Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
funf zei:Ik zoek nog naar een passende therapie.
De 530i bevalt natuurlijk nog prima, fijne wagen. Maar ik neig bij een volgende nu wel naar een iets sportievere auto. Ik schreef het al eerder, maar zo'n M340i lijkt me wel wat. ik ga er binnenkort eens mee rijden.
R107 zei:Het interieur onderscheidt zich o.a. door nappa bekleding, een ander stuur, stoelverstelling in de deuren en mat essen decorlijsten ipv aluminium:
![]()
He he, het licht gezienGullwing zei:Fraaie auto r107, mathout vind ik momenteel erg fraai. Dat zwart glimmende plastic dat ze pianolak noemen heb ik nooit begrepen. Vingerafdrukken, en zon reflecties a gogo.
Van de week nog even met een nieuwe X6 gereden, zwart, zwart en zwarte wielen, heerlijk fout, maar toch niet mijn ding. Nieuwe X5 vind ik ook niet mooi, en dan zwervend door de BMW dealer moet ik tot de conclusie komen dat eigenlijk geen enkel model BMW me op t moment echt wat doet.
R107 zei:Ik vond de 3 Touring mooi, en ook de Z4. De 5-Serie is een nette auto maar er mist iets, hopelijk brengt de aanstaande facelift daar verandering in. De X7 is buiten alle proporties, heeft niets met een mooie auto te maken. De X1 en X3 zijn te klein en truttig voor een SUV, de X5 ziet er wel goed uit. De 1-Serie vind ik niks, en de 7-Serie is mooi aan alle kanten bahalve de totaal verprutste voorkant.
uwbuurman zei:Dat is een lekker sleurapparaat! Die heeft mijn buurman ook. Mooi geluid en wat een power in dat ding.
smarter zei:Zo te lezen een heel fijn samengestelde Benz en meteen een slimme move, die E350. Gefeliciteerd, R107!![]()
Joe met trema l D met punt zei:X3 ook niet Gullwing?
R107 zei:De X3 de mooiste BMW? Sowieso vind ik SUV’s nooit tegen een sedan of station op kunnen. Deze week nog in de nieuwe GLE gezeten en in de nieuwe X5, maar eigenlijk vind ik het beide niks. Je zit er raar in, als in een bestelbus, die hoge ramen.... nee, voor mij geen SUV.
michel1975 zei:He he, het licht gezienNu nog een Tabbert en je bent net een mens
![]()
Gullwing zei:idd, dat bruin vind ik heel erg 2006. Die "carbon" interieurlijsten vind ik ook verschrikkelijk.
M-pakket vind ik over the top, net als die te grote wielen
Oh, en een station vind ik niet mooi.
dus![]()
500e zei:Co2, Co2, alles op Co2. Roept daar iemand stikstof? ALLES OP STIKSTOF! Stikstof is de hype. Wie had het ook alweer over Co2? What's Next?
Het is totaal ridicuul dat de bijtelling op EV omhoog gaat en schonere auto's duurder worden. Zwalkend beleid. Teveel versplinterde partijen en teveel compromissen in Den Haag. Meng dat gegeven met 'luisteren naar de verkeerde clubjes' en voila: het Nederlandse beleid.
BMW M3 CSL zei:
Dagdromer zei:Het allermoeilijkste is inmiddels wel dat ik (en ik beschouw mezelf als een redelijk weldenkend mens) niet meer weet wat nu de waarheid is. Je bent voor of tegen, en zo wordt ook stelling genomen. Maar wat is nou de waarheid, welke politicus of wetenschapper spreekt nu de waarheid? Ik weet af en toe niet wie ik moet geloven.
smarter zei:Voor mij deze maand tijd voor Teutoons hoogverraad: Exit online salesfunctie en ook de 2006 BMW E60 verkocht. Hallo Audi showroom en nieuwe A4 van de zaak:
![]()
W212 zei:Dagdromer zei:Het allermoeilijkste is inmiddels wel dat ik (en ik beschouw mezelf als een redelijk weldenkend mens) niet meer weet wat nu de waarheid is. Je bent voor of tegen, en zo wordt ook stelling genomen. Maar wat is nou de waarheid, welke politicus of wetenschapper spreekt nu de waarheid? Ik weet af en toe niet wie ik moet geloven.
Vond overigens de klimaatstakers wel het toppunt. Daar zag ik wat beelden van, et gros heeft echt geen idee wat ze daar doen. En de volgende dag gaan ze bij wijze van spreken staken voor meer geld voor et onderwijs en de zorg. Maar we moeten ook even stoppen met landbouw, verkeer en industrie. Hoe we dat dan allemaal gaan betalen, dat is even niet het probleem van Greta c.s.
R107 zei:Wat is er toch in hemelsnaam aan de hand in Nederland. Ik krijg steeds meer het idee dat ik in een gesticht woon vol mensen met waanideeën. Voor de duidelijkheid. Ik vind het ook belachelijk dat een komkommer verpakt wordt in plastic, maar ik begrijp dan weer niet dat ik 15 cent moet betalen voor een plastic tasje, terwijl alle boodschappen verpakt zijn in plastic.
Zo sta ik er dus ook in. Als je niet voor bent ben je tegen. Ik weet niet meer wie of wat ik moet geloven maar wat ik wel geloof is dat we compleet doorgeschoten zijn.DagDromer zei:Link naar Artikel van Die Welt over invloed van DUH
Het meest verbazingwekkende is nog vaak dat het ongenoegen van een (zeer kleine) minderheid leidt tot veranderingen in uitvoerend beleid. Bovenstaand een (in mijn ogen tekenend verhaal) een lobby club van 100 personen is in staat meer invloed op het beleid uit te oefenen dan meer dan 60 Miljoen kiesgerechtigden... Waanzin. En dit gebeurt ook in Nederland met de CO2 of zwarte piet of wat dan ook.
En het vreemde is dat het wel lijkt of de realiteit of oplossing zelf niet meer belangrijk is, maar vooral zo hard mogelijk jouw mening verkondigen zonder oplossingen. Zie bijvoorbeeld dat wichtje, Gretha... man, man, man - luidkeels roepen dat 'wij' ons moeten schamen en dat 'wij' eigenhandig verantwoordelijk zijn voor al het nare wat 'haar' overkomt. Nog nat achter de oren maar wel mensen de maat denken te moeten meten die werken voor hun brood, en door elke keer opnieuw een balans te zoeken tussen regelgeving en dromen proberen het beste ervan te maken. Als één van mijn dochters op een dergelijke toon denkt te moeten praten tegen mij of mijn vrouw dan zijn de rapen gaar.
Het allermoeilijkste is inmiddels wel dat ik (en ik beschouw mezelf als een redelijk weldenkend mens) niet meer weet wat nu de waarheid is. Je bent voor of tegen, en zo wordt ook stelling genomen. Maar wat is nou de waarheid, welke politicus of wetenschapper spreekt nu de waarheid? Ik weet af en toe niet wie ik moet geloven.