Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat klopt ten dele. Ik heb zelf echter proefondervindelijk ervaren dat je echt wel wat marge moet hebben tegenwoordig. Zeker met dit soort auto's. Met die 12 maanden consumentenbescherming loop je behoorlijk wat risico met dit soort auto's. Vergeet niet dat een simpele reparatie al snel in de 3 0'en loopt.Weet je, ook de mindere goden zoals een tweedehands Octavia, Superb of Golf kosten goudgeld bij de bekende aanbieders. En je krijgt er vaak geen drol voor qua inkoop/inruil. Onder het mom van ‘we moeten ook verdienen’. Zie de bekende inkoop video’s op YouTube.
Ik snap dat er geld moet binnenkomen maar de ‘handel’ maakt het zichzelf bijna onmogelijk. Vaak bedrijven die met extern geld zijn opgestart dus ze moeten de aandeelhouder behagen…
Ergens is de balans verdwenen. Benieuwd of jullie dat ook zo ervaren.
Geen wonder dat veel naar het buitenland gaat om te shoppen.
Hier ook weer beetje aan het rondkijken voor wat anders. Heb voor mezelf een shortlist gemaakt.
Porsche Cayman S
Porsche Boxster S
Porsche 911 4S (996)
BMW Z4 Sdrive2.0i (met tuning zit je aan hetzelfde vermogen als de 3.0 voor een schijntje)
BMW 430i cabrio
Mercedes E400 cabrio
Mercedes E63 (212)
Kortom ga nog van links naar rechts. Daar komt bij dat 212 eigenlijk nog prima bevalt.
212 of 213
212 of 213
Die M440 is me dan weer te gortig.
Hij was ook wel erg voortvarend met €45.000![]()
Mercedes-Benz E-klasse Cabrio 500 AMG Styling - Distronic - (m2425877957) — Mercedes-Benz — Marktplaats
Algemene informatieAantal deuren: 2Kleur: Obsidiaanzwart MetallicTechnische informatieVermogen: 300 kW (408 PK)Transmissie: 7 versnellingen,link.marktplaats.nl
Al 10k in prijs gezakt afgelopen maanden![]()
Moet wel zeggen als je het aanbod vergelijkt verschraalt het wel in hard tempo. Met alle kosten erbij wordt het voordeel rap minder.Ik ervaar dat zeker in m’n zoektocht en heb zelfs in m’n autoscout zoekfunctie Nederland uitgezet. Ik haal m zelf wel , is met de F11 ook prima gegaan.
Of schakel een bedrijf in zoals Gijs Automotive.
Voor 45k kocht je 7 jaar geleden ook al een E500 cabrio uit 2014Hij was ook wel erg voortvarend met €45.000
Voor 45k kocht je 7 jaar geleden ook al een E500 cabrio uit 2014
Zo op het oog geen gekke deal. Een GS met die kilometerstand doet zo'n 18/19 vraagprijs en is geen hardloper. Dan is 14 inkoop een prima inruil. Ik was nooit zo van de 212 tot ik er zelf 1 kocht.Toch een interessante discussie om op in te haken als forumlezer, en ook omdat ik jullie in dit topic wat te bedanken heb: Als je de tijd hebt, kun je soms echt wel iets leuks vinden. Ik heb vorige maand een origineel Nederlandse W212 E400 uit 2014 gekocht. Bijna full option, sonderfarbe, 2 eigenaren, 87k, vraagprijs was 28k (na verlaging – ik hield ‘m al een poosje in de gaten). Is dat veel? Is dat weinig..? Zeg het maar.
Maar met een jaar Bovag-garantie, een MB B-beurt en 4 nieuwe Michelins en de inruil van een Lexus GS300h uit 2015 met 182k km, moest ik (tussen ons ;-): 14k bijbetalen. Dus het was niet zozeer de vraagprijs, maar meer de deal. En dit vond ik goed te behappen voor een vakantie/weekend-auto voor de komende jaren. Het moet gezegd worden dat ik ruim een jaar heb uitgetrokken om de markt in de gaten te houden en auto’s heb laten staan omdat het toch niet beviel, de voorwaarden niet aanwezig waren, of auto's niet netjes waren. En o.a. het enthousiasme van sommige forumbewoners over hun 212’s verbreedde mijn zoektocht buiten o.a. een C238, een CLS of S5, dank daarvoor.
