Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
wat is dat nou weer? haha, ze weten jullie ook echt wel uit te knijpen hepseudo eindheffing
Hou op schei uit, om de linkse hobbie’s in de lucht te houden wordt echt alles uit de kast getrokken…wat is dat nou weer? haha, ze weten jullie ook echt wel uit te knijpen he![]()
Niet verkeerd, als je zonder panodak en akoestisch pakket kunt leven heb je hier voor niet teveel geld een mooie auto aan.Veel E klasse 300e staan voor echt een laag bedrag tov nieuwwaarde.
Wat is de catch, mis ik iets? Met beperkte bpm bij invoer staat hier echt een knappe auto. Zou de pseudo eindheffing hier mee te maken hebben ?
Ik zou alleen wel dat dashboard proberen te vervangen voor de donker hout variant want die sterretjes vind ik echt afgrijselijk.
![]()
Verkoopprijs: € 52.980
Kilometerstand: 26.666 km
Bouwjaar: 11/2025
Maar voor 7 Lacoste polo's, een paar jurkjes en een creditcard kom je een heel eind ; )Het probleem is dat je een e-segment auto hebt met een c-segment kofferbak.
Valt in de praktijk reuze mee, met 460 liter kom je niets tekort.Het probleem is dat je een e-segment auto hebt met een c-segment kofferbak.
En ja hoor, onze Haagsche creatievelingen hebben er nog één gevonden om de linkse gaten mee te stoppen...Hou op schei uit, om de linkse hobbie’s in de lucht te houden wordt echt alles uit de kast getrokken…
Ze betalen voor een leaseauto inmiddels hetzelfde als waar ik een auto voor koop. Mijn auto's hebben nog een inruilwaarde, een leaseauto niet...wat is dat nou weer? haha, ze weten jullie ook echt wel uit te knijpen he![]()
En dan is het bruggenonderhoud ook nog niet gedekt. Ik denk dat ze nog iets meer moeten heffen. Rekenen ze al BTW over de BPM?En ja hoor, onze Haagsche creatievelingen hebben er nog één gevonden om de linkse gaten mee te stoppen...
![]()
Nog meer belasting stapelen: BTW over MRB in de lease.
Als je een auto least , dan zitten (bijna) alle kosten in het leasebedrag verwerkt. Vaak moet je alleen de brandstof en/ of elektriciteit (en de boetes) zelf apart betalen. Het is een mooie constructie en de overheid leek te bedenken hoe ze dat nou weer eens konden verzieken.www.autoblog.nl
Dat (nog) niet, maar zoals bekend wel over de brandstofaccijns, ook al zo absurd.En dan is het bruggenonderhoud ook nog niet gedekt. Ik denk dat ze nog iets meer moeten heffen. Rekenen ze al BTW over de BPM?
Het voelt steeds minder als mijn eigen land. Mijn vrouw maakte laatst de opmerking al wat ben je anti-overheid. Dat ben ik niet alleen heb ik geen vertrouwen meer in de hedendaagse politiek. Weet niet meer waar ik goed aan doe want wat ik stem maakt niets uit want er zijn een stel lamzakken die voor partijen als PRO en Dierenpoes stemmen. Ze zijn inmiddels de grootste. Hebben we straks een anti semitische premier. Hebben de Duitsers 70 jaar na dato toch nog gewonnen.Dat (nog) niet, maar zoals bekend wel over de brandstofaccijns, ook al zo absurd.
Mijn vrouw maakte laatst de opmerking al wat ben je anti-overheid
reken maar dat verzekeringen binnenkort moeilijk gaan doen als je die meuk niet in je auto hebt.Eens te meer een reden om iets leuks belastingvrij ouds te kopen. Oh ja, ook zonder camera’s piepjes hulpjes blackbox etc etc.
Analoog en anoniem.
Hoezo? Zij heeft nog een startersaftrek van €10.Sinds m’n vrouw ondernemer is maak ik juist die opmerking naar haar![]()
Dan ga ik fietsen.reken maar dat verzekeringen binnenkort moeilijk gaan doen als je die meuk niet in je auto hebt.
Mét helm?Dan ga ik fietsen.![]()
Wat gaat het worden Ente?Ik ben er denk ik wel uit![]()
Mét helm?
Wat gaat het worden Ente?
Lijkt mij ook geweldg. Ik kijk vaak naar het aanbod 504’s maar een mooie is moeilijk te vinden. Een E12 of E21 lijkt mij ook leuk.Werkelijk iets aparts
Ook een 604 en 504 vliegt er trouwens doorheen. Ik weet in ieder geval wel wat ik niet wil. Das al heel wat!
Hoewel…Ik kijk vaak naar het aanbod 504’s maar een mooie is moeilijk te vinden.
Het probleem is dat je een e-segment auto hebt met een c-segment kofferbak.
hahahaha, moet je voorstellen dat als die groene communisten winnen hoe NL er met een jaar of wat bijstaater zijn een stel lamzakken die voor partijen als PRO
zo kijk ik nu naar een gle diesel, heerlijk nu het hier nog kan,.. een 450d 214 is ‘endgame’ waardig
Ik zie mijn E300e een beetje als een hedendaagse jaren 80/90 300d of 300td. Voldoende vermogen om vlot onderweg te zijn (313pk en in 6,4 sec naar 100 is toch prima?), zeker niet bedoeld om sportief mee te rijden maar (met luchtvering) super comfortabel en (met akoestisch pakket) super stil. En het stuurt als een trein op de rails, dus al met al weer een echte Mercedes met de vertrouwde ster voor op de motorkap. Was het een BMW geweest dan denk ik dat ik de auto anders beoordeeld had, van een BMW verwacht ik andere kwaliteiten.Tijdens mijn proefrit met de E300e ervaarde ik hem als zwaar en niet genoeg vermogen. Er is overigens een tijdje een E400e verkocht met meer vermogen maar die was een stuk duurder. Niet echt een dynamische rit. Zitcomfort voor als achter echter goed voor elkaar. Achterbak ruim maar niet beter dan de concurrentie.
Dynamisch rijgedrag is op de E-Klasse inderdaad niet van toepassing, daarvoor heeft ie andere kwaliteiten. Als ik dynamisch onderweg wil zijn dan pak ik de Z4.Ik had een demo premium plus op het oog in de mooie groene kleur met night pakket. Zeker geen slechte auto en een die er ontzettende chique uitziet vandaar ook de proefrit. Alleen voor mij niet dynamisch genoeg.
Dynamisch rijgedrag is op de E-Klasse inderdaad niet van toepassing, daarvoor heeft ie andere kwaliteiten. Als ik dynamisch onderweg wil zijn dan pak ik de Z4.
idd, voor gewoon woon werk verkeer is een MB of rangerover heerlijk. Met een BMW merk ik dat ik haastiger rijdt, en dan komen ook automatisch meer boetes binnen.Dynamisch rijgedrag is op de E-Klasse inderdaad niet van toepassing, daarvoor heeft ie andere kwaliteiten. Als ik dynamisch onderweg wil zijn dan pak ik de Z4.
Touché wat betreft de Z4, daarvoor heb ik ook een 911. Ik zat net naar je auto's te kijken in je link en ik heb bijna in dezelfde E300e proefgereden. Alleen had de demo nog een hyperscreen. Blijft een zeer mooie auto. De S-klasse en SL zijn prachtig.Dynamisch rijgedrag is op de E-Klasse inderdaad niet van toepassing, daarvoor heeft ie andere kwaliteiten. Als ik dynamisch onderweg wil zijn dan pak ik de Z4.