TYN
Net ingestapt
TYN zei:![]()
https://www.mb-carsales.co.uk/used/mercedes-benz/cl/cl500-7-2dr-auto/st-neots/cambridgeshire/19429942/
Niet teveel kilometers, 2004, redelijke prijs, en donkerblauw is echt een topkleur op een C215. Het is (uiteraard) helemaal verkeerde timing, en ik hoop stiekem dat 't ding in het echt tegenvalt, maar ga morgen toch maar eens kijken. :T
Vandaag dus even langs geweest. Had ik beter niet kunnen doen... Wat een ontzettend dik apparaat, en dit exemplaar is EXACT waar ik over een paar maanden naar op zoek zou zijn. Begint al bij de kleurstelling, donkerblauw op donkerblauw is leuker dan zilver op zwart. Dan het onderhoudsboekje, tot december 2018 volledig en regelmatig afgestempeld bij de MB dealer, met een recente kleine beurt door de verkoper. Ik zie rekeningen uit 2018 (nieuwe ABC pomp(!)) en 2019 (nieuwe schijven en blokken voor). Banden? Geen Chinese rotzooi hier, maar 4 goede Conti's rondom. Een kort proefritje overtuigt, de V8 springt direct en met een machtige grom aan, de automaat doet z'n werk soepel, en ik hoor geen rare geluiden. Daarbij, de MOT-historie ziet er netjes uit, en hij staat niet geregistreerd als schadebak.
Ergens is het te mooi om waar te zijn (waarom staat het ding voor 4 en niet voor 5 of 6 mille te koop??), maar de catch heb ik nog niet gevonden.
Zin om de BMW in te ruilen was er niet, dus nadat morgen de koplampenpolijster langs is geweest maar eens wat knappe foto's maken en online gooien. Als ik 'm leuk kan verkopen op redelijk korte termijn, grote kans dat de CL er komt.