Twix
Asfaltkampioen
Dat is een goed idee zeg! Leuk, voor dat nostalgische gevoel.Straks ook weer een slinger aan de deuren waar je aan kan draaien om een motor te activeren die dan gewoon de ramen opent?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is een goed idee zeg! Leuk, voor dat nostalgische gevoel.Straks ook weer een slinger aan de deuren waar je aan kan draaien om een motor te activeren die dan gewoon de ramen opent?
Dat is een goed idee zeg! Leuk, voor dat nostalgische gevoel.
Die espace is wel wat luxer van binnen staat mij bij. Vond dat echt niet tegenvallen.Grappig, mijn overburen op de camping hebben een nieuwe Espace, een Austral met derde zitrij. Ziet er best aardig uit. Maar wellicht dat het enorm tegenvalt als je een premium-merk gewend bent.
Ik weet niet wat erger is, deze wielen of zwarte velgen.Ik zag gisteren deze RS5 staan, normaal een mooie auto maar in de grondverf, night pack en met chromen wielen wat minder (zacht uitgedrukt)…
![]()
De kleur is erg, maar ALS je dan deze kleur hebt dan MOETEN er zwarte wielen onder (en alle chroomdelen ook zwart), anders ziet het er helemaal niet uit.Ik weet niet wat erger is, deze wielen of zwarte velgen.
Moderator
Die is vervangen door Krijt toch?Die pvc-buis-grijs hype lijkt gelukkig weer wat op z’n retour te zijn, ik vond het een tijdje geleden nog wel aardig (op een sportwagen, sowieso niet op een a5, E-klasse of 5-serie), maar ben er al helemaal op uitgekeken.
Ik kwam net in Duitsland een prototype van een Renault aan dus misschien dat ze wat anders in elkaar geflanst hebben.Dat slaat gewoon nergens op. Straks ook weer een slinger aan de deuren waar je aan kan draaien om een motor te activeren die dan gewoon de ramen opent?
Gister geland in Düsseldorf, baustellen baustellen, stau, huurauto van Hertz, wat een ellende Renault austral, dat mensen vrijwillig zon hok kopen zeg. Aan alles merk je dat het zo goedkoop mogelijk in elkaar geflanst is.
Hey rustig aan hè hier staat nog steeds een grondverf grijze id3 voor de deur. Zelf gekozenDie pvc-buis-grijs hype lijkt gelukkig weer wat op z’n retour te zijn, ik vond het een tijdje geleden nog wel aardig (op een sportwagen, sowieso niet op een a5, E-klasse of 5-serie), maar ben er al helemaal op uitgekeken.
Grappig, mijn overburen op de camping hebben een nieuwe Espace, een Austral met derde zitrij. Ziet er best aardig uit. Maar wellicht dat het enorm tegenvalt als je een premium-merk gewend bent.
Met je andere bolides maak je die vergissing ruimschoots goedHey rustig aan hè hier staat nog steeds een grondverf grijze id3 voor de deur. Zelf gekozen![]()
Het gaat niet altijd goed natuurlijk.Hey rustig aan hè hier staat nog steeds een grondverf grijze id3 voor de deur. Zelf gekozen![]()
Als je hier een E-Tech hybride noemt eens inderdaad. Je kunt beter de TCe 160 met CVT hebben, die heb ik eens in Qashqai gereden en was prima te doen.Heb een week in een Austral gereden, was een mild hybrid. Zit prima, fijne stoelen. Ook qua dashboard en afwerking niets op aan te merken m.i.
Het enige echt superberoerde is de vreselijke versnellingsbak. Eigenlijk valt er niet mee te rijden.
Miijn mening over moderne BMWs is genoegzaam bekend.Nu weer terug on-topic. Dat is voor mij tegenwoordig moeilijker dan vroeger (2005-2015) toen ik zo’n beetje alles wat bij BMW van de band rolde prachtig vond![]()
Ja heb je die E500 nog @michel1975 ?Met je andere bolides maak je die vergissing ruimschoots goed![]()
Caravelle?VW Transporter personen ding (California?)
ja net opgezocht, die of een multi van.Caravelle?
Zijn geleverd met 2.0 tsiOverigens schiet me opeens een geestig verhaal te binnen. Ik vond op de heenweg A9 Duitsland dat zo’n luxe VW Transporter personen ding (California? - nee het is multi van) op Duits kenteken ff opzij moest van de linkerbaan met een subtiel seintje. Lees m’n linker knipperlicht aan.
Ding ging opeens als de brandweer en tikte gewoon prima boven de 200 aan voordat die opzij ging. Nooit geweten dat die dingen zo hard liepen?
