Teutonia LXV :Geschwindigkeit

Ik zoek nog naar een passende therapie.:D

De 530i bevalt natuurlijk nog prima, fijne wagen. Maar ik neig bij een volgende nu wel naar een iets sportievere auto. Ik schreef het al eerder, maar zo'n M340i lijkt me wel wat. ik ga er binnenkort eens mee rijden.

Gaaf funf!

Ik heb gisteren een auto gekocht voor dagelijks gebruik. Geen Teutoon, dus ik zal maar 1 plaatje posten. ;)

h2pExor.jpg

@ Bofkont: Tnnx(y)
Wat foto’s betreft nogmaals, die zijn niet veel aners dan die van mijn huidige auto. Ik ben straks ook benieuwd hoeveel mensen zien dat ik een andere auto heb :)

Het interieur onderscheidt zich o.a. door nappa bekleding, een ander stuur, stoelverstelling in de deuren en mat essen decorlijsten ipv aluminium:

zYMKApI.jpg

En van buiten 20” wielen ipv 19”, en er komt nog een bescheiden E43- spoilertje op de kofferklep :cool:

DAqSPl1.jpg

funf zei:
Ik zoek nog naar een passende therapie.:D

De 530i bevalt natuurlijk nog prima, fijne wagen. Maar ik neig bij een volgende nu wel naar een iets sportievere auto. Ik schreef het al eerder, maar zo'n M340i lijkt me wel wat. ik ga er binnenkort eens mee rijden.

:)
De nieuwe 3 Touring is echt prachtig, en ook een stuk ruimer geworden van binnen (ik heb er van de week even in gezeten, natuurlijk ook nog even verder gekeken voordat ik koos voor de E350) en met een mooi interieur. Eigenlijk vind ik de 3 momenteel mooier dan de 5, en zoveel kleiner is hij niet.

Gefeliciteerd Joël ! Ik zie dat je hier in het dorp geslaagd bent... :)

Gefeliciteerd R107! Klinkt erg goed! Met name Burmester Audio (geen Burmeister) lijkt me fijn. Interieur ziet er ook wel weer een stukje fraaier uit met de inleg, bekleding en het nieuwe stuurwiel.

Welke velgen zitten er onder?

De spoiler zou ik nou net achterwege laten. Juist de afronding in de kont van de E vind ik prachtig.

Gefeliciteerd Joël! Het is geen teutoon, maar vast een leuke wagen. Veel plezier ermee!

R107 zei:
Het interieur onderscheidt zich o.a. door nappa bekleding, een ander stuur, stoelverstelling in de deuren en mat essen decorlijsten ipv aluminium:
zYMKApI.jpg

Dat matte hout is wel fraai hoor. Veel beter dan dat hoogglans spul.(y)

De velgen (20" AMG) staan op de foto op de vorige pagina. Wat mij betreft de mooiste wielen voor de E-Klasse (en S-Klasse).
En de spoiler, tja ik vind het juist de belijning van de achterkant iets meer benadrukken. De E43 heeft hem standaard (en de E63 heeft een grotere versie) en daarbij vind ik het op een mooie manier accentueren, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
De auto is natuurlijk met AMG-pakket, Night-pakket en door de wielen behoorlijk sportief uitgevoerd en kan het daardoor goed hebben. Bij een Elegance-versie met klassieke grill zou ik het spoilertje ook achterwege laten.

Ik zag gisteren een Hyacintrode W213 in Elegance uitvoering rijden. Dat is eigenlijk ook wel heel chique hoor! Jammer dat je ze weinig ziet rijden.

Is idd een mooie kleur.
Leuke kleurtjes doen het altijd wel goed op een Benz, en vooral als deze al wat op leeftijd is.

Dat is een lekker sleurapparaat! Die heeft mijn buurman ook. Mooi geluid en wat een power in dat ding. Maar van heel andere orde dan een 5serie, op comfortvlak. Als je uit die 530i stapt is het niet "een iets sportievere auto" maar meer een wereld van verschil. Maar dat ervaar je zelf bij de proefrit hahaha. En eerlijk is eerlijk, ik hou ervan, beetje strakker geveerd en meer gevoel ipv meer comfort.

Zo wordt er niets gepost en zo is er weer een bladzijde vol. Joel had ik al gefeliciteerd maar r107 nog niet. Mooie upgrade en dat matte hout is echt prachtig. Fijn om tegen aan te kijken op een lange rit. Ik heb voornamelijk het leren dashboard en een groot stuk glimmend hout.

