Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat je voor 240k makkelijk naar de sportschool kan gaan om zelf 45 kilo af te vallen.Hiermee is de CRT ongeveer 45 kg lichter dan een normale M3.
Dat denk ik ook. Dit moet je uitleggen om te verkopenHad nog nooit van crt gehoord, leuk ding, maar een csl is bekender en dus gewilder lijkt mij?
Ik dacht al dat je die mooi zou vinden, zag hem staan en moest aan je denkenDie A124![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldige kleurcombi op een zwarte.Die A124![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt inderdaad. De twee zilveren die wij hadden zijn beiden voor €35.000 weg gegaan en waren binnen een paar weken verkocht. Daar wil ik wel een hal vol van hebben.Ja! Zoiets is echt een droom, die kleurencombinatie maakt hem af. Jammer dat een knappe 30/40k kost. Nog wat te duur voor ‘erbij’![]()
Gezien de omloopsnelheid hadden ze wellicht nog hoger geprijsd kunnen zijn. We waren, gezien de staat van beiden de goedkoopste.Wow dat is best veel geld nog!
Best bijzonder eigenlijk dat een R129 relatief zo goedkoop blijft vergeleken met een A124. Ik heb het idee de de prijzen van de 129 de afgelopen jaren niet of nauwelijks zijn gestegen, terwijl die bij de A124 in 10 jaar tijd zo'n beetje zijn verdubbeld.
Klopt. Best bizar eigenlijk. De R129 is echt een heerlijke cruiser.Best bijzonder eigenlijk dat een R129 relatief zo goedkoop blijft vergeleken met een A124. Ik heb het idee de de prijzen van de 129 de afgelopen jaren niet of nauwelijks zijn gestegen, terwijl die bij de A124 in 10 jaar tijd zo'n beetje zijn verdubbeld.
En feitelijk natuurlijk een veel mooiere auto dan de A124, die als sedan is ontworpen en daardoor als cabriolet toch niet helemaal de juiste verhoudingen heeft....Klopt. Best bizar eigenlijk. De R129 is echt een heerlijke cruiser.
En in de A124 heb je, ook met wat lengte, toch een betere zit. Ik pas helaas niet in een SL, anders had ik die zeker een keer gekocht.
Ik vind zo'n Speedster altijd een beetje sexier met het kapje dicht... Maar gaaf! Zoveel veel mooier en leuker dan een moderne 911 of overprijsde resto-mod PorscheLeuk ochtendje auto’s kijken, ook wat mooie Duitsers (auto’s) gespot!
![]()
Ja, en?. Had m later wel willen overnemen , maar bij moment van verkoop was ik geloof ik 15![]()
M’n krantenwijkje leverde te weinig opJa, en?![]()
Maar de 124 tordeert wel hoor. Wij hadden twee 300-24 kleppers toch wel mijn soft spot.Ik ben vrij groot (lengte en breedte) maar zat wel goed in een r129.. w124 zit uiteraard wel beter. Maar die zit beter dan menig jongere auto uit hetzelfde segment
De latere zijn prijziger (ook beter) Met name het interieur. De stoelen uit de laatste facelift zitten zoveel beter. Daarnaast is de historie erg belangrijk. Met name de 320 en 500 en dan de latere speciale uitvoeringen stijgen er bovenuit.Nou, die vraag wilde ik eigenlijk ook stellen. Ik ging, getriggerd door de post van R107, even snel kijken naar wat te koop staande R129's. Sommigen erg goedkoop met weinig km's, anderen ogenschijnlijk fors aan de prijs met veel km's. Had niet veel tijd, maar zag het ook niet zo snel.
Mijn ex-R129 is de enige auto die ik nog wel eens mis. Een zilvergrijze SL 320 met AMG-wielen had ik. Dat moest, want anders is een zilvergrijze een tikkie saai. En een 320 moest ook, want dat is de enige met vijftraps-automaat.Klopt. Best bizar eigenlijk. De R129 is echt een heerlijke cruiser.
Ik reed ze voor een magazine over youngtimers eens samen. Ik dacht dat die CRT me niet zou interesseren, want voor mij is een CSL een reden om mee te spelen met de Staatsloterij. Maar die CRT werd met stip mijn nieuwe favoriet!Had nog nooit van crt gehoord, leuk ding, maar een csl is bekender en dus gewilder lijkt mij?
Jep. Is van Dirk-Jan, Hij is op MP ook wel bekend om z’n verkoop in originele auto brochures en behoorlijke BMW liefhebbert.Ook een opvallend verzorgde advertentie!
Jep. Is van Dirk-Jan, Hij is op MP ook wel bekend om z’n verkoop in originele auto brochures en behoorlijke BMW liefhebbert.
Hij doet eea met marketing, tekstschrijven en fotografie volgens mij dus verklaart wel de verzorgde advertentie.
Lekker ! Zoiets wil ik wel. Maar vind 40k voor 8j oude auto ook wel duur.