JazekerJa heb je die E500 nog @michel1975 ?
Moderator
Vind je? Stoelen zijn verschrikkelijk. Daar hou je het toch geen uur op uit? Ook geen stoel ventilatie, rare vorm, geen lendensteun, korte zitting echt slechtse stoelen waar ik lange tijd op gezeten heb. Dashboard van dat lelijke glimmende plastic, kraakjes, draak van een bediening, gaspedaal, rempedaal automaat motor alles compleet waardeloos.. maar goed het is dan ook geen range Rover of Mercedes.Heb een week in een Austral gereden, was een mild hybrid. Zit prima, fijne stoelen. Ook qua dashboard en afwerking niets op aan te merken m.i.
Het enige echt superberoerde is de vreselijke versnellingsbak. Eigenlijk valt er niet mee te rijden.
Haha ja ik vond het wel mooi en gaf een duimpje, maar de Duitser vond het niet zo leuk. Om voor mezelf te pleiten de 3 rijbanen rechts waren vrijZo’n Transporter personenvervoer met 2.0 TSI is echt gaaf. Luxe vierkante bus en gaat als de brandweer!
Bij ons heette ie de Multivan, in sommige andere landen heette ie ook wel Caravelle. Het enige verschil was de plaatsing van de middelste zitplaatsen als ik het me goed herinner.
Het was er eentje met lendensteun, volgens mij zo’n Alpine of sport geval. Daar hield ik het prima op uit hoor.Vind je? Stoelen zijn verschrikkelijk. Daar hou je het toch geen uur op uit? Ook geen stoel ventilatie, rare vorm, geen lendensteun, korte zitting echt slechtse stoelen waar ik lange tijd op gezeten heb. Dashboard van dat lelijke glimmende plastic, kraakjes, draak van een bediening, gaspedaal, rempedaal automaat motor alles compleet waardeloos.. maar goed het is dan ook geen range Rover of Mercedes.
Had ook niks geboekt en dat was het probleem natuurlijk, ze hadden alleen van die Renaults nog staan.en ben Hertz/dollar kan ik autos compleet kapot terugbrengen zonder extra te betalen
LuxepaardEspace stond op mijn shortlist.
Nam de vrouw mee naar de Renault-dealer, trok de deur open en hij was van de lijst.
In het kort: “Ech-nie!”
![]()
Bedankt voor de inspiratie:Overigens schiet me opeens een geestig verhaal te binnen. Ik vond op de heenweg A9 Duitsland dat zo’n luxe VW Transporter personen ding (California? - nee het is multi van) op Duits kenteken ff opzij moest van de linkerbaan met een subtiel seintje. Lees m’n linker knipperlicht aan.
Ding ging opeens als de brandweer en tikte gewoon prima boven de 200 aan voordat die opzij ging. Nooit geweten dat die dingen zo hard liepen?
Als de historie klopt en het gevoel goed is, zou ik het wel durven. Met een beetje budget voor onderhoud op de achterhand, dat wel. Zelf rijd ik sinds een maand of twee in een E92 325i coupé uit 2012 met nu 227k kilometers. Heerlijke auto, moet ik bekennen. Alles doet het, hij voelt goed en het zescilindertje snort als een tevreden poesje. Er zit wel wat werk aan, maar dat is leuk en lijkt overzichtelijk.![]()
Verkoopprijs: € 54.875
Kilometerstand: 198.636 km
Bouwjaar: 03/2018
Staat al best een tijd te koop. Zouden jullie dit durven?
Blijft spannend voelen. Toch.. Heb zelf nu ook een auto die ik op 210k nu heb gezet en die is technisch zeer goed (na wel wat investeringen)
Wat leuk!! Heerlijk blok is datZelf rijd ik sinds een maand of twee in een E92 325i coupé uit 2012 met nu 227k kilometers
Verhip, ik was daar net nog! Geen Benz gezien helaas![]()
![]()
Bijna ontroerend mooi dit; een Baby Benz 190E in een blauwe uni-lak-kleur nog steeds in bezit van de allereerste eigenaresse.
Ze was al op hoge leeftijd, net als de Benz.
Beide zichtbaar betere tijden gekend, maar nog steeds gracieus.
Ongerestaureerd en vol met patina. Zoals het leven kan zijn.
In Woepiewappie?!Verhip, ik was daar net nog! Geen Benz gezien helaas
Donderse wieslippeHeeft ze m als verhuisgoed meegenomen in 2008?
Moderator
Ik wil ooit wel achter de IJssel wonen, maar zo te lezen moet i kdan eerst wel even inburgerenIn Woepiewappie?!
Donderse wieslippe![]()