Fraaie auto r107, mathout vind ik momenteel erg fraai. Dat zwart glimmende plastic dat ze pianolak noemen heb ik nooit begrepen. Vingerafdrukken, en zon reflecties a gogo.

Van de week nog even met een nieuwe X6 gereden, zwart, zwart en zwarte wielen, heerlijk fout, maar toch niet mijn ding. Nieuwe X5 vind ik ook niet mooi, en dan zwervend door de BMW dealer moet ik tot de conclusie komen dat eigenlijk geen enkel model BMW me op t moment echt wat doet.

Zo te lezen een heel fijn samengestelde Benz en meteen een slimme move, die E350. Gefeliciteerd, R107! (y)

Ik vond de 3 Touring mooi, en ook de Z4. De 5-Serie is een nette auto maar er mist iets, hopelijk brengt de aanstaande facelift daar verandering in. De X7 is buiten alle proporties, heeft niets met een mooie auto te maken. De X1 en X3 zijn te klein en truttig voor een SUV, de X5 ziet er wel goed uit. De 1-Serie vind ik niks, en de 7-Serie is mooi aan alle kanten bahalve de totaal verprutste voorkant.

Gullwing zei:
Fraaie auto r107, mathout vind ik momenteel erg fraai. Dat zwart glimmende plastic dat ze pianolak noemen heb ik nooit begrepen. Vingerafdrukken, en zon reflecties a gogo.

Van de week nog even met een nieuwe X6 gereden, zwart, zwart en zwarte wielen, heerlijk fout, maar toch niet mijn ding. Nieuwe X5 vind ik ook niet mooi, en dan zwervend door de BMW dealer moet ik tot de conclusie komen dat eigenlijk geen enkel model BMW me op t moment echt wat doet.
He he, het licht gezien:) Nu nog een Tabbert en je bent net een mens:)

R107 zei:
Ik vond de 3 Touring mooi, en ook de Z4. De 5-Serie is een nette auto maar er mist iets, hopelijk brengt de aanstaande facelift daar verandering in. De X7 is buiten alle proporties, heeft niets met een mooie auto te maken. De X1 en X3 zijn te klein en truttig voor een SUV, de X5 ziet er wel goed uit. De 1-Serie vind ik niks, en de 7-Serie is mooi aan alle kanten bahalve de totaal verprutste voorkant.

Ik vind de X3 juist een behoorlijk grote auto. Eerste keer dat ik hem zag dacht ik met een X5 te doen te hebben. En om eerlijk te zijn vind ik dat toch de fraaiste BMW van dit moment. 1-serie ga ik het niet over hebben, 3-serie heeft een M-pakket nodig. 5-serie vind ik ook wel fraai. Z4 vind ik niet mooi, echt een tegenvaller.

De X3 de mooiste BMW? Sowieso vind ik SUV’s nooit tegen een sedan of station op kunnen. Deze week nog in de nieuwe GLE gezeten en in de nieuwe X5, maar eigenlijk vind ik het beide niks. Je zit er raar in, als in een bestelbus, die hoge ramen.... nee, voor mij geen SUV.

uwbuurman zei:
Dat is een lekker sleurapparaat! Die heeft mijn buurman ook. Mooi geluid en wat een power in dat ding.

O ja buurman, ook een nieuwe E350 met de 48v elektromotor (zonder plug-in, niet te verwarren met de eerdere E350e PHEV)?
En bevalt ie hem goed? Ik ben eigenlijk wel benieuwd want er zijn nog maar weinig ervaringen of testen te vinden over deze motor. Het enige wat ik tot nu toe kon vinden is een test van de E350 uit Italië en één uit Maleisië, en één van de CLS350 door Autobild (die allen wel heel positief waren over de motor en het geluid). Ook staan er wat (vooral positieve) berichten en ervaringen op het Duitse Motortalk forum.

smarter zei:
Zo te lezen een heel fijn samengestelde Benz en meteen een slimme move, die E350. Gefeliciteerd, R107! (y)

Thnx! Inderdaad is de samenstelling perfect, en ook zakelijk gezien lijkt dit momenteel voor mij de beste optie. Elke andere vergelijkbare keuze zou een veel hogere bijtelling betekenen en daar heb ik gewoon geen zin in.

Joe met trema l D met punt zei:
X3 ook niet Gullwing?

