S J 1001
Petrolhead
Staat al op 22.5k, best geld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik hoop het niet, want jij dan heb jij hem zo te zien voor €22.500,- Kunnen wij ook meegenietenDenken jullie dat deze boven de 25 gaat uitkomen?
Dan ga ik liever voor deze https://www.catawiki.com/en/l/105793456-audi-rs4-avant-manual-no-reserve-2001Oehlala, dit blijft voor mij toch wel een hebbeding!
Die is ook niet verkeerd inderdaad!Dan ga ik liever voor deze https://www.catawiki.com/en/l/105793456-audi-rs4-avant-manual-no-reserve-2001
Ik moet echt wegblijven van deze site
wat een verschrikkelijke stem
Verschrikkelijk filmpje
Ze kan beter geen podcast beginnen![]()
Autoveilingen zijn gevaarlijk voordat je het weet heb je een Corvette gekocht die je niet lokaal op kenteken krijgtIk moet echt wegblijven van deze site
Staat wel hebberigmakend spul op jaIk moet echt wegblijven van deze site
Bij een video toch wel een ding. Volume op nul werkt ook niet, en die adhd bewegingen irriteren me eigenlijk ookHahaha. Oké toegegeven ze ziet er leuk uit en weet veel. Stem is wel irritant maar kan niet alles hebben.
![]()
Ik moet echt wegblijven van deze site
Moderator
Wouter zegt alleen maar de hele tijd 'nee ja' en 'weet je' maar daardoor zegt ie eigenlijk helemaal niks. Vervelend om naar te luisteren.Hahaha. Oké toegegeven ze ziet er leuk uit en weet veel. Stem is wel irritant maar kan niet alles hebben.
Wouter van autoblog is met al dat binnensmondse ook amper aan te horen![]()
Ik zou toch voor een e89 gaan, hoe gaaf de e85 ook is, het is ondertussen een oude auto.Z4 2.5i e85 of sDrive23i (2.5) e89? Beide handbak, wat zou jullie voorkeur hebben en waarom?
Haha inderdaad nu je het zegt. Vind Martijn en vroeger Casper veel beter. Benieuwd ook wat er met hem van is gekomen , op z’n eigen site en video’s is het al jaren stilWouter zegt alleen maar de hele tijd 'nee ja' en 'weet je' maar daardoor zegt ie eigenlijk helemaal niks. Vervelend om naar te luisteren.
Haha inderdaad nu je het zegt. Vind Martijn en vroeger Casper veel beter. Benieuwd ook wat er met hem van is gekomen , op z’n eigen site en video’s is het al jaren stil
Ah leuk om te horen dank!Casper werkt in Apeldoorn bij Accres en doet daar marketing & communicatie.
De E89 heeft mijn persoonlijke voorkeur, gewoon net wat nieuwer, maar dan het liefst de 35is
Oh… dat is wel fors…
Totdat je het verschil in onderdeelprijzen ziet kan ik je vertellen.Dat is wel een schoonheid, net die ene op de oldtimerdag bij R107 in zijn topic. Echt een ultieme smaakvolle combinatie! De motorisatie zou me voor zo'n SEC echt een worst wezen btw. Een 380 lijkt me al leuk genoeg!
Even naar van Eerde om alle drie generaties goed te kunnen vergelijken. Het is heel persoonlijk, ik vind zelf de E85 de leukste. E89 is comfortabeler, mooier gebouwd interieur maar ook zwaarder en complexer en minder puur.
Als je niet zo perfectionistisch bent als ik dan zou ik lekker voor een E85 gaan.
Overgewaardeerde auto. En 47,5 k voor een 11 jaar oud 4-cilinder coupeetje gaat nergens over. Daar koop je ook een hele mooie veel jongere G29 voor, en leg er dan 5k bij dan heb je zelfs een 6-cilinder M40i![]()
Audi TTS 2.0 TFSI quattro Pro Line + S-Tronic B&O 20" H&R onderstel Vegas Yellow FULL OPTION 2015 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
2015, Benzine, Automaat, Coupé, Geelwww.autowereld.nl
![]()