Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nico94 zei:(...) Ze moeten een apparaat inbouwen dat motorgeluiden nadoet. Dan klinkt hij misschien nog ergens naar.
Shady zei:Yellow Cab zei:Shady zei:Klopt, maar mag duidelijk zijn dat met deze carosserievormen/model onder de sedans valt.
Oh, dus jij víndt het een sedan. Volgens mij is dit wel degelijk een hatchback, omdat de hele achterklep omhoog scharniert, en niet alleen de kofferbakklep.
Lijkt mij dit soort auto's onder de sedans vallen. En niet alleen ik vind het zo.
Meningen verschillen!
Nico94 zei:@Hotdog:
Ik hoop het niet. Ze moeten een apparaat inbouwen dat motorgeluiden nadoet. Dan klinkt hij misschien nog ergens naar.
A3-White zei:Er is weer wat meer bekend:
https://www.teslamotors.com/models/options
Minimaal dus $ 57.400 en met opties snel naar de $ 100.000.--
Moderator
Bentley Arnage zei:Ik heb geen zin om alles door te lezen, maar iemand hier kan me vast wel vertellen of zo'n Tesla nou ook een range extender heeft.![]()
Wouter82 zei:Bentley Arnage zei:Ik heb geen zin om alles door te lezen, maar iemand hier kan me vast wel vertellen of zo'n Tesla nou ook een range extender heeft.![]()
Nee, is 100% elektrisch![]()
Enzo Ferrari zei:De handgrepen zijn geïntegreerd in het portier, echter met een lichte aanraking komen deze naar buiten en kun je het portier openen.
Moderator
knoted zei:Enzo Ferrari zei:De handgrepen zijn geïntegreerd in het portier, echter met een lichte aanraking komen deze naar buiten en kun je het portier openen.
+1 voor 'flush' handgrepen !Het kan dus wel.
hoeft niet persé electronisch systeem te zijn. Misschien gewoon kwestie van even licht indrukken en dan komt ie eruit, net zoals een klepje van bijvoorbeeld zo'n klassieke discman.Wouter82 zei:knoted zei:Enzo Ferrari zei:De handgrepen zijn geïntegreerd in het portier, echter met een lichte aanraking komen deze naar buiten en kun je het portier openen.
+1 voor 'flush' handgrepen !Het kan dus wel.
Waarom is dat zo positief? Allemaal extra en overbodige electronica die het wel moet doen op cruciale momenten (bv. na een crash). En hoe lang blijft het goed gaan in de winter?
Wouter82 zei:Waarom is dat zo positief? Allemaal extra en overbodige electronica die het wel moet doen op cruciale momenten (bv. na een crash). En hoe lang blijft het goed gaan in de winter?
Moderator
Enzo Ferrari zei:Wouter82 zei:Waarom is dat zo positief? Allemaal extra en overbodige electronica die het wel moet doen op cruciale momenten (bv. na een crash). En hoe lang blijft het goed gaan in de winter?
Stel de vraag ook eens andersom. Waarom direct zo negatief? Wees in staat dit soort details te negeren om zo het algemene beeld van de auto niet uit het oog te verliezen. Tesla kennende zijn dit soort dingen echt wel grondig getest, ook bij extreem koude temperaturen.
Moderator
CO2 (Goed Voor Bomen) zei:??? Dat onderste dashboard is heel anders dan de voorgaande die wel allemaal dezelfde vorm hadden !