Gullwing
Asfaltkampioen
112k voor een tien jaar oud hok? 
of deze voor 203k
Mileage
472 km
of deze voor 203k
Mileage
472 km
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Misschien is het een interessant verzamelaarsobject en kun je hem over 10 jaar met dikke winst verkopen, maar dan moet je er niet mee gaan rijden want als er dan na een tijdje 30d km op staat is het bijzondere eraf. De vraag is wie dat wil, zo’n auto kopen en dan wegzetten.Mooie M5, maar toch wel prijzig. Ook al heeft hij maar 1.000 km op de klok. Dan moet je wel heel graag in dat model willen rijden. Ik zou dan zelf liever een jonge M3 sedan kiezen.
Heel gaaf, maar ook heel veel geld. Dan ging ik toch voor zoiets.Zie net deze Singer te koop staan, hier wordt ik wel heel erg hebberig van. Niet te schreeuwerig maar wel gewoon heeeel erg dik. Pure klasse!
![]()
Linkje
Ook heel erg gaaf, maar noem me gek, mijn voorkeur heeft dan toch de Singer![]()
Wat een gek. Ik ga ook voor de Singer.Ook heel erg gaaf, maar noem me gek, mijn voorkeur heeft dan toch de Singer![]()
Heel duur idd. Leuk voor als je het bij Porsche wel zo’n beetje gezien hebt…Ik heb hem liever als originele klassieker voor 10% van die prijs. De Singer is zonder twijfel een huzarenstukje, maar absurd veel geld. En dan zit het stuur ook nog aan de verkeerde kant ....![]()
een totale body-off restauratie, waarbij nergens op is bespaard.
De carrosserie werd volledig kaal gemaakt en opnieuw gespoten in het originele Irischgrün. Motor en versnellingsbak zijn volledig gereviseerd. Ook het onderstel, de elektronica en het remsysteem werden tot in detail aangepakt. Het interieur is opnieuw bekleed met soepel zwart leer — volledig in lijn met de originele fabrieksspecificatie.
Totale restauratiekosten? Meer dan €44.000, volledig gedocumenteerd.
Prachtig de E32, vind ik eigenlijk nog mooier dan de E38.
hoogselections.nl
Natuurlijk in mijn beleving. De E32 is ook erg fraai, maar juist de ranke lijnen van de E38 spreken mij erg aan. Maar dat is natuurlijk gewoon smaak.Hoezo natuurlijk? Ik vind de E32 net iets karakteristieker. Hoekiger design, grote L-vormige achterlichten, iets uitgesprokener dan de E38.
Ja het laatste uurtje van een veiling daar gebeurd het altijd. Opzich nog steeds een goede prijs voor een Alpina 6!Heb m vanavond wel in de gaten gehouden maar ging van 28 naar 38k.. 30-35 had ik misschien nog wel geboden.
Poah mooi ding zegHeb m vanavond wel in de gaten gehouden maar ging van 28 naar 38k.. 30-35 had ik misschien nog wel geboden.
Wie gaat er nog flink vlammen op de Autobahn?![]()
Met diesel dender je goedkoper op en neer naar Barcelona
De autovakantie wordt dit jaar door de gestegen...www.autoweek.nl
Ooow echt..!? Als ik de grens over rij en het juiste bord zie, dan is het terugschakelen en gaaaaan!veel harder dan 160 heb ik geen zin meer in, zit ook vrijwel 24/7 aan de telefoon, dus echt opletten is er dan ook niet meer bij
Relatief gaaaaaaan.... Vaak veel traag verkeer "op links"Ooow echt..!? Als ik de grens over rij en het juiste bord zie, dan is het terugschakelen en gaaaaan!
Verschil bij jou is dat je (volgens mij) ook vaak alleen op pad bent. Laatst was ik alleen naar Berlijn (heenweg) toen ging het gas erop. Maar mijn vriendin vindt harder dan 170 niet fijn dus met haar naast mij in de auto doe ik iets rustiger aan.Ooow echt..!? Als ik de grens over rij en het juiste bord zie, dan is het terugschakelen en gaaaaan!
![]()
Wie gaat er nog flink vlammen op de Autobahn?
![]()
Relatief gaaaaaaan.... Vaak veel traag verkeer "op links"![]()
Leuk hoelang blijf je? Ben er zelf over weekje of 2. Nu VeronaDat vlammen zit er bij ons ook niet in, met de familie aan boord voor de vakantie naar Florence. We hebben ons braaf aan de snelheid gehouden, ook omdat het te druk was om echt door te rijden. Korte sprintje bij de tolpoorten waren de enige echte uitspatting.![]()