Geen lelijke auto, maar een x3 vind ik meer een auto voor je dochter die net 18 is geworden :)

R107 zei:
De X3 de mooiste BMW? Sowieso vind ik SUV’s nooit tegen een sedan of station op kunnen. Deze week nog in de nieuwe GLE gezeten en in de nieuwe X5, maar eigenlijk vind ik het beide niks. Je zit er raar in, als in een bestelbus, die hoge ramen.... nee, voor mij geen SUV.

Ik zou nog een proefrit maken in een gebruikte S, maar die heb ik geannuleerd. Het wordt toch wel weer een suv. Ik parkeer altijd half op de stoep :) en rij erg vaak door (steile) bouwplaatsen met kuilen, rotsen etc, dan is wat grondspeling en 4x4 wel prettig.

Ik neig eigenlijk naar een GLE, maar een mooi samengestelde x5 sla ik natuurlijk niet af. Even kijken wat er de komende tijd voorbij komt, nieuw koop ik sowieso niet.

Dat Zimtbraun heeft mij nooit kunnen bekoren, inmiddels vind ik het zelfs ronduit lelijk.

idd, dat bruin vind ik heel erg 2006. Die "carbon" interieurlijsten vind ik ook verschrikkelijk.
M-pakket vind ik over the top, net als die te grote wielen
Oh, en een station vind ik niet mooi.

dus :)

Gullwing zei:
idd, dat bruin vind ik heel erg 2006. Die "carbon" interieurlijsten vind ik ook verschrikkelijk.
M-pakket vind ik over the top, net als die te grote wielen
Oh, en een station vind ik niet mooi.

dus :)

Haha, ok duidelijk. En weer door! :p

Pfhoe, ik dacht dat mijn overbuurman met 20 inch al grote velgen had. Kan blijkbaar nog groter. o_O

Voor mij deze maand tijd voor Teutoons hoogverraad: Exit online salesfunctie en ook de 2006 BMW E60 verkocht. Hallo Audi showroom en nieuwe A4 van de zaak:

KDwYI1I.jpg

Weer terug in de reguliere business, beviel de online verkoop je toch minder?

Wat voor A4 is het?

Politiek? Pfff.

Co2, Co2, alles op Co2. Roept daar iemand stikstof? ALLES OP STIKSTOF! Stikstof is de hype. Wie had het ook alweer over Co2? What's Next?

Het is totaal ridicuul dat de bijtelling op EV omhoog gaat en schonere auto's duurder worden. Zwalkend beleid. Teveel versplinterde partijen en teveel compromissen in Den Haag. Meng dat gegeven met 'luisteren naar de verkeerde clubjes' en voila: het Nederlandse beleid.

500e zei:
Co2, Co2, alles op Co2. Roept daar iemand stikstof? ALLES OP STIKSTOF! Stikstof is de hype. Wie had het ook alweer over Co2? What's Next?

Het is totaal ridicuul dat de bijtelling op EV omhoog gaat en schonere auto's duurder worden. Zwalkend beleid. Teveel versplinterde partijen en teveel compromissen in Den Haag. Meng dat gegeven met 'luisteren naar de verkeerde clubjes' en voila: het Nederlandse beleid.

Amen. Wat een bende.

Het is inderdaad allemaal niet te bevatten. En ondanks een coalitie met een rechtse meerderheid gebeurt het ook allemaal maar, en lijkt men als een kip zonder kop achter vreselijke figuren als Jetten en Klaver aan te lopen. Er zijn natuurlijk wel tegengeluiden, maar die komen van partijen met rare leiders die de boel binnen de eigen gelederen al niet op orde hebben. Als die zouden regeren dan wordt het ook een bende, dus verkiezingen zullen ook geen uitkomst bieden.

Link naar Artikel van Die Welt over invloed van DUH

Het meest verbazingwekkende is nog vaak dat het ongenoegen van een (zeer kleine) minderheid leidt tot veranderingen in uitvoerend beleid. Bovenstaand een (in mijn ogen tekenend verhaal) een lobby club van 100 personen is in staat meer invloed op het beleid uit te oefenen dan meer dan 60 Miljoen kiesgerechtigden... Waanzin. En dit gebeurt ook in Nederland met de CO2 of zwarte piet of wat dan ook.