Met inmiddels een retourtje Zuid-Frankrijk over de Route Napoleon achter de rug, bevalt de Benz meer dan uitstekend en is het een goede opvolger van de fijne GS. Ik zal wat foto’s uploaden in de komende dagen.
Dat klopt ten dele. Ik heb zelf echter proefondervindelijk ervaren dat je echt wel wat marge moet hebben tegenwoordig. Zeker met dit soort auto's. Met die 12 maanden consumentenbescherming loop je behoorlijk wat risico met dit soort auto's. Vergeet niet dat een simpele reparatie al snel in de 3 0'en loopt.
Klinkt als een mooie en goed doordachte upgrade, benieuwd naar de foto's. Ik kan me niet meer herinneren wat ik moest bijbetalen voor de overstap van de A45 AMG naar de M140i, maar zou niet meer terug willen en daar gaat het uiteindelijk toch om.Toch een interessante discussie om op in te haken als forumlezer, en ook omdat ik jullie in dit topic wat te bedanken heb: Als je de tijd hebt, kun je soms echt wel iets leuks vinden. Ik heb vorige maand een origineel Nederlandse W212 E400 uit 2014 gekocht. Bijna full option, sonderfarbe, 2 eigenaren, 87k, vraagprijs was 28k (na verlaging – ik hield ‘m al een poosje in de gaten). Is dat veel? Is dat weinig..? Zeg het maar.
Maar met een jaar Bovag-garantie, een MB B-beurt en 4 nieuwe Michelins en de inruil van een Lexus GS300h uit 2015 met 182k km, moest ik (tussen ons ;-): 14k bijbetalen. Dus het was niet zozeer de vraagprijs, maar meer de deal. En dit vond ik goed te behappen voor een vakantie/weekend-auto voor de komende jaren. Het moet gezegd worden dat ik ruim een jaar heb uitgetrokken om de markt in de gaten te houden en auto’s heb laten staan omdat het toch niet beviel, de voorwaarden niet aanwezig waren, of auto's niet netjes waren. En o.a. het enthousiasme van sommige forumbewoners over hun 212’s verbreedde mijn zoektocht buiten o.a. een C238, een CLS of S5, dank daarvoor.
Met inmiddels een retourtje Zuid-Frankrijk over de Route Napoleon achter de rug, bevalt de Benz meer dan uitstekend en is het een goede opvolger van de fijne GS. Ik zal wat foto’s uploaden in de komende dagen.
Ik laat hem even lopen. Estland, Letland en Litouwen zullen prachtige vrouwen hebben maar ook begenadigd plaatwerkers. Als je Salvage titel hebt. Zij maken alles weer als nieuw.@michel1975 wellicht is dit wat voor je! Leuke plek ook om hem op te halen, mooie vrouwen uhhh land!
Page not foundWellicht is deze wat beter
1990 BMW M3 Group A Competition Saloon Chassis no. M3/1-154
https://www.bonhams.com/auction/26417/lot/0/
Oh!Page not found
Sorry, the page you’re looking for was not found.
Wow wat een mooi exemplaar, heerlijke kleurstelling ook.ook een gaaf ding om naar te kijken. Persoonlijk zou ik liever deze dan kopen, daar kun je nog lekker een keertje mee toeren
![]()
![]()
Zij doet het altijd echt onwijs leuk vind ik ! Echte liefhebber
Voor de mercedi liefhebbers.
Zij doet het altijd echt onwijs leuk vind ik ! Echte liefhebber
Ik ga dan toch liever voor een 500. Als ik zie wat voor tropische verrassingen ik heb gehad met de SL. Wel een prachtig exemplaar.nice, zo eentje zou ik ook nog wel een keer willen hebben