S J 1001
Petrolhead
Is dat nog wel een roadster en niet meer een GT ?
Hm, grotere 2 persoons roadster
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is dat nog wel een roadster en niet meer een GT ?
Verrek. Je hebt gelijk. Heb uit nieuwsgierigheid een aantal 330e’s opgezocht via de bekende gebruikte auto sites en ze hebben het allemaal. Nooit geweten en nooit eerder gezien/opgevallen.Beugeltjes onder de 3-serie is van het accupakket wat op die plek is bevestigd. Niet fraai al valt het nauwelijks nog op als de auto wat ouder wordt.
Ik dacht eerder 5k... er komt nog 2k bij aan transport kosten en sales tax in Texas bij registreren.Maar als ie onder de 10k komt dan bied jij 10k, ga ik wel vanuit.
ha, ik zat vorige week ook naar een z3 te kijken een redelijke 2.8 in zilver.
als jong kereltje nog een tijdje met een 1.8 gereden, maar die hadden echt geen vermogen, was echt meer een tourer. Mooie exemplaren lijken er bijna niet meer te zijn
Nog duur zat, maar ik vind deze eigenlijk nog meer karakter hebben dan de echte G in zo’n uitvoering
Volgens mij is er meer geld ingestoken dan het hoogste bod momenteel, opzich wel een grappig ding zo!Nog duur zat, maar ik vind deze eigenlijk nog meer karakter hebben dan de echte G in zo’n uitvoering
Zijn sowiese erg duur die dingen. Heb al es met een schuin oog naar de vorige jimny zitten kijken, vind ik ook van die leuke gebakjesVolgens mij is er meer geld ingestoken dan het hoogste bod momenteel, opzich wel een grappig ding zo!
in de hele EU is dat wagentjes verbannen vanwege te hoge co2 uitstoot.Wel super gedaan zeg die Brabus Jimny. Sowieso vind ik de Jimny leuk, in NL kansloos vanwege de absurde BPM. Bij deze zal er ook nog wel een k of 5 moeten worden afgetikt t.b.v. de linkse Haagsche hobby's.
Ik heb er nog eentje, weinig gelopen. Een zwarte Special uit 2002. Originele NL, ben de 2e eigenaarZijn sowiese erg duur die dingen. Heb al es met een schuin oog naar de vorige jimny zitten kijken, vind ik ook van die leuke gebakjes
Gaaf! Ik heb het altijd autootjes met karakter gevonden. Alleen trok de VR6 net iets meer toen ik de weg op mochtIk heb er nog eentje, weinig gelopen. Een zwarte Special uit 2002. Originele NL, ben de 2e eigenaar![]()
Mijn W124 is ook een 230E met 4v handbak en eigenlijk is dat prima. Voldoende om in het dagelijkse verkeer mee te komen en klinkt goed, het is dan ook een 2.3 dus geen klein motortje. Boven de 130 km/u zou een 5e verzet fijn zijn, maar verder mis ik het niet en hij heeft genoeg koppel om schakellui te rijden.
De 230TE die te koop staat is een handbak, 4 versnellingen. De 300TE’s allemaal automaat.
Is de 4-matic nog echt van meerwaarde bijvoorbeeld?
4-Matic is leuk in de winter maar voegt naast hogere onderhoudskosten niet veel toe.Mijn 260E was een 5 bak (hand) en vond dat zeer prettig. Zijn wel lange slagen en wat zompig, maar goed - verder prima. De automaten waren hun tijd vooruit.
Een 4 hand of 4matic ook geen ervaring mee. Maar Marco / Michel zullen daar genoeg over kunnen vertellen![]()
Juist een 230 doet het veel leuker handgeschakeld. Is veel levendiger.Mijn W124 is ook een 230E met 4v handbak en eigenlijk is dat prima. Voldoende om in het dagelijkse verkeer mee te komen en klinkt goed, het is dan ook een 2.3 dus geen klein motortje. Boven de 130 km/u zou een 5e verzet fijn zijn, maar verder mis ik het niet en hij heeft genoeg koppel om schakellui te rijden.
Qua onderhoud en reparaties zal een 230 ook een stukje voordeliger zijn dan een 260 of 300.
Nee hier in Nederland niet echt zorgt vooral voor hogere onderhoudskosten.Weet wel dat een 40 jaar oude auto met serieuze onderhoudsbedragen komt, ondanks de reputatie
Ik heb al een Teutoon uit 89 dus over onderhoudskosten kan ik meepraten.
De 230TE die te koop staat is een handbak, 4 versnellingen. De 300TE’s allemaal automaat.
Is de 4-matic nog echt van meerwaarde bijvoorbeeld?
Klopt, ik durf er gerust nog weleens een stoplichtsprintje mee aan.Juist een 230 doet het veel leuker handgeschakeld. Is veel levendiger.
Je vergeet de piepjes en rijhulpen. Zo fijn lekker analoog rijden.kunnen we het nu weer hebben hoe kut moderne autos zijn?
Die z3, z4, die fraaie e12 en nu weer w124 dan ga ik dus weer kijken wat er te koop is, en klik ik weer van alles aan.
Gewoon weer hebben over airco/heated seats as a service, lelijke tablets, geen knoppen en nepleer aub![]()
Die rijhulpen zijn best fijn hoor, kan nu rustig appen of nieuws lezen op mijn telefoon tijdens het rijden, bij trilling in het stuur weet ik dat ik te dicht bij de lijn kom en iets moet bijsturen. Echt ideaal!Je vergeet de piepjes en rijhulpen. Zo fijn lekker analoog rijden.
Alhoewel ik abs en asr dan wel weer fijn vind op de motor.
kunnen we het nu weer hebben hoe kut moderne autos zijn?
Die z3, z4, die fraaie e12 en nu weer w124 dan ga ik dus weer kijken wat er te koop is, en klik ik weer van alles aan.
Gewoon weer hebben over airco/heated seats as a service, lelijke tablets, geen knoppen en nepleer aub![]()
Ik had precies deze discussie deze ochtend met een collega. Als de C (2015) eruit zou gaan, zou ik zelfs een oudere overwegen met meer luxe en minder kilometers, dan iets significant nieuwers.Een nieuwe auto wordt er echt eentje van voor 2021.
Met één van ‘20 en ‘21 op de dam kan ik dit inderdaad van harte aanbevelen!Jep. Vroeger (In dit geval 2016) was alles echt beter. Een nieuwe auto wordt er echt eentje van voor 2021.
Alle irritante rijhulpjes zijn uiteraard geen verbetering, maar verder heeft de tijd natuurlijk ook niet stilgestaan. Mijn huidige auto is qua rijden en comfort echt weer een stuk fijner dan mijn vorige auto, en die was weer fijner dan de auto daarvoor etc.Jep. Vroeger (In dit geval 2016) was alles echt beter. Een nieuwe auto wordt er echt eentje van voor 2021.
Jep, is hem inderdaad als het goed is.De Goodwood special?![]()
Gewoon iets leuks waar niet heel veel mee zal worden gereden, binnen staat en waar de vaste lasten redelijk van zijn te noemen.
Je wil er vast eentje kwijt zeker![]()