En het vreemde is dat het wel lijkt of de realiteit of oplossing zelf niet meer belangrijk is, maar vooral zo hard mogelijk jouw mening verkondigen zonder oplossingen. Zie bijvoorbeeld dat wichtje, Gretha... man, man, man - luidkeels roepen dat 'wij' ons moeten schamen en dat 'wij' eigenhandig verantwoordelijk zijn voor al het nare wat 'haar' overkomt. Nog nat achter de oren maar wel mensen de maat denken te moeten meten die werken voor hun brood, en door elke keer opnieuw een balans te zoeken tussen regelgeving en dromen proberen het beste ervan te maken. Als één van mijn dochters op een dergelijke toon denkt te moeten praten tegen mij of mijn vrouw dan zijn de rapen gaar.

Het allermoeilijkste is inmiddels wel dat ik (en ik beschouw mezelf als een redelijk weldenkend mens) niet meer weet wat nu de waarheid is. Je bent voor of tegen, en zo wordt ook stelling genomen. Maar wat is nou de waarheid, welke politicus of wetenschapper spreekt nu de waarheid? Ik weet af en toe niet wie ik moet geloven.

Nog even de felicitaties voor de nieuwe automobielen aan Joël, R107 en smarter. Veel veilige kilometers.

Voor Gullwing nog een suggestie (kwam voorbij op Jalopnik) - een Zill met running gear van een X6M. Ideaal voor bouwplaatsen en snel genoeg om de volgende afspraak te halen:

BMW M3 CSL zei:

Mooi op de foto, maar een verschrikking om mee te rijden. Spoorgevoelig en alle comfort weg. Smaken verschillen, en ieder z'n ding. Maar dit zijn net Jimmy Choo naaldhakken. Ziet er echt top uit, maar niet de eerste keuze om een lekkere wandeling te maken. En wat zijn die sierlijsten in het interieur slecht gewrapt.... trekt het dan eruit oid.

Aanvulling op die Jimmy Choo naaldhakken - zal me niks verbazen als het hier Jimmy Choo naaldhakken zijn die bij de hakkenbar (ipv schoenmaker) opgelapt zijn

Dagdromer zei:
Het allermoeilijkste is inmiddels wel dat ik (en ik beschouw mezelf als een redelijk weldenkend mens) niet meer weet wat nu de waarheid is. Je bent voor of tegen, en zo wordt ook stelling genomen. Maar wat is nou de waarheid, welke politicus of wetenschapper spreekt nu de waarheid? Ik weet af en toe niet wie ik moet geloven.

Dit dus. Zag onlangs een filmpje waar de metingen van het RIVM finaal onderuit gehaald worden. Ammoniak meten stijf naast een rioolpomp / rioolput. En een ander meetstation wat dichtbij een varkensboer stond. En vervolgens ook nog de trend van de meetgegevens gaan manipuleren met niet meer toegestane statistische berekeningen. Hoe dan?! En vervolgens aan het eind van et filmpje, blijkt dat dit onderzoek dan weer in opdracht is van één of andere landbouworganisatie. Dus ga je dan ook weer twijfelen.

Vond overigens de klimaatstakers wel het toppunt. Daar zag ik wat beelden van, et gros heeft echt geen idee wat ze daar doen. En de volgende dag gaan ze bij wijze van spreken staken voor meer geld voor et onderwijs en de zorg. Maar we moeten ook even stoppen met landbouw, verkeer en industrie. Hoe we dat dan allemaal gaan betalen, dat is even niet het probleem van Greta c.s.

smarter zei:
Voor mij deze maand tijd voor Teutoons hoogverraad: Exit online salesfunctie en ook de 2006 BMW E60 verkocht. Hallo Audi showroom en nieuwe A4 van de zaak:

KDwYI1I.jpg

Succes Smarter! Gelukkig hebben ze ook bij Audi wel wat leuke exemplaren leverbaar, dus het zou je zo maar eens goed kunnen bevallen.(y)

@ W212: Heb je gezien wat voor rotzooi die z.g.n. klimaatstakers achterlieten na hun demonstratie? Alles lag bezaaid met plastic afval en andere troep, goed bezig voor het milieu.... NOT.

En die Gretha is gewoon een triest geval. Als een kind zo "praat" dan klopt er iets niet, of is het volledig geïndoctrineerd door de ouders. Die zit vooral met zichzelf in de knoop, gaat het niet redden zonder professionele hulp.

Zelf de afgelopen maand(en) nogal druk geweest. Door een reorganisatie heb ik een promotie gekregen welke behoorlijk wat tijd en aandacht vraagt qua overdracht en inwerken.
Het goede is dat ik minder vaak, en minder lang op de werklocatie in Duisburg aanwezig moet zijn. De dagelijkse leiding daar heb ik overgedragen aan mijn vervanger die ik nu aan het inwerken ben. Daarnaast heb ik genoeg uitdaging in de taken die ik overneem van onze MD om hem te ontlasten. Drukke tijden dus.

