allemaal een eigen look geven.

Ook nog een rondje Brabant gedaan met de XR4I, om wat onderdelen op te halen, en weg te brengen.

20150712_140759_zpsj2jy1pj5.jpg

20150712_140813_zpsjivvydxr.jpg

Verder is de schade expert vandaag wezen kijken bij de Le Mans, en de schade wordt geschat op ruim €1100,-
De voorbumper en grille van de Le Mans zijn ook niet zo mooi meer, deze worden in overleg met de schadehersteller ook meegespoten (op eigen kosten uiteraard). Daar knapt hij wel van op als hij weer klaar is!

Mooi dat de Le Mans weer fris wordt! Wel heel gaaf dat je een pak geschiedenis hebt bij de XR4i! En onk, dus eigenlijk is dat een pareltje in de dop. Ik zou het wel weten als ik m had....

Terug
Bovenaan