Twix
Asfaltkampioen
SportLeicht zei:@Twix: Alles goed daar in Texas (orkaan, coronapiek)?
Ja hoor, gaat prima. Orkaan is alweer afgezwakt, al hebben wij hier wel wat regen van de storm. Die regen is overigens wel welkom, hadden we nodig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
SportLeicht zei:@Twix: Alles goed daar in Texas (orkaan, coronapiek)?
SportLeicht zei:Dat klopt, het is dit jaar erg druk op heel veel plekken. In Z-Limburg had ik er overigens geen last van, heb ditmaal bewust de drukke plekken (zoals Valkenburg) vermeden. Maastricht op maandagochtend bezocht, was ook prima te doen. Ook op de weg hier op de foto ben ik amper verkeer tegengekomen.
ENTE zei:Bij Epen zo te zien. Prachtig daar!![]()
FH163500 zei:Leuke Z4 inderdaad, goede kleur ook. Overigens, bedenk wel dat die combinatie E-klasse en die autoambulance volkomen illegaal is qua toegestane massa geremd auto en totale massa aanhanger. Maar dit geheel terzijde.
FH163500 zei:Tuurlijk, die auto kan t wel aan maar t gaat om aansprakelijkheid en verzekeringstechnisch. Ik zie zo vaak combinaties die totaal niet kunnen, daarom heb ik een -inmiddels gedateerde maar o zo fijne- ML500 waar 3500kg achter mag voor allerhande aanhangers waar ik regelmatig mee onderweg ben.
funf zei:FH163500 zei:Tuurlijk, die auto kan t wel aan maar t gaat om aansprakelijkheid en verzekeringstechnisch. Ik zie zo vaak combinaties die totaal niet kunnen, daarom heb ik een -inmiddels gedateerde maar o zo fijne- ML500 waar 3500kg achter mag voor allerhande aanhangers waar ik regelmatig mee onderweg ben.
Ja, dat blijft altijd tricky. Ik heb me ook vaak verbaasd over combinaties van auto plus caravan waarbij de verhoudingen echt uit balans leken. Veel mensen doen maar gewoon en dan is het vaak een kwestie van geluk dat het goed gaat.
@Joël: wat een gave Z4! Met een geweldige kleur!![]()
Moderator
Barri zei:Ik zit toch regelmatig met een schuin oog te kijken naar iets leuks voor erbij, je leeft maar één keer. Nu zat ik eigenlijk te kijken naar een TT (wil er nog een keer mee rijden), maar zojuist kwam ik ook een erg leuke E46 coupé tegen. Ik ben eens met een E46 330i touring naar Parijs heen en weer geweest (ik had net mijn rijbewijs, het was 2005) en dat was een heel fijne ervaring. En zo'n E46 coupé vind ik ook érg mooi.
Ik ben benieuwd wat jullie zouden kiezen en waarom.
E46 323CI: <https://www.autotrack.nl/a/bmw-3-serie-benzine-1999-49894195>
TT Coupé (even een voorbeeldje, vroege FWD zonder spoiler): <https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/audi/m1574561835-audi-tt-1-8-5v-turbo-elek-pakket-climate-leer-stoelverw.html>
Moderator
Barri zei:Ente: die 2 lijkt alleen achter te staan, ik denk haast dat het een vervuilde 'echtheidsstempel' is en dus geen 2tje.
Een Z4 blijft het leukst, maar is toch wel aanzienlijk duurder. Cabrio is ook wel leuk, maar wordt vaak wat zwaar. Alternatieven: ik zat al te kijken naar een Streetka maar dat is een wat laf ding. SLK wellicht?
Een TT en E46 zijn echt twee verschillende auto's, dus leuk om hier de reacties te lezen. Veel te overdenken!![]()
De Schaduw zei:TT cabrio?
Zelf vind ik een E30 ook schitterend, maar die prijzen zitten volgens mij ook al aardig in de lift voor een goed exemplaar.
Barri zei:Ente: die 2 lijkt alleen achter te staan, ik denk haast dat het een vervuilde 'echtheidsstempel' is en dus geen 2tje.
Een Z4 blijft het leukst, maar is toch wel aanzienlijk duurder. Cabrio is ook wel leuk, maar wordt vaak wat zwaar. Alternatieven: ik zat al te kijken naar een Streetka maar dat is een wat laf ding. SLK wellicht?
Een TT en E46 zijn echt twee verschillende auto's, dus leuk om hier de reacties te lezen. Veel te overdenken!![]()
Moderator
Moderator
Gullwing zei:Toen de Fiat barchetta net uit was, en ik net mijn rijbewijs had, vond ik dat een leuk wagentje, echter heb ik er nooit een gehad, mx5 en Z4 wel, en die kan ik echt aanraden.
De eerste slok vind ik dan weer niets, misschien nog eens kijken naar een A4 cabrio, ook nog steeds een fraai model
Moderator
TYN zei:Waarom een auto voor erbij een cabrio moet zijn ontgaat me enigszins.
TYN zei:Waarom een auto voor erbij een cabrio moet zijn ontgaat me enigszins.