Qua auto's niet veel spannends. De Fabia moet deze maand voor de APK, verwacht daar geen gekke dingen. Wel staat deze nog immer op de nominatie om vervangen te worden, maar de juiste vervanging hebben we nog niet gevonden. We gaan daar van W204 Combi, via een E93 tot even niks doen en de G30 overnemen naar prive. Brand niet, dus lekker doormodderen. DeG30 heeft inmiddels zo'n 62000km gereden en ben er nog steeds zeer blij mee. Bijna elke rit weer waardeer ik de kwaliteiten van een zgn kwaliteitsmerk. De doordachtheid zoals de luchtkussens in de stoelwangen die zich pas oppompen als je de gordel vastklikt, of de kwaliteit van de lak en bekleding waardoor schoonmaken/-houden kinderspel is. Heerlijk. Over 2 weken de winterbanden erop, en een beurt laten uitvoeren. Daarnaast de dealer gevraagd me te helpen met een paar hardnekkige harsplekken. Krijg die er redelijk vanaf, maar er blijft wat residu achter en ben bang de lak te beschadigen... Heb wel vorige week het interieur helemaal met leerzeep behandeld en daarna weer ingevet. Dat reinigen is super, echt heel mooi resultaat. Dat invetten was met een speciaal leervet op basis van bijenwas... het resultaat was optisch mooi, maar qua geur minder. Daar maar even iets anders voor zoeken. Enige wat ik aan de auto nog steeds op het lijstje heb staan is een knappe set Style 633, maar heb daar nog geen tijd/zin voor gehad om de juiste aanbieding te vinden.

Gisteren las ik dit ergens:

"De trieste waarheid over de stikstof problematiek.

De maximale stikstofuitstoot is in bepaalde gebieden van Nederland vastgesteld op 0,05 mol per hectare. Dit is een hele strenge eis die onlangs bekrachtigd is door de Raad van State. De Raad van State vindt dat we volgens de Europese normen niet af mogen wijken van de door ons zelf opgestelde strenge normen. Daardoor dreigen boerenbedrijven te verdwijnen of in te krimpen. Daardoor liggen 18.000 bouwprojecten stil.

Stoten we in Nederland dan echt heel veel strikstof uit? NEE.
De stikstofuitstoot is sinds het begin van de metingen nog nooit zo laag geweest. Dat is duidelijk te lezen in de cijfers van het RIVM. Het halen van 0,05 mol is echter schier onmogelijk.

Wijken we dan bijvoorbeeld af van Duitsland? JA. De stikstofuitstoot in Duitsland is vastgesteld op 20 mol per hectare. Dat is 400 keer zoveel als in Nederland. We hebben dus geen stikstof probleem, maar een administratief probleem.

Hoe lossen we de hele problematiek dan in één keer op?
Simpel. We volgen de uitstekende richtlijnen die de ons omringende landen Belgie en Duitsland hanteren en het is klaar.

Is de stikstof uitstoot een probleem? Nee, zoals gezegd is de stikstof uitstoot nog nooit zo laag geweest sinds het begin van de metingen.

Wat is dan eigenlijk het probleem? Dat is er niet. Ja, het probleem is dat er in Nederland een grote groep is die in milieu, stikstof, co2, een middel zien om kiezers te winnen en deze filosofie als het nieuwe geloof uit te rollen. Wij moeten van het gas af en in Duitsland krijg je subsidie voor een gasaansluiting. Soms hemelsbreed 500 meter van elkaar af.
Nederlandse boeren aan de grens mogen niet uitbreiden en in Duitsland krijgen boeren subsidie om uit te breiden. Soms hemelsbreed 500 meter van elkaar af.

Wat is er toch in hemelsnaam aan de hand in Nederland. Ik krijg steeds meer het idee dat ik in een gesticht woon vol mensen met waanideeën. Voor de duidelijkheid. Ik vind het ook belachelijk dat een komkommer verpakt wordt in plastic, maar ik begrijp dan weer niet dat ik 15 cent moet betalen voor een plastic tasje, terwijl alle boodschappen verpakt zijn in plastic.

I rest my case."

I rest my case too.

