A
Anoniem
Guest
FH163500 zei:Het gaat alleen maar om aantallen en produktiekosten.
Dat heb je bij bedrijven nou eenmaal.... Geldt voor Apple, Tesla, Heineken, Panasonic, Durex..... Ja alles eigenlijk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
FH163500 zei:Het gaat alleen maar om aantallen en produktiekosten.
Joris 6091088 zei:FH163500 zei:Het gaat alleen maar om aantallen en produktiekosten.
Dat heb je bij bedrijven nou eenmaal.... Geldt voor Apple, Tesla, Heineken, Panasonic, Durex..... Ja alles eigenlijk.
Sport Leicht zei:Nee hoor, bij merken als bijvoorbeeld Rolls-Royce is dat niet waar het om draait. .
Joris 6091088 zei:Sport Leicht zei:Nee hoor, bij merken als bijvoorbeeld Rolls-Royce is dat niet waar het om draait. .
Gaat het bij RR niet om geld en winst maken?
Sport Leicht zei:Ook zullen er bij de autofabrikanten steeds meer jongere mensen hun intrede doen die bepalend zijn voor beleid, techniek en uitstraling, mensen die alweer heel anders aankijken tegen een E65 V12 dan wij 40ers en 50ers dat doen. Fabrikanten zullen ook meer naar de toekomst moeten kijken i.p.v. teveel terugkijken naar huzarenstukjes uit het verleden, hoe jammer wij (ook ik) dat vinden. In dat opzicht begrijp ik dat reclamefilmpje wel, al moest ik ook wel even slikken bij de manier waarop die E65 als “boomer” wordt weggezet.
Ibud zei:Zou bijvoorbeeld liever een E39 M5 pakken voor een weekend getaway dan dat je komt voorrollen bij je hotel in een F90 M5 met 20 spoilers terwijl ondertussen je uitlaat lekker loopt te knetteren.
buitengaats zei:TYN zei:Enfin, eerst maandag maar eens de CL voor de MOT brengen- wellicht gaat daar al het budget aan op. grinning smiley
Nog steeds stoer dat je voor 'weinig' die Cl gekocht hebt afgelopen jaar. MOT zal wel een beetje loslopen lijkt me of inmiddels wat klachten aan de auto?
Dat heb ik nog steeds.Ibud zei:Toen ik 16 was maakte ik me zorgen dat wanneer ik op de leeftijd zou komen dat ik zelf leukere auto's kon kopen dat het dan niet meer zou kunnen.
W212 zei:Het zakelijke wagenpark elektrificeert met een rotgang. En inderdaad, de dagelijkse ritjes kunnen prima in een emotieloos apparaat, liever niet, maar wat moet dat moet. De (grote) bedrijven moeten de duurzaamheidsparagraaf op de juiste manier invullen anders win je geen aanbesteding meer. Mijn vrouw werkt bij een groot ingenieursbureau, daar mag je domweg alleen nog elektrisch rijden. Ik zag ook al een "Hilti ID3" rijden. Dat waren altijd knalrooie Skoda diesels en nu die gaan dus kennelijk ook om.
Joe met trema l D met punt zei:Ik zou best dagelijks in een elektrische auto willen rijden. Ideaal als het koud is, lekker in een warme auto stappen. Altijd koppel, etc. En dan voor het weekend een leuke cabrio of iets als een E39 M5 ernaast.
Moderator
DagDromer zei:Kijk eens wat een schitterende lach, een jongensachtige twinkeling in de ogen.
Je kan me veel vertellen, maar zoveel bezieling en emotie kan een elektrische auto niet los maken. Nu niet en nooit niet.
Filmpje van 84 jarige tuinder met leuke autos
TYN zei:Maar n.a.v. van het Stiptpoint filmpje heb ik me wel aangemeld bij een 'W124 buy/sell UK'-facebook groep. :T
Een goedkope S124 voor erbij, als rijdend zomer project ofzoiets. En dan gekocht bij zo'n typisch Engelse classics veiling. Hmmmm...
Sport Leicht zei:Leuke aankoop TYN. En dat allemaal door dat filmpje van mij? Zal ik er nog een paar plaatsen?
Mooie SEL had de man ook staan, kon je die niet meenemen in de deal?
Sport Leicht zei:Wat een enorme afschrijving op zo’n A8![]()
TYN zei:Sport Leicht zei:Leuke aankoop TYN. En dat allemaal door dat filmpje van mij? Zal ik er nog een paar plaatsen?
Mooie SEL had de man ook staan, kon je die niet meenemen in de deal?
Neuh ik ben voorlopig wel zoet hiermee.
We hadden het nog even over die 420SEL, zit naar verluidt al 20k aan restauratie kosten in, en die ging nooit meer weg. Gekietelde V8 met inmiddels 300pk.
De beste man had ook nog een Porsche in de garage staan:
![]()
funf zei:Ik denk dat dat wel mee gaat vallen. Het aanbod blijft te beperkt, dus zijn de prijzen hoog. En het is maar zeer de vraag of er zoveel mensen in de problemen komen. Het zijn nu met name MKB-bedrijven en zzp-ers, die de prijs betalen voor de crisis. Wat ik wel zie, is vastgoedbeleggers die nu hun pensioenvoorziening liquide willen maken. Verhuurde winkelpandjes en appartementen worden nu veel aangeboden. Ik denk dat dat aanbod nog wel wat toeneemt, de komende tijd. Nadeel voor kopers: die overdrachtsbelasting. 8%...
Sport Leicht zei:Wat ik wel hoop (maar erg voor vrees) is of de detailhandel hier wel ooit weer bovenop gaat komen. Er zullen velen kapot gaan waarvan het de vraag is of ze straks weer een nieuwe start kunnen maken. Postorder-bedrijven hebben een enorme boost gekregen en zitten momenteel vast in het zadel, heel jammer voor alle winkelcentra waar steeds meer leegstand dreigt.
DagDromer zei:35% over de huidige waarde of taxatiewaarde
Dhr Jongbloed kan het zelf het beste uitleggen;
Link naar site van fiscaal jurist
DagDromer zei:je zal best een taxateur kunnen vinden die de waarde (al dan niet bewust) op een aantrekkelijk niveau brengt. Echter wat als die waarde duidelijke lager is dan de daadwerkelijke investering en de auto wordt gestolen, raakt beschadigd of weet ik het wat... dan sta je te kijken.