W212 zei:
Dagdromer zei:

Vond overigens de klimaatstakers wel het toppunt. Daar zag ik wat beelden van, et gros heeft echt geen idee wat ze daar doen. En de volgende dag gaan ze bij wijze van spreken staken voor meer geld voor et onderwijs en de zorg. Maar we moeten ook even stoppen met landbouw, verkeer en industrie. Hoe we dat dan allemaal gaan betalen, dat is even niet het probleem van Greta c.s.

Ik moest een beetje denken aan 'geen woning, geen kroning' van 1980. Links heeft een merkwaardig agressieve manier om standpunten kracht bij te zetten, en vinden het dan raar dat de opinie zich tegen hen keert.

R107 zei:
Wat is er toch in hemelsnaam aan de hand in Nederland. Ik krijg steeds meer het idee dat ik in een gesticht woon vol mensen met waanideeën. Voor de duidelijkheid. Ik vind het ook belachelijk dat een komkommer verpakt wordt in plastic, maar ik begrijp dan weer niet dat ik 15 cent moet betalen voor een plastic tasje, terwijl alle boodschappen verpakt zijn in plastic.

Dat heb ik exact ook. Meermalen werd mij populisme aangewreven..... Uiteraard geen steekhoudende argumenten.

DagDromer zei:
Link naar Artikel van Die Welt over invloed van DUH

Het meest verbazingwekkende is nog vaak dat het ongenoegen van een (zeer kleine) minderheid leidt tot veranderingen in uitvoerend beleid. Bovenstaand een (in mijn ogen tekenend verhaal) een lobby club van 100 personen is in staat meer invloed op het beleid uit te oefenen dan meer dan 60 Miljoen kiesgerechtigden... Waanzin. En dit gebeurt ook in Nederland met de CO2 of zwarte piet of wat dan ook.

En het vreemde is dat het wel lijkt of de realiteit of oplossing zelf niet meer belangrijk is, maar vooral zo hard mogelijk jouw mening verkondigen zonder oplossingen. Zie bijvoorbeeld dat wichtje, Gretha... man, man, man - luidkeels roepen dat 'wij' ons moeten schamen en dat 'wij' eigenhandig verantwoordelijk zijn voor al het nare wat 'haar' overkomt. Nog nat achter de oren maar wel mensen de maat denken te moeten meten die werken voor hun brood, en door elke keer opnieuw een balans te zoeken tussen regelgeving en dromen proberen het beste ervan te maken. Als één van mijn dochters op een dergelijke toon denkt te moeten praten tegen mij of mijn vrouw dan zijn de rapen gaar.

Zo sta ik er dus ook in. Als je niet voor bent ben je tegen. Ik weet niet meer wie of wat ik moet geloven maar wat ik wel geloof is dat we compleet doorgeschoten zijn.

Hier in London is het ook gekkenhuis. Ik werk in het centrum dus moet me nu langs hele tentenkampen een weg banen.

Kijk, tot op een zeker punt kan ik best mee met sommige standpunten. Dat er meer aandacht voor klimaat moet zijn en dat de overheid meer moet doen, akkoord (mits zinnig en niet voor de buhne). Maar je verliest mij op het moment dat de hele beweging direct een anargistisch Occupy 2.0 karakter krijgt. Waarom zijn die hippie logos nou nodig? Waarom moet het naar wiet ruiken? Allemaal van die beroepsprotesteerders (aka stinkende hippies) die elke gelegenheid aangrijpen om weer eens gezellig op straat te kamperen. "Waarvoor we deze keer rebelleren?" Maakt niet uit joh!

Vanochtend om 8 uur, op de fiets naar m'n werk: een groepje van pakweg 15 personen die, net ontwaakt uit hun nabijgelegen tentjes, midden op de weg hun yogamatjes hebben uitgerold en midden in een diepe sessie zitten. Schiet mij maar lek. Zal wel aan mij liggen, maar wat heeft dat met het klimaat te maken?

Los van bovenstaande, de drie heren gefeliciteerd met het nieuwe vervoer en DD met de nieuwe uitdaging. :D

Zal binnenkort wat foto's van de Benz in Schotland plaatsen; heerlijke trip en heerlijke auto.

Het enige dat je bereikt met het halveren van de veestapel in Nederland is dat ze in Oost Europa in polonaise door de tent gaan.
Dus we ruilen relatief schone veehouderij in voor compleet ongereguleerde veehouderij. Maar goed dat de Oekrainse stikstofuitstoot bij de Oekrainse grens stopto_O

Succes met je nieuwe baan Smarter. En ach, je kunt het slechter treffen dan een Audi (y)

Terug
Bovenaan